Eredivisie is niet meer serieus te nemen.quote:
Makeli zou 2 minuten doen.quote:
Best wel eigenlijk. Maar in een betere competitie zie ik het hem niet doen.quote:
Dat sloeg echt nergens opquote:
Koeman is een joodquote:Op zondag 23 december 2012 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
En wie niet springt die is een jood...
U mad bro?quote:Op zondag 23 december 2012 16:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit Groningen heeft Ajax weggetikt
Feyenoord
quote:Op zondag 23 december 2012 16:20 schreef RvLaak het volgende:
Feyenoord profiteert van het falen van ajax
quote:Op zondag 23 december 2012 16:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit Groningen heeft Ajax weggetikt
Feyenoord
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee al 2 jaar achter elkaar kampioen en de derde keer komt er aan
Alsof iemand dat gaat kijkenquote:Op zondag 23 december 2012 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iets zegt me dat VVV-Roda nu een ontzettende anti-climax gaat worden....
Een anticlimax na deze wedstrijd + de tweede helft van Utrecht - Ajax?quote:Op zondag 23 december 2012 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee? We staan nogsteeds boven Feyenoord hoorquote:
Want wat hiervoor kwam was wel climax waardig?quote:Op zondag 23 december 2012 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tegen Ajax? Lololol. Ajax heeft in de tweede helft in De Kuip na het doelpunt 0x op doel geschoten. Kijk de statistieken er maar op na. Daar had Feyenoord gewoon 3 punten moeten pakken.quote:Op zondag 23 december 2012 16:21 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord heeft te veel gekregen in de wedstrijden tegen Ajax, ADO en Groningen. In de tweede helft van het seizoen zullen er ongetwijfeld wedstrijden komen waarin Feyenoord te weinig zal krijgen.
Dat is jouw antwoord op alles. Probeer eens je best te doen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De groeten![]()
Tot de volgende wedstrijdquote:Op zondag 23 december 2012 16:23 schreef KingRoland het volgende:
WIE STAAN ER BOVEN FEYENOORD?
JA PSV TWENTE EN..............
AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontzettend leuke laatste 20 minutenquote:Op zondag 23 december 2012 16:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Want wat hiervoor kwam was wel climax waardig?
Feyenoord gewoon evenveel punten. dat doelsaldo zegt niks aan het eind van de ritquote:Op zondag 23 december 2012 16:23 schreef KingRoland het volgende:
WIE STAAN ER BOVEN FEYENOORD?
JA PSV TWENTE EN..............
AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord gewoon evenveel punten. dat doelsaldo zegt niks aan het eind van de rit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |