SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Hier weer verder.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
uit het vorige topic:quote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef Romanus het volgende:
Vriend van mij geeft me Deus Ex: Human Revolution of Dragon Age: Origins
Welke zal ik kiezen?![]()
Is dat Chivalry wat? Lijkt me wel erg vet eerlijk gezegd.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Deus Ex is echt overratedna 13 uur ben ik gekapt, waardeloze bossfights, te weinig vrijheid. Al is DA:O ook niet briljant, en wellicht te hardcore,
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Net Resident Evil 5 gekocht voor ¤7 euro bij greenmangaming, te activeren op steam.. kost op steam ¤9,99 toch ¤3 winst...
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Anno 2070 full pack gekocht, dat was iets die bovenaan mn lijstje stond maar wel hard in mn budget snijdt
Totale budget: 100¤
Gekocht:
Anno 2070 full pack 40¤
Hitman: Absolution 16¤
Ace of Spades 4¤
Ik hoop nog op 33%+ bij AC3.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Rollercoaster Tycoon 2 op GoG heeft geen last van die random crashes op Windows 7? Dan is 5 eu wel een geniale deal!![]()
![]()
Anno 2070 is wel gaafquote:Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Anno 2070 full pack gekocht, dat was iets die bovenaan mn lijstje stond maar wel hard in mn budget snijdt
Totale budget: 100¤
Gekocht:
Anno 2070 full pack 40¤
Hitman: Absolution 16¤
Ace of Spades 4¤
Ik hoop nog op 33%+ bij AC3.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
is tower wars de moeite waard?
Edit: fuck it, voor die 5 eur maar gewoon gekocht.
[ Bericht 72% gewijzigd door Murdera op 23-12-2012 21:22:54 ]![]()
En is het wat?quote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef Murdera het volgende:
is tower wars de moeite waard?
Edit: fuck it, voor die 5 eur maar gewoon gekocht.dus...![]()
Tikt lekker aan dit jaar.
COH Gold edition
Alle 3 de stalker games
Dawn of war franchise
Saints row the third
Chivalry
Killing floor
Borderlands 2/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Zal chivalry nog goedkoper worden?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Daily Deal, dus ga er maar niet van uitquote:
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
eurotje of 45 gok ik?quote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tikt lekker aan dit jaar.
COH Gold edition
Alle 3 de stalker games
Dawn of war franchise
Saints row the third
Chivalry
Killing floor
Borderlands 2
There are only 151 Pokémon.![]()
Weet niet of 'ie die 11,50 waard is. 6 euro had ik m gelijk gekocht.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik heb Hitman Absolution, Darksiders franchise en Ace of Spades en ben al 40 euro kwijt =( In de summersale was ik ruim 150 euro kwijt, dus ik hoop niet dat er nog dikke titels in de aanbieding gaan.
Alleen nog even hopen op:
Far Cry 3
SW: Force Unleashed 1 + 2
Zou zo snel ff niet weten wat ik verder nog wil. Vaak is het toch zoiets als "Oh! Dat lijkt me ook wel leuk. KOPUUUUUH!'Steam: Metonae
Heb er toen eens wat gameplay filmpjes van opgezocht. Vind het nog niet eens een euro waardquote:Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet niet of 'ie die 11,50 waard is. 6 euro had ik m gelijk gekocht.
Ik heb eventueel nog een minecraft account te ruil voor iemand.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Die raak je aan de straatstenen nog niet kwijtquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb eventueel nog een minecraft account te ruil voor iemand.
je weet niet wat je mistquote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die raak je aan de straatstenen nog niet kwijt
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Saints Row the thirdquote:
Chivalry
Carrier Command
SF 4
Anno 2070
Portal 1 + 2
6
poportal staat gek genoeg niet in het rijtje.quote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef Metonae het volgende:
[..]
Saints Row the third
Chivalry
Carrier Command
SF 4
Anno 2070
Portal 1 + 2
6![]()
carrier command staat er hier niet tussen (2 verschillende pc's overigens)quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Murdera het volgende:
po
[..]
portal staat gek genoeg niet in het rijtje.![]()
En Chivalry hiero nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
carrier command staat er hier niet tussen (2 verschillende pc's overigens). Duidelijk een bug.
![]()
net dragon age gekocht, ik dacht dat het zoiets zou zijn als mass effect medieval...
wat ben ik teleurgesteldi gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Jullie zijn best wel koopziek allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb pas 20 euro uitgegeven en dat was alleen omdat ik echt iets wil kopen. normaal heb ik nu al 200 euro uitgegeven aan shit
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Schade tot nu toe:
Death Rally
Natural Selection II
Broken Sword: Director's Cut
I Am Alive
16,17Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik heb slechts de Money Island Bundle, Fallout 3 GOTY en Rayman gekocht. In totaal iets van 11¤ uitgegeven.
Nu nog FTL, CK2 (GOTY wat mij betreft) DLC en wellicht CIV5 + DLC.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Vandaag dan toch maar Dead Island GOTY gekocht
Maar ik heb nog een hele boel steam games liggen die ik nog niet aangeraakt heb
Vanaf morgenavond toch eerst maar eens beginnen aan Far Cry 3
People assume too much.![]()
Alle leuke dingen heb ik al
Heb alleen Solar 2 gekocht. Zit nog een beetje te wachten op FTL, maar dat was het wel ben ik bang![]()
![]()
Dat is beetje standaard héquote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef very het volgende:
Maar ik heb nog een hele boel steam games liggen die ik nog niet aangeraakt heb.
![]()
Wie durft de uitdaging aan om na deze sale geen games meer te kopen totdat je gehele backlog is weggewerkt?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Me hoela, dan was ik nu nog bezig met games van de kerstsale van 2 jaar terug ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef JimmyJames het volgende:
Wie durft de uitdaging aan om na deze sale geen games meer te kopen totdat je gehele backlog is weggewerkt?.
![]()
Dan mag ik de komende 10 jaar geen spellen meer kopenquote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef JimmyJames het volgende:
Wie durft de uitdaging aan om na deze sale geen games meer te kopen totdat je gehele backlog is weggewerkt?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
dan ben ik binnen een weekje klaarquote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef JimmyJames het volgende:
Wie durft de uitdaging aan om na deze sale geen games meer te kopen totdat je gehele backlog is weggewerkt?
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
ik zou het wel willen, maar dat zou mij vermoedelijk toch niet lukkenquote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef JimmyJames het volgende:
Wie durft de uitdaging aan om na deze sale geen games meer te kopen totdat je gehele backlog is weggewerkt?![]()
![]()
Zit nog steeds te twijfelen over Borderlands 2 voor 20 euri (op g2play)....... Die aanbieding duurt nog 11 uur, daarna weer 12 nieuwe christmas sales daaro zucht lol.![]()
Ik heb al die games vrij rap ge-uninstalled hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef JimmyJames het volgende:
Wie durft de uitdaging aan om na deze sale geen games meer te kopen totdat je gehele backlog is weggewerkt?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: