SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
check, zometeen staat hij weer opquote:
Van mijn postcode veranderen alleen de letters, dus valt erg mee. Naar pa is het iets verder, maar echt niet veel en naar het werk zal het ook echt niet veel uit maken. Ik woon wel wat verder van het stadion en de stad af, maar nog steeds lopend haalbaar. Wel woon ik dan dichter bij een ander groot winkelcentrum en dat vind ik wel prettiger, want daar kom ik ook wel graagquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zul je blij zijn met een vriezer, beter kunnen koken, en inslaanVerander je erg qua afstand, Bos? Of enigzins in de buurt waar je nu zit?
Oke, klinkt goedquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mijn postcode veranderen alleen de letters, dus valt erg mee. Naar pa is het iets verder, maar echt niet veel en naar het werk zal het ook echt niet veel uit maken. Ik woon wel wat verder van het stadion en de stad af, maar nog steeds lopend haalbaar. Wel woon ik dan dichter bij een ander groot winkelcentrum en dat vind ik wel prettiger, want daar kom ik ook wel graag
Ja en van die vriezer is ook een mooie meevaller. Lekker wat vlamtosti´s maken en die zakjes van de Iglo en natuurlijk lasagne, cannelloni. friet en snacksquote:Op maandag 24 december 2012 00:30 schreef oh-oh het volgende:
Echt fijn Bos, dalijk een plekkie voor jezelf echt!
Dat is ook wel zo jaquote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef oh-oh het volgende:
Als ie weggaat kun je altijd nog voor een tweedehandsje kijken toch?
Ik heb een flat toegewezen waar ik alleen kom te wonen ja (kleine kans dat er ooit iemand bijkomt, de ruimte is er wel voor). Maar ik blijf wel gewoon onder begeleiding en dus de AWBZ vallenquote:
ah k. die kans is wss idd niet heel groot hequote:Op maandag 24 december 2012 01:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een flat toegewezen waar ik alleen kom te wonen ja (kleine kans dat er ooit iemand bijkomt, de ruimte is er wel voor). Maar ik blijf wel gewoon onder begeleiding en dus de AWBZ vallen.
He lekker Bos, zo je eigen plekje! Eigen keuken en vriezer! Heerlijkquote:Op maandag 24 december 2012 01:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo ja. De ruimte is er iig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |