Tnx for sharing.quote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan ik daarna nog ff gaan gamen.
Zonder lag.quote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan ik daarna nog ff gaan gamen.
tering, lelijke hoerenquote:Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
van gerwen door naar de laatste 16
Beter houd je gewoon je kortzichtige mond dicht.quote:Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
lekker man van gerwen
die clown uit het toernooi getieft, randdebiel dat het is.
wat moet jij dan joh?quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter houd je gewoon je kortzichtige mond dicht.
had je gelijk?quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Nober het volgende:
Alle duitsers zijn homo, en zo ist! Lloyd is next.
Wat zit je Wright nou weer nutteloos de grond in te boren? Ok Van Gerwen was beter, maar Wright heeft het gewoon goed gedaan vandaag. Of kan je er niet tegen dat hij wel een echte persoonlijkheid is ipv een juichend aapje als Van Gerwen.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snakebite verder in het toernooi willen zien
Lewis/Painter, Wade/Van der Voort/Newton/Walsh.quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Wie kan ie tegen komen na de partij tegen Loyd ?
Nee dat niet.quote:
een echte persoonlijkheidquote:Op zondag 23 december 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zit je Wright nou weer nutteloos de grond in te boren? Ok Van Gerwen was beter, maar Wright heeft het gewoon goed gedaan vandaag. Of kan je er niet tegen dat hij wel een echte persoonlijkheid is ipv een juichend aapje als Van Gerwen.
Zal dan wel Lewis worden en dan evt. Wade. Niet mis.quote:Op zondag 23 december 2012 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis/Painter, Wade/Van der Voort/Newton/Walsh.
[..]
Nee dat niet.
Gaan er allemaal aan. Alleen Lewis heeft scorend kans, maar die bakt er helemaal niks vanquote:Op zondag 23 december 2012 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis/Painter, Wade/Van der Voort/Newton/Walsh.
[..]
Nee dat niet.
bedanktquote:Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterke reactie man, maar gefeliciteerd met Van Gerwen of zo.
Doe niet zo klein nerend over Van gerwen. Als je hem niet kunt zul je hem wel leren kennen.Toekomstige nummer 1 van de wereld.quote:Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterke reactie man, maar gefeliciteerd met Van Gerwen of zo.
En dan in de finale Taylor heeft ie de nummer 1 t/m 3 gehad.quote:Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal dan wel Lewis worden en dan evt. Wade. Niet mis.
Sjerrie Hendriks heeft wel swagquote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat zijn die Nederlandse darters allemaal ontzettend lelijk. Stompe, Scholten, Barney, v. Gerwen, vd Voort etc.
Geen reclame voor de Nederlandse man.
Waar doe ik nerend? Ik stel enkel dat ik het jammer van Wright vindt en feliciteer de Van Gerwen fans nota bene. J0rdiii is juist degene die nerend doet.quote:Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doe niet zo klein nerend over Van gerwen. Als je hem niet kunt zul je hem wel leren kennen.Toekomstige nummer 1 van de wereld.
Die gaat er straks al uit.quote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan in de finale Taylor heeft ie de nummer 1 t/m 3 gehad.
.quote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat zijn die Nederlandse darters allemaal ontzettend lelijk. Stompe, Scholten, Barney, v. Gerwen, vd Voort etc.
Van der Voort is 1.98 volgens mij en Van Barneveld ook 1.96 ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef TLC het volgende:
Waarom is de gemiddelde darter klein, kalend en heeft een bierbuik ?
Hudsonquote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Ja of zo:quote:Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kwartfinales worden zo denk ik:
Thornton - Hamilton
Whitlock - van Barneveld
Van Gerwen - Lewis
Wade - Newton
Jaquote:Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef DeZoektocht het volgende:
Zei loyd nou 'he aint clever enough to be scared of anyone' over MvG?
Wat en visionair hequote:Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef DeZoektocht het volgende:
Lloyd ziet dat goed jaquote:Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef DeZoektocht het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef DeZoektocht het volgende:
Alleen Newton durf ik te voorspellenquote:Op zondag 23 december 2012 21:45 schreef Nober het volgende:
Last 16 (First to 4 sets)
Phil Taylor (Eng, 1) v Robert Thornton (Sco, 17)
Andy Hamilton (Eng, 8) v Terry Jenkins (Eng, 9)
Simon Whitlock (Aus, 5) v Dave Chisnall (Eng, 12)
Gary Anderson (Sco, 4) v Raymond van Barneveld (Ned, 13)
Adrian Lewis (Eng, 2) v Kevin Painter (Eng, 15)
Michael van Gerwen (Ned, 7) v Colin Lloyd (Eng, 23)
Wes Newton (Eng, 6) v Mark Walsh (Eng, 22)
James Wade (Eng, 3) v Vincent van der Voort (Ned, 19)
Dit valt toch niet te voorspellen!?
Inderdaad ja, bij NL welquote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Alleen in Nederland hoor Jacques, je instellingen staan verkeerd.
Robbie Peeters ze kop wordt kaalgeschorenquote:
Nu je het zegt!quote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef TLC het volgende:
Wat lijkt die van Gerwen veel op die kleine van Little Britain, the only gay in the village![]()
![]()
Ik ging nog met je meequote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef Szura het volgende:
Wat is Hamilton slecht zeg. M'n voorspellingen lijken helemaal nergens meer op
Had Pipe, Winstanley al fout, deze komt er ook bij zo lijkt het.
Ja sneu volk hier.quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Machielovic het volgende:
vGerwen liet vandaag weer ff zien uit welk hout ie is gesnedenZo strak terugkomen van 2-0 achter, petje af
Leuk om alle reacties te lezen, moet wel lachen om de negatieve uiting over het uiterlijk van vGerwen, het is verdomme geen beauty contest![]()
Nounou Jenkins heb r zin in![]()
Anderson wint denk ik. Verder eens al twjfel ik donders over Chisnall.quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie van donderdag?
Newton - Walsh 4-2
Whitlock - Chisnall 4-2
Wade - van der Voort 4-1
Van Gerwen - Lloyd 4-1
Anderson - van Barneveld 3-4
Lewis - Painter 3-4
Taylor - Lewisquote:Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef hafcfan het volgende:
Als hammilton hier nou even verliest zien we die ook niet terug in de PL.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie van donderdag?
Newton - Walsh 4-1
Whitlock - v Barneveld 3-4
Wade - van der Voort 4-3
Van Gerwen - Lloyd 4-1
Anderson - van Barneveld 3-4
Lewis - Painter 4-3
Misschien proeft ie z'n vrouw zo nog een beetjequote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef heywoodu het volgende:
Hamilton likt altijd zo vies uitgebreid aan z'n vingers
Zolang hij niet aan de camera likt...quote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef heywoodu het volgende:
Tja, hij doet het echt op een vieze manier altijdquote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang hij niet aan de camera likt...
Ongeconcentreerdquote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef EddyAlbena het volgende:
Pfff veel te ongeconcentreerd, die Jenkins.
Co'tje kraanvogel.quote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef luckass het volgende:
Dubbels het probleem van Jenkins?
Een van de meest constante spelers op de tour man. Jij bent hier het probleem Co.
zal hij wel meer grip hebben ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef heywoodu het volgende:
Ja, daar lijkt het wel op, hij wint makkelijker dan ik van tevoren had gedacht.quote:
Het is z'n eigen set dus veel heeft ie er niet aanquote:Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Monolith het volgende:
Oeh, toch weer wat hoop voor jenkins.
Drie twee achter in sets is nog altijd beter dan vier één, zeker in een best of seven.quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is z'n eigen set dus veel heeft ie er niet aan
quote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Drie twee achter in sets is nog altijd beter dan vier één, zeker in een best of seven.
Ik dacht dat ook al, bij die triple.quote:Op zondag 23 december 2012 22:46 schreef baggerbaas het volgende:
Ligt het aan mij of is dat ijzertje in de T19 kapot?
Maar denk jij dat hij nog kan terugkomen?quote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef marcodej het volgende:
Coos is een bassie, maar die Scholten is ook een simpele lamlul hoor. Maijer trouwens ook.
Tsja, lijkt me welquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef marcodej het volgende:
Goeie vraag Maijer. Gelukkig had je dat net op tijd door.
Ze zitten puur bij RTL omdat ze kansloos zijn en er eigenlijk niet bij horenquote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef heywoodu het volgende:
Oh, Co in elk geval wel
10-1 voor Taylor.
Taylor - Scholten is 23-0 en 2 keer gelijk
maar iedereen kan winnen, je weet het nooit! 1 Pijl kan het verschil makenquote:Op zondag 23 december 2012 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Wie gaat er winnen? Noemen ze ongeveer alle namen op.
Kijk het zit zo, als je elke leg 1 kans op een dubbel krijgt, en je gooit gewoon alle pijltjes die nodig zijn in de dubbel, ben je over 2 weken wereldkampioen Darts.quote:Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
maar iedereen kan winnen, je weet het nooit! 1 Pijl kan het verschil maken
zolang het niet weer een Plus-reclame shirt is, zoals bij van Gerwen is er helemaal niets aan de hand.quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, het andere shirtje van Taylor zit in de was.
Dit, eigenlijk geen voorkeur hierquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Guard het volgende:
Nou ik zit er klaar voor, dat het maar een spannende pot mag worden
Met Marcel vind ik het minder, want Marcel, maar met Koert vind ik het best prima te pruimen steedsquote:Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zitten puur bij RTL omdat ze kansloos zijn en er eigenlijk niet bij horen
Zelfs het commentaar bij RTL poker is nog beter joh.quote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met Marcel vind ik het minder, want Marcel, maar met Koert vind ik het best prima te pruimen steeds
Co heeft 1x gewonnen en 10x verloren.quote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef heywoodu het volgende:
"Dat weten we uit ervaring"
Hoezo, hebben Co en Roland wel eens van Taylor gewonnen?
oh dat was op de bull gemiktquote:
Ook mijn planquote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef De_Fietser het volgende:
ik denk dat ik volgend jaar gewoon een keer ga kijken, in de zaal.
Busje vol met lui van FOK erheenquote:
Begin maar met sparenquote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef De_Fietser het volgende:
ik denk dat ik volgend jaar gewoon een keer ga kijken, in de zaal.
Wat kost dat dan?quote:
23 keer verloren sowieso, maar 1 keer gewonnen?quote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Co heeft 1x gewonnen en 10x verloren.
Roland heeft 1x gewonnen en 5x verloren.
Goed plan!quote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Busje vol met lui van FOK erheen
Ze hadden het er vanmiddag over dat je voor een plek aan een tafeltje vooraan bij de finale kunt rekenen op zo'n 300 euro, dat valt me alleszins mee eigenlijk.quote:
Ik ga liever in m'n eentje en koop dan een passe-partout voor een week ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef De_Fietser het volgende:
Oké wie gaat er volgend jaar met het busje?
Ik wil naar de PL, tijd om even uit te zoeken wanneer.quote:
Een 3e ronde/kwartfinale lijkt me anders al mooi zat. Tafeltje jn het midden, prima. Zoiets net boven de 100 voor 1 dag ofzo?quote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze hadden het er vanmiddag over dat je voor een plek aan een tafeltje vooraan bij de finale kunt rekenen op zo'n 300 euro, dat valt me alleszins mee eigenlijk.
Zoiets denk ik ja, je koopt volgens mij wel tickets per sessie trouwens.quote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een 3e ronde/kwartfinale lijkt me anders al mooi zat. Tafeltje jn het midden, prima. Zoiets net boven de 100 voor 1 dag ofzo?
Is ook erg leukquote:Op zondag 23 december 2012 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ja, je koopt volgens mij wel tickets per sessie trouwens.
Lijkt me ook wel leuk in elk geval
ik zou het niet wetenquote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef DeZoektocht het volgende:
aan welke andere darter doet dat werphandje van thornton jullie denken?
In 2010 naar Newcastle geweest. Was wel tof toen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is ook erg leukVorig jaar samen met mijn vader en cameraad geweest.
Ben van plan om dit jaar naar Ierland te gaan ( PL )quote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2010 naar Newcastle geweest. Was wel tof toen.
mijn in ieder geval aan Fordham.quote:
Doe maar niet, bijna 2013, PL is al afgelopen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben van plan om dit jaar naar Ierland te gaan ( PL )
Fordhamquote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef DeZoektocht het volgende:
aan welke andere darter doet dat werphandje van thornton jullie denken?
Lol.quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar niet, bijna 2013, PL is al afgelopen.
Dat was ook mijn voorkeur, maar die speeldag valt volgens mij in mijn tentamens.quote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben van plan om dit jaar naar Ierland te gaan ( PL )
quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar niet, bijna 2013, PL is al afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |