SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Vier hier dat leila bij ons aanwezig kan zijn, amen![]()
ze roept ons, wat zou ze zeggen?
Nee, dat is waarquote:Op zondag 23 december 2012 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet niet wat ik doe toch
quote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Lapohunten is zoooo stringetje boven je broek
quote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
jij hebt de broek aan zie ikquote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
ik hoorde het opeens, i don't care i love itquote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet welk nummer dat is, maar weet niet hoe die heet
quote:Op zondag 23 december 2012 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoorde het opeens, i don't care i love it
Iets drinken? Adem inhouden?quote:
je moet eerst naar buiten, dan ren je een rondje op de dichtstbijzijnde boom. Dan moet je naar binnen gaan en dan moet je eerst over de bank springen en dan op je handen gaan staan. En dat terwijl je een liedje fluit. Succes.quote:
wat?quote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet eerst naar buiten, dan ren je een rondje op de dichtstbijzijnde boom. Dan moet je naar binnen gaan en dan moet je eerst over de bank springen en dan op je handen gaan staan. En dat terwijl je een liedje fluit. Succes.
10 slokjes water snel achter elkaar werkt bij mij 99% van de tijdquote:
ik woon in een flat dus dit gaat niet werkenquote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet eerst naar buiten, dan ren je een rondje op de dichtstbijzijnde boom. Dan moet je naar binnen gaan en dan moet je eerst over de bank springen en dan op je handen gaan staan. En dat terwijl je een liedje fluit. Succes.
Of je denkt aan wat je gisteren allemaal gegeten hebt.quote:
Dan kan je toch nog steeds naar buiten gaan?quote:Op zondag 23 december 2012 20:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik woon in een flat dus dit gaat niet werken
dit jaquote:Op zondag 23 december 2012 20:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
10 slokjes water snel achter elkaar werkt bij mij 99% van de tijd
ja maar 6 hoog dus werkt nietquote:Op zondag 23 december 2012 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan kan je toch nog steeds naar buiten gaan?
nou dan ben je tenminste lekker lang bezig!quote:Op zondag 23 december 2012 20:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar 6 hoog dus werkt niet
quote:Op zondag 23 december 2012 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook, gezellig en alles
IK weet het welquote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil iets maar ik weet niet wat..
oh ja inderdaad, dat kan mijn buikje nu wel gebruikenquote:Op zondag 23 december 2012 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee wat jij wilt. Ben&jerry ijs
Is echt super lekker alleen zo duurquote:Op zondag 23 december 2012 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ja inderdaad, dat kan mijn buikje nu wel gebruiken
ja helaas welquote:Op zondag 23 december 2012 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is echt super lekker alleen zo duur
morgenavond mcdrive?quote:Op zondag 23 december 2012 20:19 schreef Taexon het volgende:
Door dat gepraat over ijs heb ik trek in een mcflurry
Yayquote:
he mag ik ook meequote:Op zondag 23 december 2012 20:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yaygoed idee
![]()
- Btw 1 whatsappie naar iemand gestuurd en die zit nu al in de auto om mcflurry te halen
dan kom je eerst hier dan rij ik naar de mcdrivequote:Op zondag 23 december 2012 20:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yaygoed idee
![]()
- Btw 1 whatsappie naar iemand gestuurd en die zit nu al in de auto om mcflurry te halen
Beetje te ver omquote:
Is goedquote:Op zondag 23 december 2012 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan kom je eerst hier dan rij ik naar de mcdrive
rond half 7 hier goed? Eerst even broodje naar binnen werken en dan flurry halenquote:
Komt helemaal goedquote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rond half 7 hier goed? Eerst even broodje naar binnen werken en dan flurry halen
geniet van je flurryquote:Op zondag 23 december 2012 20:26 schreef Taexon het volgende:
Ow collega heeft snel gereden en is er al bijna
Tot zo FOK!
ja heb het steeds vakerquote:Op zondag 23 december 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik haat dejavu's echt supererg
pardon?quote:Op zondag 23 december 2012 20:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
die mcflurry moet er uit he, niet er in
je snapt hem niet?quote:Op zondag 23 december 2012 20:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leg dan ook eens uit wat je bedoeld met dat cryptische gedoe
goedendagquote:
Je snapt het heus wel, je wil alleen bevestigingquote:Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk.
Avond JRRY
ik snap het echt nietquote:Op zondag 23 december 2012 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je snapt het heus wel, je wil alleen bevestigingLaat het maar rusten.
ik heb het ook zo vaak echt irri gewordenquote:Op zondag 23 december 2012 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb het steeds vakerenge shit
boksquote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef supersof het volgende:
gaygay ik snap je soms echt niet hoor..
Ja of jij legt het eens wat duidelijker uitquote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
Gewoon alles wat breder interpreteren.
quote:
haha ja man, ik lees het een paar keer, maar nog steeds snap ik het nietquote:
haha ik snap er ook geen zak vanquote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
haha ja man, ik lees het een paar keer, maar nog steeds snap ik het niet
Precies, ik snap er ook geen zak vanquote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
haha ja man, ik lees het een paar keer, maar nog steeds snap ik het niet
Hij bedoelde gewoon met andere woorden dat die Mcflurry je dik maakt. Beetje jammer maarjaquote:Op zondag 23 december 2012 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik snap er ook geen zak van
Daar leert niemand iets van en bekijk het van de goede kant, je kan de hele avond zoet zijn met het ontcijferen van dit raadsel.quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja of jij legt het eens wat duidelijker uit
oh dat gemekker weerquote:Op zondag 23 december 2012 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelde gewoon met andere woorden dat die Mcflurry je dik maakt. Beetje jammer maarja
Ben je anders van hem gewend dan?quote:
Nee, laat haar. Al die domme opmerkingen van jou over haar gewichtquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach wat kan je verwachten van een verzuurd joch met vlassnor
Hij zal wel onderdrukt worden thuis, hij moet het ergens uitenquote:Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die was goed, maar neem het allemaal niet zo serieus johquote:Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aan zijn kop te zien is het duidelijk wat er onderdrukt wordtquote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal wel onderdrukt worden thuis, hij moet het ergens uiten
Zweepslagen van de buurvrouw is mijn straf, ik ga me alvast melden.quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal wel onderdrukt worden thuis, hij moet het ergens uiten
quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aan zijn kop te zien is het duidelijk wat er onderdrukt wordt
promisionxexposed is op dreef, deze kant van je mag ik wel.quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aan zijn kop te zien is het duidelijk wat er onderdrukt wordt
bazenfilmquote:
adele heeft dat lied opgenomen in 10 minutenquote:
ja ik zit dat liedje nu te luisterenquote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
adele heeft dat lied opgenomen in 10 minuten
Minpunten dat je dit luistert.quote:Op zondag 23 december 2012 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
You're giving me a heartattack
troublemaker?quote:Op zondag 23 december 2012 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
You're giving me a heartattack
1Dquote:
dat is niet 1Dquote:
Toen ik die zin googlede kwam er gelijk 1D uitquote:Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja kutlied eigenlijk maar ik heb slamtv op staan en die zin viel me op
het was niet 1Dquote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik die zin googlede kwam er gelijk 1D uit
Troublemaker van Taio Cruz?quote:
misschien zong hij het anders hoor maar heb ik het verkeerd onthoudenquote:Op zondag 23 december 2012 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Troublemaker van Taio Cruz?daar zie ik het zinnetje ook niet tussen staan
olly murs duuuhquote:Op zondag 23 december 2012 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Troublemaker van Taio Cruz?daar zie ik het zinnetje ook niet tussen staan
Nooit van gehoordquote:
Bah bah bahquote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze ligt een meter verder en ik hoor het nog
hahaquote:
Ah gadverquote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
helemaal als ze er een slok drinken bij neemt
Luister dat soort muziek niet heull vaakquote:
hehe nee. jij kent dat wereldje niet dus ssht.quote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luister dat soort muziek niet heull vaak
Maar 1D luister je toch alleen als je 12-13 bent?
Zeg er dan wat vanquote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja word echt gestoord van dat geluid
Dat wereldje?quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe nee. jij kent dat wereldje niet dus ssht.
niet dat ik me nu nor erg interesseer ofzo, heb de nieuwe cd een keer geluisterd
De 1D onderwereld waar ze chips in tienermeisjes hun hersenen plaatsen waardoor ze hun muziek leuk vindenquote:
haah ja man, echt allemaal meiden van 17-18 die heel de dag over ze zitten te praten op twitter en fb. echt ergquote:
Die zijn in hun jeugd blijven hangenquote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
haah ja man, echt allemaal meiden van 17-18 die heel de dag over ze zitten te praten op twitter en fb. echt erg
En dan zeg je "inderdaad, ik smak nooit"quote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan zegt ze: EN JIJ SMAKT ZEKER NOOIT???
dan zegt ze dat ik ook smakquote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan zeg je "inderdaad, ik smak nooit"
quote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn in hun jeugd blijven hangen
Stom mensquote:Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan zegt ze dat ik ook smak
Haha ja joh tuurlijk. Weet ik welquote:Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
haha nouja, het zijn vooral 14-15 jarige, maar er zijn ook wat oudere hoor!
Oortjes in, muziekje aanquote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik probeer er maar niet meer op te letten maar soms
dan gaat ze steeds tegen me praten en raakt ze geirriteerd als ik loop te zuchtenquote:
achquote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja joh tuurlijk. Weet ik welIk ken de meeste liedjes ook niet hoor. Weet pas sinds een jaar misschien dat ze bestaan
Tja, het is niet anders danquote:Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan gaat ze steeds tegen me praten en raakt ze geirriteerd als ik loop te zuchten
Ja daarom. Ik kende ze eerst gewoon helemaal nietquote:Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
achje hoeft he tniet te luisteren en ze komen heel soms op de radio dus je hebt er geen last van
Ga dan naar je kamer oidquote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar vooral in deze bui erger ik me er dodelijk aan
haha nee niks van waar. ze hebben beide een vriendinquote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik kende ze eerst gewoon helemaal nietIk las wel dat twee van die gasten in die groep gay zouden zijn en met elkaar hadden gezoend ofzo?
Jonge ik heb een vidoe gezien waar eentje half naakt op de rest zat en ze zaten er echt bij op een gay manierquote:Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee niks van waar. ze hebben beide een vriendineentje heeft met taylor swift trouwens
Ja die Taylor Swift heeft wel honderden exen..quote:Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee niks van waar. ze hebben beide een vriendineentje heeft met taylor swift trouwens
Linkquote:Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jonge ik heb een vidoe gezien waar eentje half naakt op de rest zat en ze zaten er echt bij op een gay manier
Dat is nep lolquote:Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jonge ik heb een vidoe gezien waar eentje half naakt op de rest zat en ze zaten er echt bij op een gay manier
haha ja, en dan een zeik album erover makenquote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die Taylor Swift heeft wel honderden exen..
logisch welquote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die Taylor Swift heeft wel honderden exen..
Not my type of girlquote:
Emma Watsonquote:
hahaahah ik faal.quote:
Zo zijn moeders hequote:Op zondag 23 december 2012 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze is lief hoor maar afentoe
quote:Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaahah ik faal.
ik moest op google even opzoeken wie dat ook alweer was
Kloptquote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja die hoor je soms achter het behang te plakken
ik vind het niet zo leuk staan bij haarquote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah nu ik haar nieuwe film heb gezien kan ik haar korte koppie ook wel waarderen
Hm.. Naja ik snap haar wel. beetje van het Hermione-karakter afkomenquote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het niet zo leuk staan bij haar
miley dan hahhahaquote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het niet zo leuk staan bij haar
dat kan ook wel met lang haarquote:Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm.. Naja ik snap haar wel. beetje van het Hermione-karakter afkomen
gelukkig is appel er nietquote:Op zondag 23 december 2012 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff ja dat ziet er ook niet uit
Waarvoor?quote:Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik ben 14 en heb snel geld nodig red mij
Wiet dusquote:Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik dat hier typ gaan mensen weer zeiken
ik geef je een tientje als je jarig bentquote:Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik ben 14 en heb snel geld nodig red mij
vraag dan pincode aan je oudersquote:Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik dat hier typ gaan mensen weer zeiken
das pas 14 juniquote:Op zondag 23 december 2012 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik geef je een tientje als je jarig bent
Oowja zo, dat is snel gegaanquote:Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is al over 6 maanden hoor
jaja dan word je oudquote:Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oowja zo, dat is snel gegaan
Niet? Hoeveel wiet wil je wel niet hebben danquote:Op zondag 23 december 2012 21:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja.
[..]
het is niet 20 eu dat ik nodig heb
15gram.quote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Hoeveel wiet wil je wel niet hebben dan
15.. Ik voel me oudquote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik 15 en dat vind ik wel jammer, ik wil als ik 15 ben me gewoon gedragen...
Gastquote:
hoezo en wat is peaperquote:Op zondag 23 december 2012 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
OmgevallenFlat, godverdomme zeg wat een pauper kind.
ik gebruik 1 gram per dagquote:Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gastmet 1/3de hoor jij al het hele jaar te doen.
+1quote:Op zondag 23 december 2012 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
OmgevallenFlat, godverdomme zeg wat een pauper kind.
dat ook nog eens jaquote:Op zondag 23 december 2012 21:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
15 klinkt een stuk ouder dan 14
Met hoeveel jointjes?quote:
Pauper is een versterk word wat je eigenlijk net als de woorden "kanker" en "tiefus" kunt gebruikenquote:
Is toch meer een mitsplaatst iemand in de maatschappij?quote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Pauper is een versterk word wat je eigenlijk net als de woorden "kanker" en "tiefus" kunt gebruikenalleen is het 1000x beter dan met kanker schelden
Dat is best veel gap. Beter minder je een beetje.quote:
waarom vraag je het als je het weet?quote:Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is toch meer een mitsplaatst iemand in de maatschappij?
ja maar ik gooi er ook tabak door heen niet puur maar draai ze dikquote:Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is best veel gap. Beter minder je een beetje.
ik las het net op www.google.nlquote:Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom vraag je het als je het weet?
spannend manquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ik gooi er ook tabak door heen niet puur maar draai ze dik
Dat maakt 3 jointjes per dag niet minder veelquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ik gooi er ook tabak door heen niet puur maar draai ze dik
ja true maar ik zit al te minderenquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt 3 jointjes per dag niet minder vaak.
Het is niet eens leuk meer en ook niet echt stoer want mensen zien tegen je op omdat je in feite gewoon een junk bentquote:Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
echt hoor ik wilde dat ik zo stoer was alles
ja joh, pauper die je er bentquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Taexon het volgende:
Weet nog wel een jaar of 5-6 geleden toen schold echt iedereen hier in het dorp met pauper
Dan kijken ze juist op je neer bedoel je ipv tegen je op zien.quote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is niet eens leuk meer en ook niet echt stoer want mensen zien tegen je op omdat je in feite gewoon een junk bent
oh jammer, wilde bijna in de auto stappen om naar de shop te gaanquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is niet eens leuk meer en ook niet echt stoer want mensen zien tegen je op omdat je in feite gewoon een junk bent
quote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja joh, pauper die je er bent
ja kijken op je neer iddquote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kijken ze juist op je neer bedoel je ipv tegen je op zien.
joepie, ik kom er nu aan om te smoken alles.quote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ow wacht ik heb straks weer een beetje geld
Waarom wil je geld voor wiet als je aan het minderen bent? Dat is gewoon kromquote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ow wacht ik heb straks weer een beetje geld
nee jij mag nietquote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joepie, ik kom er nu aan om te smoken alles.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja joh, pauper die je er bent
ik minder omdat ik geen wiet meer hebquote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil je geld voor wiet als je aan het minderen bent? Dat is gewoon krom
Jeweetzelluf Gquote:
Hoiquote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik minder omdat ik geen wiet meer heb
Ben vrij triest ja, maar hoe ga ik het nog goed maken?
Niet meer he.
Hoi Bquote:
Nee, ik kan niet meer stoppen en heb alles al verkloot.quote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk welJe bent 14. Beter stop je nu meteen voordat je straks `echt'' een junk bent.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil dat jij op het rechte pad blijft.
Alles goed?quote:
Dat is onzin. Waarom zou je niet kunnen stoppen?quote:Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet meer stoppen en heb alles al verkloot.
HAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 23 december 2012 22:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
omdat ik boos word als ik het niet doe.quote:Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is onzin. Waarom zou je niet kunnen stoppen?
Jewell. Met jou dan?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens hulp gaan zoekenquote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
omdat ik boos word als ik het niet doe.
Ik lach me rot door OF dus ja goedquote:
Nee. Dan word ik uit huis gezet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens hulp gaan zoeken.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lach me rot door OF dus ja goed
nee het kromme padquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jij mag ook het slechte pad niet op hoor
![]()
![]()
Mooi tochquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee. Dan word ik uit huis gezet.
Onzinquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee. Dan word ik uit huis gezet.
OF welquote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Niemand mag het slechte pad op verdomme
Dan gaan ze ook kijken naar je ouders he,quote:
Weet ik niet of ze dat doen. Dat zal vast niet bij alles zo zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan gaan ze ook kijken naar je ouders he,
Ik ga hier niet neer zetten wat er aan de hand is, maar dan word ik zeker het huis uitgezet.
Nee?quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jij mag ook het slechte pad niet op hoor
![]()
![]()
Nee mang. straks space je hem elke dag helemaal leipp doen enzo.quote:
Leuk toch? OF doet dat ookquote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mang. straks space je hem elke dag helemaal leipp doen enzo.
Ze kijken naar je thuis situatie om de oorzaak te ontdekken. Dan zetten ze me het huis uit.quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik niet of ze dat doen. Dat zal vast niet bij alles zo zijn.
En?quote:
Oh doet OF het ook? Ja dan mag het welquote:
Ja da's alleen maar goed voor je hoorquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze kijken naar je thuis situatie om de oorzaak te ontdekken. Dan zetten ze me het huis uit.
yaaayquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh doet OF het ook? Ja dan mag het wel
awhh tof!quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Mijn zus opgehaald van Schiphol die ik 2 jaar niet had gezien.
Waar zat ze?quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Leukkkkquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me misschien wel verstandigquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze kijken naar je thuis situatie om de oorzaak te ontdekken. Dan zetten ze me het huis uit.
Nee dat is het nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja da's alleen maar goed voor je hoor
als ze me ergens anders zetten doe ik als nog het zelfdequote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me misschien wel verstandig
Tofquote:
Ja zeker ze is nu in Amsterdam in een hotel met de kerstdagen en oud en nieuw zie ik der weerquote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hey ro-ald baas
Gezellig geweest met je zus?
Daar moet je dus hulp voor zoeken.quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als ze me ergens anders zetten doe ik als nog het zelfde
Gezelligquote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zeker ze is nu in Amsterdam in een hotel met de kerstdag en oud en nieuw zie ik der weer
Ah, dat kan ookquote:
ja dat durf ik niet zo goed manquote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar moet je dus hulp voor zoeken.
waarom nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dat durf ik niet zo goed man
Ballen voor kweken.quote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dat durf ik niet zo goed man
tsja dan ga je lekker zo door toch #yolo allesquote:Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan komen ze achter alles en dat is schaamtelijk
Moedersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |