Sinds ik fan ben gooit hij magistraal.quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Clown Bassie gooit de partij van zijn leven
Komt gooooed.. ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Even kijken wat Co nu te zeggen heeft met z'n bijdehante bek
achteraf heb je altijd gelijkquote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef Nober het volgende:
Zul je altijd zien, wint Van der Voort waarvan je het niet verwacht en verliest Van Gerwen waarvan je het al wel zag aankomen (ik althans).
Je verwacht het niet hequote:Op zondag 23 december 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
Hij moet nu gaan winnen.
Bedankt, geweldige analyse weer.
'Hij heeft pas verloren als hij heeft verloren'quote:Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jaen dan zo 3-0 achter staan
Doe je hier ook alsof je er van verstand van hebt of volg je het darten daadwerkelijk wel?quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef Nober het volgende:
Zul je altijd zien, wint Van der Voort waarvan je het niet verwacht en verliest Van Gerwen waarvan je het al wel zag aankomen (ik althans).
Kijk gewoon op tv.quote:Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef Knal_Erwt het volgende:
Loopt de RTL 7 stream nou zover achter of ligt het aan mij?
Valt niet te voorspellen, als die Van Gerwen niet uitgooit wint die Wright gewoon.quote:Op zondag 23 december 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je hier ook alsof je er van verstand van hebt of volg je het darten daadwerkelijk wel?
Ja, dat is wel de samenvatting van darts in een notendop. Als de een niet uitgooit wint de ander.quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Valt niet te voorspellen, als die Van Gerwen niet uitgooit wint die Wright gewoon.
Ik hoop het maar.quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit GGMM je held komt nog wel terug
[ afbeelding ]
Hij is bang man, hij staat te trillen op z'n benen nu Van Gerwen kwaad is.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.
Overigens lijkt Wright net op Van Gaal, met clownssmink en geverfd haar.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.
Whut..quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.
Was een grapje Geo. Met subtiele verwijzing naar gisteren.quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Whut..ik zie het echt totaal niet.
Ongelooflijk ja, met een Nederlander op de Nederlandse tv, te belachelijk voor woordenquote:
Ah oke, daar ging het o.a. mis dan.quote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje Geo. Met subtiele verwijzing naar gisteren.
Ziek.quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met al die missers, anders was het 130+.
Broodmongool eerste klas.quote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heeft die Wright de smink eigenlijk naar zijn baard door getrokken?
Misschien had hij wat verf over.quote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heeft die Wright de smink eigenlijk naar zijn baard door getrokken?
quote:
Hij pakt gewoon elke kans die hij krijgt.quote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Die Wright staat gewoon prima te gooien. Speelt de partij van zijn leven.
Wie heeft er een tattoo op z'n hoofd?quote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef De_Fietser het volgende:
Speltip 1: neem nooit een tattoo op je hoofd.
Je kunt vragen stellen die dan in de uitzending behandeld worden. Deze vraag maakt zeker grote kans.quote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het wel een normale vraag van LittleRabbit eigenlijk.
Eerder Johnny de Molquote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.
Alleen als ze kunnen verwijzen nar de rtl7 dartsshopquote:Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt vragen stellen die dan in de uitzending behandeld worden. Deze vraag maakt zeker grote kans.
Jeff Ross to Mike Tyson: "The ironic thing is after all those faces you abshed in the one you fucked up most is your own."quote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef De_Fietser het volgende:
Speltip 1: neem nooit een tattoo op je hoofd.
Natuurlijk, critici zijn er bij elke sportquote:
Ik denk dat ze het over zichzelf hadden.quote:
Als hij nou gewoon elke keer als een malle gaat juichen als Wright 60 gooit, dat zou grappig zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
6jes cultuur. Van Gerwen is veelte blij met een score van 140.
Dat groene wel wou je zeggen ?quote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef De_Fietser het volgende:
Dat roze kleedt niet erg af trouwens.
Ligt eraan, hij lijkt niet blij als de derde pijl er dan naast gaat, maar hij is wel blij als hij 2 keer mist en dan de laatste toch nog in een hoge triple gooitquote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
6jes cultuur. Van Gerwen is veelte blij met een score van 140.
Die van Wright inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn ogen (kassen) hebben wat weg van Theo Janssen zijn kop.
Bedankt Mike de Boerquote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef De_Fietser het volgende:
Dat roze kleedt niet erg af trouwens.
Ik zat al te zoeken op wie hij leek, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 23 december 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn ogen (kassen) hebben wat weg van Theo Janssen zijn kop.
Valt wel mee toch.quote:Op zondag 23 december 2012 21:03 schreef ZaZoe het volgende:
Hoe makkelijk ie eigenlijk terugkomt op 2-2
geef die site eens manquote:Op zondag 23 december 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog nooit zo hard staan juichen
bedankt manquote:Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://live.dartsdata.com/MatchView.aspx?MatchId=34303
Nou ja, vooruit. Zitten we in 2 gezamelijke fanclubs met 2 leden, helemaal prima.quote:Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM mag ik je fanclub voor Wright delen? Hij is een excentrieke Theo Janssen.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de hele officiële website is live.dartsdata.com
Viel erg op ja.quote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef De_Fietser het volgende:
I wish you a good christmas? Doe even een nieuwe reporter.
Co kan niet tegen de camera's, zonder camera gooit hij iedereen compleet aan gort.quote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef De_Fietser het volgende:
Die Co weet het altijd erg goed, waarom gaat ie zelf niet lekker goed staan darten.
Hij verdient met analyseren meer volgens mij. Scholten heeft het ook ondekt want die bakt er helemaal niks vanquote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef De_Fietser het volgende:
Die Co weet het altijd erg goed, waarom gaat ie zelf niet lekker goed staan darten.
Omdat hij er geen klote van kan.quote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef De_Fietser het volgende:
Omdat ie kerst niet leuk vindtquote:
Hij weet ook weinig van tv maken, maar als de studiolampen uitvallen mag hij daar ook kritiek over hebben. Sterker nog hij zit hier om zijn mening te delen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef De_Fietser het volgende:
Omdat die de eerste ronde er altijd uit moet liggen om vervolgens op tv moet zeggen hoe het wel moet, staat in z'n contract.quote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef De_Fietser het volgende:
Ik had vroeger altijd het idee dat hij zich er vroeg uit liet knikkeren om dan lekker te ouwehoeren op tv.quote:Op zondag 23 december 2012 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij verdient met analyseren meer volgens mij. Scholten heeft het ook ondekt want die bakt er helemaal niks van
Er veel over weten is iets anders dan het zelf ook heel goed kunnen. En het is niet zo dat het een mongool is die geen pijl kan gooien ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef De_Fietser het volgende:
Nou..quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er veel over weten is iets anders dan het zelf ook heel goed kunnen. En het is niet zo dat het een mongool is die geen pijl kan gooien ofzo.
Ik had/heb hetzelfdequote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd het idee dat hij zich er vroeg uit liet knikkeren om dan lekker te ouwehoeren op tv.
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
FXR, vind je v Gerwen ook niet dezelfde zwakzinnige bek/kop trekken als Struve?
Als die op de vloer staat kan die kale opeens meeraggen met Taylor en Knarreveldquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef De_Fietser het volgende:
Als je op nationale TV zegt dat je stiekem kijkt, is het per definitie niet meer stiekem..
Pijltjes met de clown van It eropquote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind enkel dat Wright nog vooruitgang kan boeken qua pijltjes. Deze zijn wel erg blanco en gewoontjes voor een held als hij.
Dat contrast he, spelen met de aandachtspunten van de kijkerquote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind enkel dat Wright nog vooruitgang kan boeken qua pijltjes. Deze zijn wel erg blanco en gewoontjes voor een held als hij.
Theo Janssen blijft mij wel boeien ja. Spijtig genoeg denk ik niet dat hij nog terug gaat komen in deze wedstrijdquote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat contrast he, spelen met de aandachtspunten van de kijker
Inderdaad. Van die dikke.quote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef De_Fietser het volgende:
Is dat shirtje van Van Gerwen niet gewoon geleend van de Plus-reclame?
quote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef De_Fietser het volgende:
Waar je niet zoal op gaat letten..quote:
Lekker belangrijkquote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een kutgezichten (beide spelers).
Van die dikke zekerquote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef De_Fietser het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker belangrijk![]()
Gelukkig hebben jullie Strootman
Eerst nog kerst.quote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal spannend worden tegen Lloyd want die stond na 9 pijlen op 36.
mimimimimimiquote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef ZaZoe het volgende:
Bassie weet het al, die gaat het dadelijk aan de binnenkant van zijn oogjes bekijken
Hij put daar gewoon vertrouwen uit.quote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een overdreven gejuich zeg na iedere leg.
Wat een debiel jaquote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Kiek hem schreeuwen man..wat een dolle
Heeft de pilletjes van Derksen opquote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Kiek hem schreeuwen man..wat een dolle
Heeft hij inderdaad aan, omdat hij zo gelijk doormoet naar de Plus in Eersel, nog even kalkoen bij vullen voor morgenochtend!quote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef De_Fietser het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een overdreven gejuich zeg na iedere leg.
Misschien heeft hij eindelijk besloten de schmink te vervangen voor een tatoeage.quote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel goede verf overigens. Ik heb ook weleens een gesminkt en deze ging bij overmatig zweten toch wel uitlopen. Bij Wright zit het er tot nu toe nog perfect op.
Dexadrientjesquote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft de pilletjes van Derksen op
Nee. Hij denkt dat hij een stoere bink is.quote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij put daar gewoon vertrouwen uit.
Mwah, Lloyd stond ook goed te gooien hoor, alleen chokede hij bij het afmakenquote:Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind Wright stukken beter gooien dan Loyd dit tournooi. Verwacht geen enkel probleem
OMG, he is zijn broertjequote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
FXR, vind je v Gerwen ook niet dezelfde zwakzinnige bek/kop trekken als Struve?
het is dan ook wel een kunstwerkje van heb je me jou daar.quote:Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heeft hij eindelijk besloten de schmink te vervangen voor een tatoeage.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Hij denkt dat hij een stoere bink is.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heeft hij eindelijk besloten de schmink te vervangen voor een tatoeage.
Hier zag hij toch wat beschaafder uit.quote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
alle 3 tegen het ijzerdraad en wright gooit 141 uit.
Lekker de gemiddeldes etc bijhouden ::)quote:Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef De_Fietser het volgende:
Dat commentaar is nou niet echt...boeiend.
Ik stel voor Herman de Schermman in te huren om dit alles van commentaar te voorzien?
Wie is er voor?
Ja en dat is Barneveld, en wat wil je, de Dartpartij met 7%quote:Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker de gemiddeldes etc bijhouden ::)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |