Vaak zat andersom zo hoor.. geeft niksquote:Op maandag 24 december 2012 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch wel aardig dat je Peu laat koken terwijl jij lekker zit te FOK!ken.
quote:Op maandag 24 december 2012 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Genoeg gezien op de cam, zelfs in dat halve donker. Niets mis mee.
Kan ook lekker zijn.quote:
Dan zie ik Peu hier niet posten hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Vaak zat andersom zo hoor.. geeft niks
Mwoah heb denk ik vaker gekookt en afgewassen of we liggen gelijkquote:Op maandag 24 december 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn.
[..]
Dan zie ik Peu hier niet posten hoor.
Gewoon bijhouden, kerfje op je armquote:Op maandag 24 december 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah heb denk ik vaker gekookt en afgewassen of we liggen gelijk
Maar was lekker!!!![]()
![]()
niet op mijn mooie lieve armpjes gek!!quote:Op maandag 24 december 2012 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon bijhouden, kerfje op je arm.
Je kookt zelden voor mijquote:Op maandag 24 december 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Vaak zat andersom zo hoor.. geeft niks
Je beentjes dan.quote:Op maandag 24 december 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
niet op mijn mooie lieve armpjes gek!!
Nee, was een lammetjequote:
Ja dat is toch geen koken.quote:Op maandag 24 december 2012 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
is gewoon aandacht vragerij hoor.. had laatst nog een keer chinees gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet, maar eeuh, wie reed er toen?quote:Op maandag 24 december 2012 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
is gewoon aandacht vragerij hoor.. had laatst nog een keer chinees gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
jaaah maar ik had bedacht en betaaldquote:Op maandag 24 december 2012 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar eeuh, wie reed er toen?
moet je langskomenquote:Op maandag 24 december 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet.
Je zou nog steeds een keer koken voor me
Betaald misschien, bedacht zeker nietquote:Op maandag 24 december 2012 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
jaaah maar ik had bedacht en betaaldhihihihi
Welles ik wou laten bezorgen... jij wou rijdenquote:Op maandag 24 december 2012 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Betaald misschien, bedacht zeker niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |