Dat mag, maar de Twente-fans wouden het graag, waarom niet.quote:Op maandag 24 december 2012 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag ik even zeggen dat een Twente award totaal overbodig is?
wouden en jij bent de taalnazi?quote:Op maandag 24 december 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag, maar de Twente-fans wouden het graag, waarom niet.Topic is er actief genoeg voor, al is het nog lang geen Ajax/Feyenoord/PSV.
quote:Op maandag 24 december 2012 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag ik even zeggen dat een Twente award totaal overbodig is?
Niemand neemt die awards serieus, net zoals vorig jaar 1 grote flop.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom hebben veel mensen helemaal niks ingevuld?
Rustig, rustig. Wellicht vul ik deze nog wel echt in, maar je tot overhaaste daden dwingen komt zelden ten goede aan een eindresultaat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niemand neemt die awards serieus, net zoals vorig jaar 1 grote flop.
grootste Ajaciedquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel flauw de enige award waar ik kans maak smeren ze als grap GGMM aan.
Vorig jaar was 't geen flop man.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niemand neemt die awards serieus, net zoals vorig jaar 1 grote flop.
Iedereen maakt nog evenveel kans op 1 award.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel flauw de enige award waar ik kans maak smeren ze als grap GGMM aan.
Open jurken en geföhnde jongens verschijnen op de rode loper, voor het oog van de camera allemaal 'huggen' maar eigenlijk gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:42 schreef Adames het volgende:
ik vind dit zo'n eng gezelschap, laten we ermee kappen.
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef DonRaja het volgende:
Marco van Basten award:
User waar je het meeste medelijden mee hebt.
• GGMM
• Littlerabbit
[*]Rens
Barbara Barend-award
Vrouwelijke user met het meeste verstand van voetbal.
• Jojoortje
• Charmed_Angel
[*]Rens
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef ValHallen het volgende:
Boskamp awardfanatiekste Feyenoord user• Ajacied422
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |