Tnx for sharing.quote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan ik daarna nog ff gaan gamen.
Zonder lag.quote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan ik daarna nog ff gaan gamen.
tering, lelijke hoerenquote:Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
van gerwen door naar de laatste 16
Beter houd je gewoon je kortzichtige mond dicht.quote:Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
lekker man van gerwen
die clown uit het toernooi getieft, randdebiel dat het is.
wat moet jij dan joh?quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter houd je gewoon je kortzichtige mond dicht.
had je gelijk?quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Nober het volgende:
Alle duitsers zijn homo, en zo ist! Lloyd is next.
Wat zit je Wright nou weer nutteloos de grond in te boren? Ok Van Gerwen was beter, maar Wright heeft het gewoon goed gedaan vandaag. Of kan je er niet tegen dat hij wel een echte persoonlijkheid is ipv een juichend aapje als Van Gerwen.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snakebite verder in het toernooi willen zien
Lewis/Painter, Wade/Van der Voort/Newton/Walsh.quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Wie kan ie tegen komen na de partij tegen Loyd ?
Nee dat niet.quote:
een echte persoonlijkheidquote:Op zondag 23 december 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zit je Wright nou weer nutteloos de grond in te boren? Ok Van Gerwen was beter, maar Wright heeft het gewoon goed gedaan vandaag. Of kan je er niet tegen dat hij wel een echte persoonlijkheid is ipv een juichend aapje als Van Gerwen.
Zal dan wel Lewis worden en dan evt. Wade. Niet mis.quote:Op zondag 23 december 2012 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis/Painter, Wade/Van der Voort/Newton/Walsh.
[..]
Nee dat niet.
Gaan er allemaal aan. Alleen Lewis heeft scorend kans, maar die bakt er helemaal niks vanquote:Op zondag 23 december 2012 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis/Painter, Wade/Van der Voort/Newton/Walsh.
[..]
Nee dat niet.
bedanktquote:Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterke reactie man, maar gefeliciteerd met Van Gerwen of zo.
Doe niet zo klein nerend over Van gerwen. Als je hem niet kunt zul je hem wel leren kennen.Toekomstige nummer 1 van de wereld.quote:Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterke reactie man, maar gefeliciteerd met Van Gerwen of zo.
En dan in de finale Taylor heeft ie de nummer 1 t/m 3 gehad.quote:Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal dan wel Lewis worden en dan evt. Wade. Niet mis.
Sjerrie Hendriks heeft wel swagquote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat zijn die Nederlandse darters allemaal ontzettend lelijk. Stompe, Scholten, Barney, v. Gerwen, vd Voort etc.
Geen reclame voor de Nederlandse man.
Waar doe ik nerend? Ik stel enkel dat ik het jammer van Wright vindt en feliciteer de Van Gerwen fans nota bene. J0rdiii is juist degene die nerend doet.quote:Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doe niet zo klein nerend over Van gerwen. Als je hem niet kunt zul je hem wel leren kennen.Toekomstige nummer 1 van de wereld.
Die gaat er straks al uit.quote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan in de finale Taylor heeft ie de nummer 1 t/m 3 gehad.
.quote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat zijn die Nederlandse darters allemaal ontzettend lelijk. Stompe, Scholten, Barney, v. Gerwen, vd Voort etc.
Van der Voort is 1.98 volgens mij en Van Barneveld ook 1.96 ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef TLC het volgende:
Waarom is de gemiddelde darter klein, kalend en heeft een bierbuik ?
Hudsonquote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Ja of zo:quote:Op zondag 23 december 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kwartfinales worden zo denk ik:
Thornton - Hamilton
Whitlock - van Barneveld
Van Gerwen - Lewis
Wade - Newton
Jaquote:Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef DeZoektocht het volgende:
Zei loyd nou 'he aint clever enough to be scared of anyone' over MvG?
Wat en visionair hequote:Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef DeZoektocht het volgende:
Lloyd ziet dat goed jaquote:Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef DeZoektocht het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:38 schreef DeZoektocht het volgende:
Alleen Newton durf ik te voorspellenquote:Op zondag 23 december 2012 21:45 schreef Nober het volgende:
Last 16 (First to 4 sets)
Phil Taylor (Eng, 1) v Robert Thornton (Sco, 17)
Andy Hamilton (Eng, 8) v Terry Jenkins (Eng, 9)
Simon Whitlock (Aus, 5) v Dave Chisnall (Eng, 12)
Gary Anderson (Sco, 4) v Raymond van Barneveld (Ned, 13)
Adrian Lewis (Eng, 2) v Kevin Painter (Eng, 15)
Michael van Gerwen (Ned, 7) v Colin Lloyd (Eng, 23)
Wes Newton (Eng, 6) v Mark Walsh (Eng, 22)
James Wade (Eng, 3) v Vincent van der Voort (Ned, 19)
Dit valt toch niet te voorspellen!?
Inderdaad ja, bij NL welquote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Alleen in Nederland hoor Jacques, je instellingen staan verkeerd.
Robbie Peeters ze kop wordt kaalgeschorenquote:
Nu je het zegt!quote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef TLC het volgende:
Wat lijkt die van Gerwen veel op die kleine van Little Britain, the only gay in the village![]()
![]()
Ik ging nog met je meequote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef Szura het volgende:
Wat is Hamilton slecht zeg. M'n voorspellingen lijken helemaal nergens meer op
Had Pipe, Winstanley al fout, deze komt er ook bij zo lijkt het.
Ja sneu volk hier.quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Machielovic het volgende:
vGerwen liet vandaag weer ff zien uit welk hout ie is gesnedenZo strak terugkomen van 2-0 achter, petje af
Leuk om alle reacties te lezen, moet wel lachen om de negatieve uiting over het uiterlijk van vGerwen, het is verdomme geen beauty contest![]()
Nounou Jenkins heb r zin in![]()
Anderson wint denk ik. Verder eens al twjfel ik donders over Chisnall.quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie van donderdag?
Newton - Walsh 4-2
Whitlock - Chisnall 4-2
Wade - van der Voort 4-1
Van Gerwen - Lloyd 4-1
Anderson - van Barneveld 3-4
Lewis - Painter 3-4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |