In jouw geval: Door een ander laten doen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:45 schreef BEFEM het volgende:
Ik heb echt nog nooit van mijn leven getimmerd, ik schiet al uit als ik binnen de lijntjes moet tekenen. Iemand enig idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?
dan zou TS misschien beter een drankrek tegen de muur kunnen plaatsen, en deze kast in zijn geheel laten scharnieren...quote:Op zondag 23 december 2012 18:57 schreef erikkll het volgende:
Is zo'n ding niet potentieel waardevol? Dan zou ik er zelf niet mee gaan lopen kloten
De tijd dat dergelijke oude spullen nog enige waarde hadden, is - net als de huizenmarkthausse - voorgoed voorbij. Ik schat dat je de stookwaarde van het hout in een kachel, als goede waarde-indcator kunt toepassen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:57 schreef erikkll het volgende:
Is zo'n ding niet potentieel waardevol? Dan zou ik er zelf niet mee gaan lopen kloten
Hij zal niet uit een stuk hout bestaan maar uit panelen welke in verstek zijn gezaagd en verlijmd, meet eerst de dikte van de zijkanten, vandaar uit zaag je net langs die dikte een gat. Gebruik geen decoupeerzaag maar een invalzaag met een geleiderail.quote:Op zondag 23 december 2012 18:45 schreef BEFEM het volgende:
Hoi beste online-vrienden.
Ik vond onlangs dit.
[ afbeelding ]
Het is uit één stuk hout en hij is hol van binnen. Mijn plan is om naast de tekst (Heilig hart van Jezus zegen de jeugd) te zagen, daar een deurtje van maken en er een paar planken in te zetten zodat er drank in kan staan. Een geheime katholieke drankkast dus
Ik heb echt nog nooit van mijn leven getimmerd, ik schiet al uit als ik binnen de lijntjes moet tekenen. Iemand enig idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?
rechte lijntjes zijn ook verdomd lastig. Zeker als je handen trillen van te veel of te weinig drank. Zorg dus eerst dat je nuchter bent of juist een borel op hebt en je hand stabiel is. pak vervolgens een speciaal device, een rechte lijnen trekker (lineaal) en trek een lijn.quote:Ik heb echt nog nooit van mijn leven getimmerd, ik schiet al uit als ik binnen de lijntjes moet tekenen. Iemand enig idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Methode? Gereedschap?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |