SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kanovinnie op 23-12-2012 20:24:56 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Nu weer blij?quote:
ja.quote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je nou nog shamals gekocht ofwa?
Ik koop de goedkoopste die er zijnquote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef Patroon het volgende:
Wat zijn nou goede normale bb's? Geen latex. Is voor zomer wielen. Zoek niet de zwaarste maar wil ook zeker niet zo licht/dun dat ik vaker lek rij.
Rij nu op Continental Race 28
Ik ook.quote:
Ja die cont's zijn niet duur en rij er weinig lek mee. Is maar 10 gram zwaarder dan Vittoria Ultralite. 105 vs 95gram. Die band schijnt al stuk minder goed over co2patronen te kunnen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook.
Voor de marmot haal ik ws een ander binnenbandje, maar anders gewoon een van een knaak.
Zijn er dan nog zulke grote verschillen in biba's? Wel in gewicht, maar als je van standaard gewicht neemt zijn ze toch allemaal ongeveer evengoed?quote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook.
Voor de marmot haal ik ws een ander binnenbandje, maar anders gewoon een van een knaak.
10 gram, lekker boeiend. Als je je benen+schaamhaar scheert ben je er ook.quote:Op zondag 23 december 2012 20:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja die cont's zijn niet duur en rij er weinig lek mee. Is maar 10 gram zwaarder dan Vittoria Ultralite. 105 vs 95gram. Die band schijnt al stuk minder goed over co2patronen te kunnen.
Wat koop je dan anders Kaas? Waar let je dan op?
Boah, normaal rijd ik gewoon met de goedkoopste binnenbanden die ik kan vinden. Heb ze nu van Serge, 10 voor 25.-quote:Op zondag 23 december 2012 20:32 schreef Patroon het volgende:
Ja die cont's zijn niet duur en rij er weinig lek mee. Is maar 10 gram zwaarder dan Vittoria Ultralite. 105 vs 95gram. Die band schijnt al stuk minder goed over co2patronen te kunnen.
Wat koop je dan anders Kaas? Waar let je dan op?
Dat is ook weer zo. Misschien komen de wielen er ook nog maar dat moet ik nog efkes bezien. aanbieding loopt tot 12 januari.quote:
Zo! Das goedkoop! Ik heb ze meestal voor een euro of 5/6. Maar ik haal er dan ook maar een paar.quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Boah, normaal rijd ik gewoon met de goedkoopste binnenbanden die ik kan vinden. Heb ze nu van Serge, 10 voor 25.-
Voor de koerswielen haal ik dan ietsie lichtere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |