SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kanovinnie op 23-12-2012 20:24:56 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Nu weer blij?quote:
ja.quote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je nou nog shamals gekocht ofwa?
Ik koop de goedkoopste die er zijnquote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Patroon het volgende:
Wat zijn nou goede normale bb's? Geen latex. Is voor zomer wielen. Zoek niet de zwaarste maar wil ook zeker niet zo licht/dun dat ik vaker lek rij.
Rij nu op Continental Race 28
Ik ook.quote:
Ja die cont's zijn niet duur en rij er weinig lek mee. Is maar 10 gram zwaarder dan Vittoria Ultralite. 105 vs 95gram. Die band schijnt al stuk minder goed over co2patronen te kunnen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook.
Voor de marmot haal ik ws een ander binnenbandje, maar anders gewoon een van een knaak.
Zijn er dan nog zulke grote verschillen in biba's? Wel in gewicht, maar als je van standaard gewicht neemt zijn ze toch allemaal ongeveer evengoed?quote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook.
Voor de marmot haal ik ws een ander binnenbandje, maar anders gewoon een van een knaak.
10 gram, lekker boeiend. Als je je benen+schaamhaar scheert ben je er ook.quote:Op zondag 23 december 2012 20:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja die cont's zijn niet duur en rij er weinig lek mee. Is maar 10 gram zwaarder dan Vittoria Ultralite. 105 vs 95gram. Die band schijnt al stuk minder goed over co2patronen te kunnen.
Wat koop je dan anders Kaas? Waar let je dan op?
Boah, normaal rijd ik gewoon met de goedkoopste binnenbanden die ik kan vinden. Heb ze nu van Serge, 10 voor 25.-quote:Op zondag 23 december 2012 20:32 schreef Patroon het volgende:
Ja die cont's zijn niet duur en rij er weinig lek mee. Is maar 10 gram zwaarder dan Vittoria Ultralite. 105 vs 95gram. Die band schijnt al stuk minder goed over co2patronen te kunnen.
Wat koop je dan anders Kaas? Waar let je dan op?
Dat is ook weer zo. Misschien komen de wielen er ook nog maar dat moet ik nog efkes bezien. aanbieding loopt tot 12 januari.quote:
Zo! Das goedkoop! Ik heb ze meestal voor een euro of 5/6. Maar ik haal er dan ook maar een paar.quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Boah, normaal rijd ik gewoon met de goedkoopste binnenbanden die ik kan vinden. Heb ze nu van Serge, 10 voor 25.-
Voor de koerswielen haal ik dan ietsie lichtere.
Salden heeft deda binnenbandjes voor 2.50 en michelins van 3.50. Die zijn ook wel goed. Alleen moet je dan wel veel bestellen anders is het onhandig ivm verzendkosten.quote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo! Das goedkoop! Ik heb ze meestal voor een euro of 5/6. Maar ik haal er dan ook maar een paar.
geen idee, moest ze kopen van eentwee.quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef SuperWeber het volgende:
Die shamals... Zijn die het equivalent van racing zero's?
Ja ik ook, geen idee of ze goed zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 20:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
geen idee, moest ze kopen van eentwee.
Er is wel wat verschil in kwaliteitscontrole volgens mij. Van die heel goedkope series heb je nog wel eens gezeik met uitscheurende ventielen o.i.d.quote:Op zondag 23 december 2012 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn er dan nog zulke grote verschillen in biba's? Wel in gewicht, maar als je van standaard gewicht neemt zijn ze toch allemaal ongeveer evengoed?
Ja.quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef SuperWeber het volgende:
Die shamals... Zijn die het equivalent van racing zero's?
quote:Op zondag 23 december 2012 20:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
geen idee, moest ze kopen van eentwee.
In dat geval kan ik beamen dat het fijne wielen zijnquote:
Maar daar kom je achter tijdens monteren toch? Of kan hij halverwege de rit uitscheuren? Want als dat laatste zo is zou ik ook wel een duurdere nemen als ik weet dat ik met 80 van een berg af ga racen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef eentwee het volgende:
[..]
Er is wel wat verschil in kwaliteitscontrole volgens mij. Van die heel goedkope series heb je nog wel eens gezeik met uitscheurende ventielen o.i.d.
[..]
Ja.
[..]![]()
Ik moet de economie een beetje stimuleren he.
Oké, op mijn fiets zit Campanjolo corus. Moest ik ook kopen van eentwee, is dat het equivalent van racing zero?quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef SuperWeber het volgende:
In dat geval kan ik beamen dat het fijne wielen zijn...
Wat haal je dan voor de koerswielen?quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Boah, normaal rijd ik gewoon met de goedkoopste binnenbanden die ik kan vinden. Heb ze nu van Serge, 10 voor 25.-
Voor de koerswielen haal ik dan ietsie lichtere.
Zag bij Serge dat Vittoria Ultralite 3,95 kosten. Wegen 95gr. Nogal een verschil met de conti light die maar 50gr wegen. Maar die kosten ook wat meer..quote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff waarschijnklijk conti light of iets in die richting. Weet ik nog niet.
5 voor een tientje zul je bedoelen? Want voor het wel of niet lekrijden maakt het bijna niet uit welke butyl Biba je er in stopt. Als je niet na iedere rit je Buba's nakijkt op minuscule steentjes rij je uiteindelijk altijd een keer lek.quote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook.
Ja, die Supersonics zijn volgens mij die, die kaas bedoelde met conti lights.quote:Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
5 voor een tientje zul je bedoelen? Want voor het wel of niet lekrijden maakt het bijna niet uit welke butyl Biba je er in stopt. Als je niet na iedere rit je Buba's nakijkt op minuscule steentjes rij je uiteindelijk altijd een keer lek.
Qua gewicht scheelt het soms zowat 100 gram per Biba en dan bepaal jezelf of je dat iedere keer in gang wilt trekken.
En voor de Marmotte zou ik gewoon van die Conti Supersonics van 50 gram monteren als je niet continue in de ankers een berg afgaat.
Welke afdaling vrind? Van de verkeersdrempel in Groningen?quote:Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga latex biba's gebruiken.
In afdalingen moet je niet willen remmen
Spoorviaduct in Onnen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Welke afdaling vrind? Van de verkeersdrempel in Groningen?Je hebt niet eens een startkaart voor de Marmotte joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Conti lights zijn inderdaad ongeveer 70 gram en dat kan nog wel. Supersonics vind ik onbetrouwbaar, daar zou ik nooit een col mee afdalen. Die lights zijn wel duur, kun je beter de Michelin Ultralight nemen, zijn ook altijd te vinden voor <5¤. Daar heb ik zelf ook goede ervaringen mee. Zijn ook heel compact wat handig is in het zadeltasje. (kom er maar in kaas en buzzquote:Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef Patroon het volgende:
Die conti light kosten 11,95 en met 42mm ventiel 70gr. Mooi compromis tussen supersonics van 50gram en de conti normale van 105gr. Wil ze eerst wel eens testen, voordat ik ze bij de AGR omleg.)
Wil zelf de Vredestein latex biba's binnenkort eens gaan proberen. Die wegen maar ca. 50g tegenover de dik 80g van Michelins en zouden door de natuurlijker samenstelling (geen butyl additieven) nog soepeler zijn volgens de kenners.
Wat is dat trouwens voor royal sadness met die stok?![]()
Houd men bezig. Dan komen FOK!kers nog eens buitenquote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef eentwee het volgende:
Wat is dat trouwens voor royal sadness met die stok?
Ja die. Waar zijn de tijden dat ze 1,95¤ kostten bij Van Eyckquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef Patroon het volgende:
Deze 12?
http://www.bikeparts4u.nl(...)rcomp-a1-ultra-light
Vandaag 100+ bestelling daar gedaan. Kan deze nog wel ff bij.quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja die. Waar zijn de tijden dat ze 1,95¤ kostten bij Van Eyck
Sjaak Afhaakquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Welke afdaling vrind? Van de verkeersdrempel in Groningen?Je hebt niet eens een startkaart voor de Marmotte joh
Regel anders een inschrijving voor de drie tieten, heb je meer aan.quote:Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Oksel het volgende:
Hoe zwaar is mijn fiets straks?
Frame inc. zadelpen 1550
Wielen 1420
Biba's 227 x 2
Buba's 120 x 2 ?
Groep 2409
Stuur 200 ?
Zadel 150 ?
Stuurpen 150 ?
2x bidonhouder 100 ?
Pedalen 200 ?
Zou op 6,7kg komen.
Zal 't eens wegen.
Nu ik nog wat lichter.
Biba's van 227 per stuk? Rij je op water?quote:Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Oksel het volgende:
Hoe zwaar is mijn fiets straks?
Frame inc. zadelpen 1550
Wielen 1420
Biba's 227 x 2
Buba's 120 x 2 ?
Groep 2409
Stuur 200 ?
Zadel 150 ?
Stuurpen 150 ?
2x bidonhouder 100 ?
Pedalen 200 ?
Zou op 6,7kg komen.
Zal 't eens wegen.
Nu ik nog wat lichter.
Wissel biba's en buba's om.quote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Biba's van 227 per stuk? Rij je op water?
Wat kost dat en wanneer?quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Regel anders een inschrijving voor de drie tieten, heb je meer aan.
Celestequote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef Patroon het volgende:
Zo'n zwarte vind ik mooier dan dat mint groen ofzo.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef eentwee het volgende:
Ik zou ook liever een eindbaas op de fiets zijn dan achter de computer hoor![]()
Ik geef mijn mening op basis van wat ik lees en zelf heb geprobeerd. Voor mij zijn de materialen onderdelen van de hobby dus ik vind het leuk om ervan op de hoogte te zijn. Als dat niet gewaardeerd wordt merk ik het vanzelf wel. En uiteraard mogen adviezen in de wind geslagen worden
Neuh, bij een tocht als AGR etc, mag het wel. Maar dan niet groter dan dat er net één biba en één afnemer in past. Ik prop er altijd nog 2 patronen bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zijn ook heel compact wat handig is in het zadeltasje. (kom er maar in kaas en buzz)
Wil zelf de Vredestein latex biba's binnenkort eens gaan proberen. Die wegen maar ca. 50g tegenover de dik 80g van Michelins en zouden door de natuurlijker samenstelling (geen butyl additieven) nog soepeler zijn volgens de kenners.
Wat is dat trouwens voor royal sadness met die stok?
Joh, het zal mij een zorg zijn of je wel of niet met een gereedschapstas wilt rijden
Maar waarom vind je die superlights nu onbetrouwbaar? Is dat iets gevoelsmatig of ervaring. Een dunner condoom hoeft ook niet persé onbetrouwbaarder te zijn, maar als het dan toch moet, rijdt het wel lekkerder........2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Dat noemen ze ook wel een dames fiets..............quote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Te hoge wielen man. Tis toch geen TT?
Heb je er wel aan gedacht dat die shamals tot 80 kg zijn?quote:
Ervaringen van anderen. Een aanzienlijk deel sneuvelt al bij het omleggen, was ook zo met die Ultremo binnenbanden. Bij warmteontwikkeling scheurt zo'n dun bandje natuurlijk eerder en daar zijn ook voorbeelden van. Uiteraard valt niet goed na te gaan of dat aan de biba lag of aan andere omstandigheden (overmatig remmen). Als je zo'n supersonic vast hebt weet je niet wat je voelt, flinterdun. De gewichtswinst is het risico imo niet waard. Je kunt dan beter je velglint vervangen door veloplugs, scheelt ook zeker 10g per wiel.quote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Neuh, bij een tocht als AGR etc, mag het wel. Maar dan niet groter dan dat er net één biba en één afnemer in past. Ik prop er altijd nog 2 patronen bij.
Joh, het zal mij een zorg zijn of je wel of niet met een gereedschapstas wilt rijden
Maar waarom vind je die superlights nu onbetrouwbaar? Is dat iets gevoelsmatig of ervaring. Een dunner condoom hoeft ook niet persé onbetrouwbaarder te zijn, maar als het dan toch moet, rijdt het wel lekkerder........
Wat voor problemen levert dat dan op? Ik combineer latex biba's juist altijd met Velox linten. Plastic linten verschuiven eerder en kunnen scherpe randjes hebben. Veloplugs liggen klaar voor mijn klimwielen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef buzz1291 het volgende:
Met die Veloplugs wil je niet weten hoe een Biba er na een paar ritten met 8-9 atm uitziet. allemaal dunne plekken. Net zoals bij dat Velox katoenen plaklint met een latex biba. na een seizoen helemaal ingedrukt en allemaal dunne plekken op die biba's. En dat is dan weer een voordeel van Mavic Ksyrium SL, daar hoeft geen lint in, alleen een klein stukje bij het ventiel.
Wat moet je weten kano? Vanochtend setje remblokken vervangen hiero, had ze vorige week zomaar ineens opgeremd in 1 middaguur posbank (of ze waren al bijna op, kan ook)quote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand hier ervaring met brakepads van MTB's?
quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat moet je weten kano? Vanochtend setje remblokken vervangen hiero, had ze vorige week zomaar ineens opgeremd in 1 middaguur posbank (of ze waren al bijna op, kan ook)
Hoe weet je of ze op zijn? En zit er anders lucht in mijn remsysteem?quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, wanneer moet je je brakepads vervangen? Ik heb minder remvermogen en moet mijn remmen ver inknijpen, maar die brakepads hebben nog een 2 mm van die korrels erop.
Ik zal je zeggen dat ik al jaren geen velglinten meer gebruik dus mijn ervaring is wellicht een beetje gedateerd en uit de tijd van mooie platte Ambrosio's met Pariba buba en latex biba's. Sinds ik op Mavic wielen rij nooit meer een velglint gebruikt. Ksyrium SL op de weg en MTB wielen zijn tubeless Cross Max SL.quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wat voor problemen levert dat dan op? Ik combineer latex biba's juist altijd met Velox linten. Plastic linten verschuiven eerder en kunnen scherpe randjes hebben. Veloplugs liggen klaar voor mijn klimwielen.
Euuuh, beetje sop eronder, beginnen in het midden en met een plastic dingetje uitwrijven van links naar rechts, boven/beneden?quote:Op zondag 23 december 2012 23:35 schreef eentwee het volgende:
Heeft iemand ervaring met plakfolie? Mag met carbonstructuur of gewoon zwart. Tips?
Joah, bij de Praxis hebben ze dat spul wel. Werkt en plakt goed. Wat ga je d'r mee doen?quote:Op zondag 23 december 2012 23:35 schreef eentwee het volgende:
Heeft iemand ervaring met plakfolie? Mag met carbonstructuur of gewoon zwart. Tips?
Hoezo de keuze om tubeless op je mtb te hebben? Wil je dan nooit een andere band erop? Want dat gaat toch niet zo makkelijk?quote:Op zondag 23 december 2012 23:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat ik al jaren geen velglinten meer gebruik dus mijn ervaring is wellicht een beetje gedateerd en uit de tijd van mooie platte Ambrosio's met Pariba buba en latex biba's. Sinds ik op Mavic wielen rij nooit meer een velglint gebruikt. Ksyrium SL op de weg en MTB wielen zijn tubeless Cross Max SL.
Sorry, je vroeg naar problemen. Door die Veloplugs maakt een biba wel heel veel kronkels en dat lijkt me niet bevoordelijk wanneer er nogal wat druk op staat. Eigenlijk is het van de tube wielen huisvlijt afgekeken waar ze van die kurk pluggen in de spaakgaten doen. Geen idee of het helpt.
Als ze op zijn dan weet je dat doordat je bij het remmen voor geen meter remt, maar alleen een hels kabaal hoort, metaal op metaal.quote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe weet je of ze op zijn? En zit er anders lucht in mijn remsysteem?
Ik zou het midden van een stuur willen beplakken. Dus het gedeelte onder de stuurpen en tot aan waar het stuurlint loopt. Kan voor weinig het ideale stuur voor mijn nieuwe fiets kopen maar dat is wit. Zou dat werken denk je?quote:Op zondag 23 december 2012 23:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Joah, bij de Praxis hebben ze dat spul wel. Werkt en plakt goed. Wat ga je d'r mee doen?
Nee want dan moet je ook onder de stuurnok plakken en dat gaat niet.quote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef eentwee het volgende:
Ik zou het midden van een stuur willen beplakken. Dus het gedeelte onder de stuurpen en tot aan waar het stuurlint loopt. Kan voor weinig het ideale stuur voor mijn nieuwe fiets kopen maar dat is wit. Zou dat werken denk je?
Tommeke ook nog efkes werken?quote:Op maandag 24 december 2012 06:48 schreef Tommeke het volgende:
Denk ook niet dat dat wat wordt eerlijk gezegd.
Ja mien jong! Jij ook?quote:Op maandag 24 december 2012 06:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tommeke ook nog efkes werken?
Ik had ook een hele volle bak, blij ook dat ik de Bullitt gepakt had. Verder zijn we niet open vandaag. Alle overheidsinstanties zijn dicht hier. Dus voor die paar dingen ga ik de deur niet uit. Geen tijd ook, vanavond krijgen we 15 eters hier thuis.quote:Op maandag 24 december 2012 09:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja mien jong! Jij ook?
Nog nooit zo'n volle Bullitt gehad. Allemaal post voor klanten die gesloten zijn. Bij PostNL is het zo geregeld dat wij die post sowieso krijgen (we openen de postbussen niet zelf meer).
Aangezien ik de enige op een Bullit was kreeg ik allemaal post van m'n collega's mee. Heb dat ding maar vlug op kantoor gedropt en een andere fiets gepakt
Bij jullie ook drukte?
Balen man. Heel je voorbereiding in de war. Nee beterschap jongen!quote:Op maandag 24 december 2012 09:37 schreef Patroon het volgende:
Mijn R3 heeft ook geen velglint nodig.
Ik heb me vanochtend ziek gemeld. 1e x dit jaar. Hele nacht liggen hoesten, lichte verhoging en de spieren voelen aan alsof ik net de Marmotte heb gereden.
Die passing van stuurbocht in stuurpen is vrij krap, als je er folie om wikkelt kan het imo mss niet meer goed passen.quote:Op maandag 24 december 2012 11:15 schreef Patroon het volgende:
Ik denk dat prima kan. Eerst er rond op plakken. Dan stuur in de stuurpen monteren. Goed stevig vast en daarna het stuurlint. Zie niet in waarom het niet zou kunnen.
Chill.quote:Op maandag 24 december 2012 10:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik had ook een hele volle bak, blij ook dat ik de Bullitt gepakt had. Verder zijn we niet open vandaag. Alle overheidsinstanties zijn dicht hier. Dus voor die paar dingen ga ik de deur niet uit. Geen tijd ook, vanavond krijgen we 15 eters hier thuis.
[ afbeelding ]
Snij je dat toch weg met een mesje?quote:Op maandag 24 december 2012 11:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die passing van stuurbocht in stuurpen is vrij krap, als je er folie om wikkelt kan het imo mss niet meer goed passen.
Stelletje mieten die Duitsers. Kan je iig km's maken voor de rapha challange. Ik sta nu 960ste ofzo. Valt wel tegen. Fietsen ging ook niet heel lekker. Vanavond nog maar een rondje doen denk ik, als alles droog is.quote:Op maandag 24 december 2012 13:04 schreef Oksel het volgende:
12 graden en zon hier. Gvd. En geen racefiets bij me. En dan haken degenen met wie ik morgen zou gaan fietsen ook nog af. Want te nat in het bos. Gvd.
Ik 75 en toen vond ik het wel prima. Misschien straks nog een klein rondje om toch aan de 100 te zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 17:11 schreef keesfietst het volgende:
Mooi fietsweer vandaag. Eerste uurtje nog regen gehad maar daarna droog. Wind nam wel iets toe in de loop van de dag maar bij elkaar toch 110km af kunnen tikken.
Lekker rustig omdat het vakantie is overal.
Had er na 40km ook genoeg van maar toen werd het echt zacht weer en ben ik maar doorgegaan.quote:Op maandag 24 december 2012 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik 75 en toen vond ik het wel prima. Misschien straks nog een klein rondje om toch aan de 100 te zijn.
Morgen ja, overmorgen wordt lastig, misschien 's ochtends een klein rondje. Do/vr werken (vrijdagavond ook weer weg). Gaat lastig worden, lastiger dan de 60 hour challenge. Mede door het weer en het feit dat mijn racefiets nog ziek is.quote:Op maandag 24 december 2012 18:12 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Had er na 40km ook genoeg van maar toen werd het echt zacht weer en ben ik maar doorgegaan.
Morgen en overmorgen ook fietsen of verplichtingen?
Doe je dat nu puur voor die batch? Lijkt wel of je je enkel kan motiveren als je er iets mee kan winnen. Met dit weer stap je niet voor je lol 2x op de fiets.quote:Op maandag 24 december 2012 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik 75 en toen vond ik het wel prima. Misschien straks nog een klein rondje om toch aan de 100 te zijn.
Doe je niets>commentaarquote:Op maandag 24 december 2012 18:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Doe je dat nu puur voor die batch? Lijkt wel of je je enkel kan motiveren als je er iets mee kan winnen. Met dit weer stap je niet voor je lol 2x op de fiets.
Ach ieder z'n motivatie toch. Ben het wel met je eens dat het beter voor je lichaam/spieren is, maar zolang Kano niet een half uur in D3 trapt tijdens die challenges kan er weinig gebeuren.quote:Op maandag 24 december 2012 18:20 schreef Patroon het volgende:
Hehe, het is geen commentaar. Maar valt me op dat je bij zo'n batch niet van de fiets te slaan bent, terwijl je hem daarna weer laat staan. Regelmatigheid is bij trainen wel belangrijk. Beter wekelijks 2x fietsen dan 20u per week fietsen en dan weer 3 weken niets.
Ik reed vandaag met zo'n 139 gemiddeld, meestal zo rond de 140-145. Dus hoog D1, laag D2.quote:Op maandag 24 december 2012 18:25 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ach ieder z'n motivatie toch. Ben het wel met je eens dat het beter voor je lichaam/spieren is, maar zolang Kano niet een half uur in D3 trapt tijdens die challenges kan er weinig gebeuren.
Wel fiets is altijd beter dan niet fietsen
Ja dat is ook zo.. ik fiets omdat ik het leuk vind om te doen, niet om een badge ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 18:25 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ach ieder z'n motivatie toch. Ben het wel met je eens dat het beter voor je lichaam/spieren is, maar zolang Kano niet een half uur in D3 trapt tijdens die challenges kan er weinig gebeuren.
Wel fiets is altijd beter dan niet fietsen
Ik heb het niet over koersen winnen. Je wil toch met sporten ook beter/sterker worden? Dan is regelmatigheid belangrijker dan zo'n challenge.quote:Op maandag 24 december 2012 18:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ach. Maar goed dat ik geen koersen wil gaan winnen dan. Ik heb er plezier in. En nee, het gaat mij niet om de badger, maar meer om het volbrengen van de challenge.
Ik sport omdat ik het leuk vind. Dat ik er beter/sterker van wordt en minder van ga wegen is alleen maar mooi meegenomen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over koersen winnen. Je wil toch met sporten ook beter/sterker worden? Dan is regelmatigheid belangrijker dan zo'n challenge.
Volgens mij moet iedereen lekker zelf weten waarom en hoe hij fietst.quote:Op maandag 24 december 2012 18:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over koersen winnen. Je wil toch met sporten ook beter/sterker worden? Dan is regelmatigheid belangrijker dan zo'n challenge.
Ja het wordt er hier ook niet beter van qua weer. Komt goed uit, want al 2 dagen koorts gehad. Dus maar ff 4 dagen rusten voordat ik weer wat doe...quote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef Gripper het volgende:
Wat een weer morgen... Gelukkig heb ik vandaag al tussen de buien door gemountainbiked, en niet natgeregend. (wel soms wat rare bruine spetters van onderaf??)
Morgen dan maar mn kerstkadootje proberen: Tacx dvd met de Sella ronde
bij een shimano crank komt de crankarm anders uit t.o.v. de montage boutjes , dus nee dat gaat in dit geval niet maar hij zit gelijk met het buitenblad nu, het gaatje op het buitenblad zit normaal de afloopnok, en die komt bij shimano tegen de crank bij jou is de nok er uitgehaald, en zit dus juist tegenover de crankquote:Op maandag 24 december 2012 16:19 schreef nodisch18 het volgende:
[ afbeelding ]
De montage van mijn nieuwe middenblad op de mtb bezorgt me wat kopzorgen.
Volgens de montage handleiding moet ik het kettingblad zo monteren dat het nokje (zie pijltje op de pica) achter de crankarm valt.![]()
Dit lijkt mij echter niet mogelijk, tenzij ze de crankarm aan de andere kant van de trapas bedoelen.
Wie kan mij enige verheldering geven?
Uiteindelijk toch een Change of plan: ik zag ineens heldere lucht, en een zonnetje dus snel tacx wiel eruit en ander wiel erin. Rondje buiten, begon met felle zon, harde wind en redelijk droge wegen. Op het eind toch nog Kats natgeregend maar hee: 2 uur rammen in D2 is toch wel lekker op zo'n luie kerstdag :-)quote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef Gripper het volgende:
Morgen dan maar mn kerstkadootje proberen: Tacx dvd met de Sella ronde
Ik was ook een keer bij hun en toen keek ik naar zijn fiets, helemaal onder de opgedroogde bagger, en met een halfvolle bidon met sportdrank van een week oud. Toen wilde hij gaan fietsen en dacht hij nog wel die bidon nog mee te nemen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wou al zeggen, fijn dat je 'm zo smerig terugkrijgt...
Ik zal hem wel een standje geven als hij ze weer komt ophalen. Ook die verroeste ketting.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:46 schreef kanovinnie het volgende:
Moet ik zeggen dat mijn MTB ook niet altijd even schoon is. Maar zeker als je een fiets terugbrengt naar de eigenaar zorg je toch dat iig de grootste stukken modder eraf zijn?
Twijfelde al of het niet van origine een gouden ketting was. Wel lekker kleurtje die mtb verder!quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zal hem wel een standje geven als hij ze weer komt ophalen. Ook die verroeste ketting.
Het wordt bij jou voor een beurt langsgebracht?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zal hem wel een standje geven als hij ze weer komt ophalen. Ook die verroeste ketting.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was ook een keer bij hun en toen keek ik naar zijn fiets, helemaal onder de opgedroogde bagger, en met een halfvolle bidon met sportdrank van een week oud. Toen wilde hij gaan fietsen en dacht hij nog wel die bidon nog mee te nemen.Dat gooi je dan toch weg?
Zelf aangeboden hoor. Zelf kan hij dat niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het wordt bij jou voor een beurt langsgebracht?
Ga eens gezellig doen jijquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zeg mooi!
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Gisteren al gezellig gedaan hier met de familie. Vanavond doen we even niks, en morgen weer bij nog meer familie eten.quote:
het is maar net hoe je het leest.......quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
kaas terug in de stal. Wordt nu bereden door man van mijn moeder. Ik ga ze een beurt geven.
Hij mag ze wel wat netter schoonhouden, vinden jullie ook niet?
hij zit goed maar volgens mij moet de text aan de buitenkant, de nokjes en groeven moeten binnen zittenquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:47 schreef nodisch18 het volgende:
hmmm, ik snap je verhaal voor geen metermaar denk er uit op te kunnen maken dat ie goed zit..?
![]()
De fiets is inderdaad een Cannondale. Het type is een CAAD 3 m500.
Het middenblad is overigens met de tekst aan de binnenzijde gemonteerd. Dat is goed toch?
Nokje van middenblad moet hier vlgs mij tegenover de crankarm staan, maar buitenblad met het gaatje waar een pen in hoort te zitten hoort achter de crankarm te zitten. Tenminste, zo zou ik het monteren.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:52 schreef dop het volgende:
[..]
hij zit goed maar volgens mij moet de text aan de buitenkant, de nokjes en groeven moeten binnen zitten
Op deze manier heb ik het nu gemonteerd. waarbij het buitenblad met de tekst naar buiten staat en het binnenblad met de tekst naar binnen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nokje van middenblad moet hier vlgs mij tegenover de crankarm staan, maar buitenblad met het gaatje waar een pen in hoort te zitten hoort achter de crankarm te zitten. Tenminste, zo zou ik het monteren.
Idd!quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zeg mooi!
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Ik zie geen tekst op mijn middenblad staan, maar.... op de foto te zien zit die goed want het uitstekende deel van de stijgpennetjes zit aan de binnenkant en die zijn er voor om de ketting sneller van het kleinste naar het middenblad te brengen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:22 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Op deze manier heb ik het nu gemonteerd. waarbij het buitenblad met de tekst naar buiten staat en het binnenblad met de tekst naar binnen.
Same here. Ff bakkie koffie, dan ff lekker een stukje trainen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik moet echt ff fietsen. Heb zoveel gegeten vandaag...
Ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zie geen tekst op mijn middenblad staan, maar.... op de foto te zien zit die goed want het uitstekende deel van de stijgpennetjes zit aan de binnenkant en die zijn er voor om de ketting sneller van het kleinste naar het middenblad te brengen.
http://www.sporza.be/cm/s(...)25_fabian_cancellaraquote:Luca Guercilena, ploegleider bij RadioShack en Cancellara's trainer, beaamt dat zijn pupil keihard werkt in de winter. "Sinds half november is hij opnieuw aan het trainen. We bouwen geleidelijk aan op", zegt de Italiaan.
"In de eerste drie weken heeft Fabian veel tijd doorgebracht in de fitnessruimte, onder meer voor stabilisatieoefeningen. Ook klassieke winteractiviteiten zoals langlaufen stonden op het programma. Na enkele weken is hij langzaam weer beginnen fietsen, maar nooit voluit. Het fietsen had maar één doel: kilometers in de benen krijgen."
Goed prijsje ervoor?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:44 schreef Oksel het volgende:
Ik ben m'n Bianchi 928 aan het schoonmaken en opbouwen. Morgenavond wordt ze als het goed is opgehaald..
Gelukkig waren ze net op tijd om een pica te schieten:quote:Op woensdag 26 december 2012 13:46 schreef Oksel het volgende:
Een en al nat, nat en nat. Ben nog gevallen, in een plas..
Ja, denk het wel. Shimano's zijn 39gram lichter.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:58 schreef Oksel het volgende:
Is zo'n Shimano Dura-Ace C24 wiel vergelijkbaar met een Campa Shamal wiel?
Tot en met zaterdag goede voorspellingen. Als je tijd hebt kan je een mini trainingskamp doen. Afhankelijk van je niveau; 3x 3uur of 4uur D1 duurtraining.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef Oksel het volgende:
Okay.
Vandaag rust. Ga komende dagen nog wel wat uurtjes pakken denk ik. Hopelijk op de racefiets.
Idd. Als student lijkt het makkelijk om veel te trainen maar het is wel veel onregelmatiger. Voor deadlines en tentamens weken vooraf erg druk. Naast studie ook nog 16u werken, ook op zaterdag wanneer de mooie tochten zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:06 schreef Oksel het volgende:
Ja, uurtjes blijven maken. Doe ik nu ook.
Ik heb precies hetzelfde, soms heb ik zeeën van tijd en dan opeens door deadlines/tentamens schiet het fietsen er bij in. Hoop dat dat met stage het komende half jaar beter wordt, wil sowieso 3 dagen in de week heen- en terug op de fiets (~35 km) en dan op de terugweg een paar uurtjes eraan plakken en in het weekend (eindelijk een heel weekend vrij) een langere duurtraining en een groepsrit doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Idd. Als student lijkt het makkelijk om veel te trainen maar het is wel veel onregelmatiger. Voor deadlines en tentamens weken vooraf erg druk. Naast studie ook nog 16u werken, ook op zaterdag wanneer de mooie tochten zijn.
Met werk is het ivm vroeg donker in het voorjaar lastig, maar wel veel meer regelmaat.
Hopelijk door stage straks ook wat constanter.
Huh wat is dat voor bende, er zit Sram 9.0 gripshifts op heur. 9 speed is het.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:22 schreef dop het volgende:
Kaas zag op marktplaats nog onderdelen voor je ATB
onderdelen speciaal voor kaas
Fietsje moet je zuinig op zijn kaas zo worden ze niet meer gemaakt.
hij verdiend meer respect als je schoon papa hem geeft
als hij er zo mee om wil gaan moet je hem naar de halfords sturen.
voor een fiets , kan hij een mooie kyoso kopen, mag hij hem helemaal aftrappen
Tja valt niet mee misschien. Vroeg naar bed en regelmaat is de key om er uit te halen wat er in zit.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:11 schreef Patroon het volgende:
Idd. Als student lijkt het makkelijk om veel te trainen maar het is wel veel onregelmatiger. Voor deadlines en tentamens weken vooraf erg druk. Naast studie ook nog 16u werken, ook op zaterdag wanneer de mooie tochten zijn.
Met werk is het ivm vroeg donker in het voorjaar lastig, maar wel veel meer regelmaat.
Hopelijk door stage straks ook wat constanter.
Klopt. Die regelmaat kan beter. Ging van 15u naar 6u, 2u en terug naar 15u per week. Nachtrust zit wel goed.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja valt niet mee misschien. Vroeg naar bed en regelmaat is de key om er uit te halen wat er in zit.
Nu, dat is op zich niet zo heel erg, als je cumulatief dan nog aan je voorgestelde trainingsuren komt.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef Patroon het volgende:
Klopt. Die regelmaat kan beter. Ging van 15u naar 6u, 2u en terug naar 15u per week. Nachtrust zit wel goed.
Opzich zijn die fluctuaties niet erg, maar wel als er opeens 4weken niets, gevolgd door 3 weken met 1uur per week. Dan zit er niet echt een opbouw meer in. Totaal 187u gefietst. Volgend seizoen moet meer liggen tussen de 8 en 14uur, althans dat is mijn streven.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nu, dat is op zich niet zo heel erg, als je cumulatief dan nog aan je voorgestelde trainingsuren komt.
Netjes!quote:Op woensdag 26 december 2012 17:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Laatste rit van het seizoen zit er ook op. Ben uitgekomen op 10.532km.
Nee, lijkt me meer iets voor Kano. Kan die dat kwijt geraakte schroefje boutje en derailleur wieltje lekker goedkoop vervangen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:22 schreef dop het volgende:
Kaas zag op marktplaats nog onderdelen voor je ATB
onderdelen speciaal voor kaas
Fietsje moet je zuinig op zijn kaas zo worden ze niet meer gemaakt.
hij verdiend meer respect als je schoon papa hem geeft
als hij er zo mee om wil gaan moet je hem naar de halfords sturen.
voor een fiets , kan hij een mooie kyoso kopen, mag hij hem helemaal aftrappen
Alleen 170mm hé?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:23 schreef Oksel het volgende:
http://www.rose.nl/artike(...)7479/fromtopoffers:1
Goedkoop..! Vooral inc. 2 kettingbladen.
ik meen het ook als ik zeg dat het een goed fietsje is dat respect verdiendquote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Huh wat is dat voor bende, er zit Sram 9.0 gripshifts op heur. 9 speed is het.
Nou, ik zal je niet meer inhalenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:56 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Netjes!
Net 80km afgetikt, sta nu op 280 voor de festive 500. Ten Dam heeft hem uiteraard al gehaald. Kijken of ik tweede van Nederland kan worden achter hem. Zou leuk zijn.
150 km gefietst en voor 300 km gegegetenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:01 schreef CyclingGirl het volgende:
Hallo allemaal
Fijne dagen gehad?
Ik wel, veel getraind in dat kutweer dus dat is dan wel weer goed voor de conditie.
Verder teveel gegeten en gedronken.
herkenbaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
150 km gefietst en voor 300 km gegegeten
Mijn gemiddelde snelheid lag op 20 km/uurquote:Op donderdag 27 december 2012 10:04 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
herkenbaar.
maar 300 km is voor ons forum 9 uur. was zou je verbranden in dit koude weer, 600 kcal per uur? dan zit je op 5400 kcal. behoorlijke maaltijd.
Of een ander crankstel kopen?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:33 schreef Bismarck het volgende:
Zo, heb me opgegeven voor de Marmotte 2013. Nu nog een fiets met een compact crankstel regelen.
Met een 39-28 als lichtste verzet ga ik het niet redden.
Kom maar naar Ivo's 300km straks met Pasen, mag jij laten zien hoe je die afstand in 9 uur rijdt.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:04 schreef nogeenmaarten het volgende:
herkenbaar.
maar 300 km is voor ons forum 9 uur. was zou je verbranden in dit koude weer, 600 kcal per uur? dan zit je op 5400 kcal. behoorlijke maaltijd.
Als dat kan op je huidige crank moet dat volgens mij voldoende zijn, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:44 schreef Bismarck het volgende:
Heb nu een Campa Chorus dubbel d'r op zitten. Crankstel vervangen is allicht goedkoper dan een andere fiets.
Moet dat een heel crankstel zijn of kan ik ook volstaan met het vervangen van het 39-blad door een 34-blad?
Ik heb net in 2 dagen 150 km gereden en nu al last van mijn billetjesquote:Op donderdag 27 december 2012 11:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kom maar naar Ivo's 300km straks met Pasen, mag jij laten zien hoe je die afstand in 9 uur rijdt.
Strikvraag deze:quote:Op donderdag 27 december 2012 11:45 schreef Patroon het volgende:
Zou iedereen even willen helpen met een kleine enquete voor een klein onderzoekje?
1min werk:
http://www.thesistools.com/web/?id=314182
Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Strikvraag deze:
7.
Weet u hoe hoog de bekeuring is voor mobielgebruik achter het stuur?
Het staat zowel in de intro als bij vraag 9quote:
Ja, hij zal niet 100% goed zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het staat zowel in de intro als bij vraag 9
Anyway ingevuld.
Pak vandaag en morgen 175 en je haalt me in. Kon Ten Dam ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 06:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik zal je niet meer inhalen
Gedaan, miste bij die laatste vraag E: Ik belde al nooit achter het stuur en doe dat nog steeds nietquote:Op donderdag 27 december 2012 11:45 schreef Patroon het volgende:
Zou iedereen even willen helpen met een kleine enquete voor een klein onderzoekje?
1min werk:
http://www.thesistools.com/web/?id=314182
Alvast bedankt!
Nee, ik gebruik mijn mobiel nog even veel als voor 2012.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Pak vandaag en morgen 175 en je haalt me in. Kon Ten Dam ook.
[..]
Gedaan, miste bij die laatste vraag E: Ik belde al nooit achter het stuur en doe dat nog steeds niet
Ik zit een soort van op mijn werk. Dus fietsen komt er niet van.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef keesfietst het volgende:
[..]
[..]
Gedaan, miste bij die laatste vraag E: Ik belde al nooit achter het stuur en doe dat nog steeds niet
Nee, dat gaat niet. En Kano moet niet lullen over dingen waar hij geen verstand van heeft.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:44 schreef Bismarck het volgende:
Heb nu een Campa Chorus dubbel d'r op zitten. Crankstel vervangen is allicht goedkoper dan een andere fiets.
Moet dat een heel crankstel zijn of kan ik ook volstaan met het vervangen van het 39-blad door een 34-blad?
Was m'n antwoord ook ja, haquote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik mijn mobiel nog even veel als voor 2012.
Even veel kan ook 0 zijn
Snap. Op zich mazzel gehad met het weer tot nu toe. Die wind is wel te irritant.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit een soort van op mijn werk. Dus fietsen komt er niet van.
Voor de verandering.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:19 schreef keesfietst het volgende:
gaat lekker regenen volgens buienradar.
Probeer 3 uur, wat neerkomt op 70 a 75km op m'n duurtempo en deze wind.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor de verandering.![]()
Hoelang ga je rijden?
in stukjes van 10 km met meewind en een dag ertussen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kom maar naar Ivo's 300km straks met Pasen, mag jij laten zien hoe je die afstand in 9 uur rijdt.
ook zo herkenbaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit een soort van op mijn werk.
De vinger Godsquote:
Ja, 9 speed shimanko in campa systeem bolt aardig. Laatst geprobeerd. Alleen wel even de max uitslag van de derrie bijdraaien, want je shift 'm anders in de spaken.quote:Klopt, maar bij 9 speed kun je ze nog zo afstellen dat het perfect gaat. TT fiets wordt of shimano of SRAM, daarom dus shimanobody genomen.
Clinchers van 50mm zijn eiks nooit licht, zelfs niet echt met een vol carbonnen velg. Bora wielen van campa bijv. wel maar die zijn tube.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef No-P het volgende:
Dat moet je niet vergeten idd.
De wieltjes zijn nog best aan het gewicht, maar ach, laatste wedstrijden heb ik op lage Khamsins gedaan en daar blijven ze nog onder. Voor echt lichte aero setjes ben je al een stuk meer kwijt.
Die miste ik ook maar ingevuldquote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef keesfietst het volgende:
[..]
[..]
Door fietsen, er komt vanzelf eelt op.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
Geen tips omtrent mijn billetjes?
Bedankt!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:11 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Die miste ik ook maar ingevuld
Ze zijn al goed ingepakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:48 schreef nogeenmaarten het volgende:
Niet hopen op een reactie hierover van cyclingirl, ze goed ingepakt houden en het er niet meer over hebben.
Ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Door fietsen, er komt vanzelf eelt op.
Heb je het toch voor elkaar kano.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Dan het er nu niet meer over hebben
Kijk, naar dit antwoord zocht ik dusquote:Op donderdag 27 december 2012 15:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Met regen fietsen is toch niet zo goed voor het zitvlak.
Nou, ik heb het er anders nooit over. En ik merk dat ik nu, na 3 ritjes met in totaal 150 km last van mijn reet heb, waar ik dat anders niet heb. Dus ik vroeg me af of dat kwam door de regen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Heb je het toch voor elkaar kano.
Tof!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:20 schreef kaasplankje het volgende:
Geachte heer kaasplank. Uw bestelling bij Wielersport Dozenschuivert BV met order met geile Marmot porno wielen is vandaag verzonden via TNT post.
Met vriendelijke groet,
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:20 schreef kaasplankje het volgende:
Geachte heer kaasplank. Uw bestelling bij Wielersport Dozenschuivert BV met order met geile Marmot porno wielen is vandaag verzonden via TNT post.
Met vriendelijke groet,
Weet jij dan vast wel, werken regenbroeken oid ertegen?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:21 schreef eentwee het volgende:
[..]
Met regen heb ik inderdaad ook meer last. Ik heb sowieso altijd last, moet weer eens terug naar de orthopeed
Fenders wel iigquote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet jij dan vast wel, werken regenbroeken oid ertegen?
Ik heb zo'n los spatbord voor achter. Maar die houd niet alles tegen. Sowieso gaat het moeilijk worden op de MTB om er van die fenders zoals jij hebt erop te zetten. Misschien moet ik eens rustig zoeken naar een slechtweerfiets.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef kaasplankje het volgende:
Nobel van je kanovinnie, (mooie woorspeling dit) om foto's van je billen te posten. Ik wil Cyclinggirl oproepen dit ook te doen.
Dat wil je echt niet zien hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef kaasplankje het volgende:
Nobel van je kanovinnie, (mooie woorspeling dit) om foto's van je billen te posten. Ik wil Cyclinggirl oproepen dit ook te doen.
xylocaine creme kan je reddenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n los spatbord voor achter. Maar die houd niet alles tegen. Sowieso gaat het moeilijk worden op de MTB om er van die fenders zoals jij hebt erop te zetten. Misschien moet ik eens rustig zoeken naar een slechtweerfiets.
[..]![]()
Voor jullie beeldvorming, als ik nu op het zadel ga zitten moet ik eerst even 10 minuten doorbijten en vervolgens niet meer van het zadel afkomen. Doe ik dat wel>helse pijnen.
Dat is een verdovende creme toch? Dat vind ik geen oplossing. Zal eens kijken naar die broeken.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:26 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
xylocaine creme kan je reddenen ik had een no rain broek aan van Sportful
Ik hoop toch niet dat het een infectie is? Lijkt me eerder geīrriteerdheid van de huid.quote:
Ik wil mijn billen graag in 1 stuk (of 2 stukken) houdenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Die broek had ik aan maar werkt dus niet
Verdovende creme werkt wel alleen heb je na je training een nog meer kapotte kont
Ben al in bad geweest voor kerst, dus dat zal wel goedkomen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:30 schreef CyclingGirl het volgende:
BegrijpelijkWel goed ontsmetten hoor anders kan het nog gekker worden.
Nee, foto's maken terwijl ze aan je stijve pielemans hangenquote:
Naar de orthopeed voor je zitvlak? Proctoloog (of iets dergelijks)?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:21 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd last, moet weer eens terug naar de orthopeed
Blijft je fiets ook schoner!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil ook een spatbord dat is wel beter denk ik.
Geërriteerdheid van de huid zijn meestal onstoken haarzakjes. Kan je goed ontsmetten met bijv. sterilon. Brandt als hel, dat wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat het een infectie is? Lijkt me eerder geīrriteerdheid van de huid.
Billen ontharen dusquote:Op donderdag 27 december 2012 15:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geërriteerdheid van de huid zijn meestal onstoken haarzakjes. Kan je goed ontsmetten met bijv. sterilon. Brand als hel, dat wel.
Nee hoor, beetje invetten voor het fietsen en spatborden zijn wel beter met dit vieze weer.quote:
Invetten doe ik sowieso nooit eigenlijk. Ben toch niet van plan om te fietsen dit jaar, maar ik zal het wel een keer proberen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee hoor, beetje invetten voor het fietsen en spatborden zijn wel beter met dit vieze weer.
Nee orthopeed, zit een bult bij een zitbot. Leek eerst op een slijmbeursontsteking maar die blijft niet twee jaar min of meer stabielquote:Op donderdag 27 december 2012 15:31 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Naar de orthopeed voor je zitvlak? Proctoloog (of iets dergelijks)?
Zonde! Bewaren als winterfiets!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:35 schreef Oksel het volgende:
Mijn andere schatje staat klaar voor verkoop. 7,7kg zoals afgebeeld.
[ afbeelding ]
Vanavond wordt ze opgehaald. Als 't goed is.
Ik heb dat gedeelte nog nooit geschorenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee juist niet ontharen maar laten groeien. Klinkt goor maar mijn arts die mij toen eens geopereerd had omdat die ontsteking maar niet wegging zei dat. Ik scheer er nu omheen en minder en het gaat echt beter.
Heb ik al 2 van. Een ATB en Crosser.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zonde! Bewaren als winterfiets!
Botsplinter? Een keer heftig gecrashed ofwa? En wat voor klachten geeft dat dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:35 schreef eentwee het volgende:
Nee orthopeed, zit een bult bij een zitbot. Leek eerst op een slijmbeursontsteking maar die blijft niet twee jaar min of meer stabielVermoed dat een botsplinter e.e.a. heeft aangericht want er is littekenweefsel op de mri te zien. Misschien moet ik toch maar een röntgenfoto laten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |