SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je zei het net op tijd.quote:
Eigen belang stellen voor teambelangquote:Op zondag 23 december 2012 15:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet weten dat Rooney hekel heeft aan RVP, omdat hij alle aandacht krijgt.![]()
![]()
Ik wilde het al eerder zeggen, maar topic ging net dicht.. dit was wel exemplarisch jaquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
Jawel, maar de reactie van Van Persie is ook vrij overdreven.quote:Op zondag 23 december 2012 16:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo veel aan de hand? Gewoon een smerige rode kaart. Echt een belachelijke actie.sig verwijderd door FA![]()
Bewust bal heel hard op zijn hoofd schieten.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kon zo zijn nek breken of zware hersenschuddingquote:Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, maar de reactie van Van Persie is ook vrij overdreven.![]()
Niet slim idd, maar ik kan me de schrik en de woede wel voorstellen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, maar de reactie van Van Persie is ook vrij overdreven.know'm sayin?
word? word.![]()
Was het zo bewust? Niet goed gezien.quote:Op zondag 23 december 2012 16:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bewust bal heel hard op zijn hoofd schieten.![]()
Jaquote:Op zondag 23 december 2012 16:07 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Was het zo bewust? Niet goed gezien.![]()
Nou ja, dan sta je ook echt zo opquote:Op zondag 23 december 2012 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kon zo zijn nek breken of zware hersenschudding.
sig verwijderd door FA![]()
Natuurlijk niet. Hij schiet die bal vanaf 30 cm vol op zijn hoofd. Echt belachelijk.quote:Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, maar de reactie van Van Persie is ook vrij overdreven.![]()
Is dat niet wat overdreven?quote:Op zondag 23 december 2012 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kon zo zijn nek breken of zware hersenschudding
Edit:
Niet dat ik er zo goed over kan oordelen![]()
Nou dat kan zomaar gebeuren, mag ik het bij jou doen dan...quote:Op zondag 23 december 2012 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, dan sta je ook echt zo op.
Die schrok zich de pleuris![]()
Nou ja, vanaf 30 cm een bal vol op iemand zijn achterhoofd schieten kan wel wat veroorzaken denk ik.quote:![]()
Was niet echt een Cleaver bal.
quote:Op zondag 23 december 2012 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je hoe hard dat kan aankomenOk kan lijkt me erg hard aankomen en geen idee of je er wat aan kunt overhoudenquote:Op zondag 23 december 2012 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf 30 cm een bal vol op iemand zijn achterhoofd schieten kan wel wat veroorzaken denk ik.![]()
Laten we blij zijn dat het geen Risse wasquote:Op zondag 23 december 2012 16:11 schreef NLGooner het volgende:
[..]
[..]
Ok kan lijkt me erg hard aankomen en geen idee of je er wat aan kunt overhouden![]()
Dan kon je vPersie zijn hoofd in de goal van United oprapen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 16:13:24 ]![]()
Iddquote:Op zondag 23 december 2012 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we blij zijn dat het geen Risse was![]()
Dan kon je vPersie zijn hoofd in de goal van United oprapenzat zelf te denken aan Roberto Carlos. Die kon ook aardig hard schieten
![]()
![]()
4 wissels en 1 grote gevecht. Lijkt me terecht.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
i know, maar je weet niet hoelang die extra tijd nog doorloopt.quote:Op zondag 23 december 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4 wissels en 1 grote gevecht. Lijkt me terecht.know'm sayin?
word? word.![]()
Alle Nederlanders van Swansea speelde goed.
Sowieso Scholes er nog inzetten, doe dan Welbeck ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig! Scholes weet nog even geel te pakken !know'm sayin?
word? word.![]()
94:37.quote:Op zondag 23 december 2012 16:18 schreef alors het volgende:
[..]
i know, maar je weet niet hoelang die extra tijd nog doorloopt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Op 1 of andere manier heb ik geen enkele Kerst liedje gehoord dit jaar.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
![]()
[ Bericht 82% gewijzigd door mrstylo op 23-12-2012 16:46:42 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Maar voor alle haters.
Arsenal 3e.![]()
![]()
![]()
Even teruggekeken, is dat rood?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Niets mis mee.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je RVP haat nu
Maar even serieus, heb de wedstrijd niet gezien en moet het dus beoordelen op dat gifje en een video, maar doet Williams nog een poging de bal 'gewoon' weg te schieten of gaat hij vol voor zijn hoofd?
Aan de reactie van Van Persie te zien valt het ook allemaal wel mee, ik lees hier dat hij zijn nek had kunnen breken
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Was gewoon expres.quote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt.
Maar even serieus, heb de wedstrijd niet gezien en moet het dus beoordelen op dat gifje en een video, maar doet Williams nog een poging de bal 'gewoon' weg te schieten of gaat hij vol voor zijn hoofd?
Aan de reactie van Van Persie te zien valt het ook allemaal wel mee, ik lees hier dat hij zijn nek had kunnen breken
http://www.101greatgoals.(...)tball-mayhem-ensues/"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Welnee man, gewoon opruimen van de bal, doen alle verdedigers in een kluts. Komt alleen beetje ongelukkig neer.quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was gewoon expres.
http://www.101greatgoals.(...)tball-mayhem-ensues/![]()
Vind het moeilijk te beoordelen op basis van de beelden die ik hier zie.Wat ik wel weet is dat dit de grootst mogelijk onzin is. Zowel het 'could have been killed'-gedeelte als het 'the most dangerous thing I've seen on a football field'-gedeelte.twitter:th14Renato twitterde op zondag 23-12-2012 om 16:56:35Alex Ferguson: "Van Persie could have been killed. It was a disgraceful thing, the most dangerous thing I've seen on a football field" LOL reageer retweet
Laten we zoiets als dit er eens bij pakken.
Is fake toch?quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vind het moeilijk te beoordelen op basis van de beelden die ik hier zie.Wat ik wel weet is dat dit de grootst mogelijk onzin is. Zowel het 'could have been killed'-gedeelte als het 'the most dangerous thing I've seen on a football field'-gedeelte.twitter:th14Renato twitterde op zondag 23-12-2012 om 16:56:35Alex Ferguson: "Van Persie could have been killed. It was a disgraceful thing, the most dangerous thing I've seen on a football field" LOL reageer retweet
Ben benieuwd wat hij gezegd had als ze 2 minuten na dit incident de winnende gemaakt hadden
Wat een kansloos figuur die Ferguson zeg.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Haha weet ik niet? Je wijzigt zojuist ook je eigen post dus je dacht in ieder geval eerst dat het wel echt was.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ja maar toen zag ik sommige troll twitter accounts, dus ben gaan twijfelen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha weet ik niet? Je wijzigt zojuist ook je eigen post dus je dacht in ieder geval eerst dat het wel echt was."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:"Manchester United manager Sir Alex Ferguson: We absolutely battered them and we are very unlucky. It really should have been a foul for us in the build-up to their goal. It was just one of those games, he is a young referee, but really, what a performance.
"It should have been six point gap today and that is the disappointment. Vidic did not have much to do but what he did do he did well.
"Robin van Persie is lucky to be alive. It was a disgraceful act from their player today and he should be banned by the FA. Robin could have had a broken neck."![]()
En waar haal je dat nu vandaan?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
bbcquote:Op zondag 23 december 2012 17:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En waar haal je dat nu vandaan?![]()
Maar waarom gaat Ferguson niet naar politie om aangifte te doen voor poging tot moord?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Eerste wedstrijd van de Premier League dit seizoen die Manchester United gelijk speelt
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik zie die Michu echt voor 30 miljoen naar Liverpool gaan ofzo.![]()
Nieuwe Carroll is geboren."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Idd...quote:Op maandag 24 december 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie die Michu echt voor 30 miljoen naar Liverpool gaan ofzo.![]()
Nieuwe Carroll is geboren.
Hij is zelfs beter dan Carroll
Maar guys...
KEMY FUCKING AUGUSTIEN
Hield Rooney uit de wedstrijd en domineerde op het middenveld
Maar was niet goed genoeg voor AZ
En Tiendalli hoort in oranje thuis... Is beter dan Van Rhijn, Janmaat, Büttner of Willems...![]()
![]()
![]()
Dus hij is een links- en rechtsback?
quote:FA laat schot van Williams op hoofd Van Persie onbestraft
Maandag, 24 december 2012 om 14:10
Ashley Williams ging zondagmiddag zijn boekje te buiten door in de wedstrijd Swansea City-Manchester United de bal hard tegen het hoofd van Robin van Persie te trappen. De Nederlander lag op de grond toen de bal eraan kwam, werd geraakt en sprong boos overeind om de discussie met zijn tegenstander aan te gaan. De rel werd gesust, maar een staartje krijgt het voorval niet.
De Engelse bond (FA) heeft maandag namelijk besloten geen onderzoek in te stellen naar wat zich allemaal afspeelde in het Liberty Stadium. Dat schrijft de Daily Mail. De aankondiging is een streep door de rekening van Sir Alex Ferguson, die zondag juist riep om een stevige schorsing voor Williams. “Hij had Van Persie dood kunnen maken. Dit is het gevaarlijkste wat ik in de afgelopen jaren op de velden heb gezien.”
“Ik denk dat hij heel lang geschorst moet worden, dit was een schandalige actie”, sprak Ferguson woedend. De FA hanteert echter de regel dat het niets doet met incidenten die gewoon door de arbitrage waargenomen zijn en beoordeeld. Had de scheidsrechter het niet gezien, dan had de FA in actie kunnen komen. De bond doet overigens ook niets met de opmerkingen die Ferguson na de wedstrijd maakte.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Sneijder naar de Spurs?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Het gerucht gaat hč, lijkt me sterk, al is het natuurlijk een stuk beter dan de huidige situatie.quote:sig verwijderd door FA![]()
Mooie club hoor. Als ze bij elkaar kunnen blijven dan kan daar de komende jaren een kampioenwaardige ploeg ontstaan. Speler als Sneijder hebben ze ook net nodig, op het middenveld is er niet zoveel technisch vermogen meer na het vertrek van Modric en VDV.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan kan je niet anders concluderen dan dat hij iedere keer een stapje terug gaat in zijn carričre Ajax, Real, Inter, SpursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
Dan kan je niet anders concluderen dan dat hij iedere keer een stapje terug gaat in zijn carričre Ajax, Real, Inter, SpursMet Inter heeft hij nog alles gewonnen wat er te winnen viel, dus van een stap terug zou ik niet willen spreken. Een overgang naar de Spurs zou wel een flinke stap terug betekenen wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wat een weer.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Die bal gaat naar de cornervlag man, gewoon laten lopen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Top salaris voor iemand die al 3 jaar niks heeft gepresteerd en de helft van de tijd geblesseerd is, nee dankje. Dan liever Moutinho.quote:![]()
Alsof Porto Moutinho zonder dikke transfersom laat vertrekkenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:17 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Top salaris voor iemand die al 3 jaar niks heeft gepresteerd en de helft van de tijd geblesseerd is, nee dankje. Dan liever Moutinho.![]()
![]()
Hoppaa
Met AVB en Levy moet het lukken.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof Porto Moutinho zonder dikke transfersom laat vertrekken![]()
Maar jij hebt het over Sneijder zijn te verdienen topsalaris, daar waar hij voor een relatief laag bedrag kan worden aangetrokken.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:29 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Met AVB en Levy moet het lukken.![]()
Was overigens wel hinderlijk buitenspel lijkt me.. Anders had Evans hem wat makkelijk weg kunnen krijgen..![]()
Is gewoon een eigen doelpuntquote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
Was overigens wel hinderlijk buitenspel lijkt me.. Anders had Evans hem wat makkelijk weg kunnen krijgen..![]()
wtf
Ik kon idd ook wel begrijpen waarom buitenspel werd gegevenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
Evans moet voor Cisse(?) komen die in buitenspel positie staat waardoor het een eigen goal wordt. Dus stond hij hinderlijk buitenspel en had de goal gewoon afgekeurd moeten worden.![]()
Onzinquote:Op woensdag 26 december 2012 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
Evans moet voor Cisse(?) komen die in buitenspel positie staat waardoor het een eigen goal wordt. Dus stond hij hinderlijk buitenspel en had de goal gewoon afgekeurd moeten worden.![]()
Het spel gaat gewoon verder als hij ertussen komt. Dat hij hem er dan in jast is toch z'n eigen probleem?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
Als hij toch buitenspel stond kon hij de bal toch gewoon laten gaan?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
![]()
Het kan toch nooit buitenspel zijn als hij die hele bal niet aanraakt?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
Evans moet voor Cisse(?) komen die in buitenspel positie staat waardoor het een eigen goal wordt. Dus stond hij hinderlijk buitenspel en had de goal gewoon afgekeurd moeten worden.know'm sayin?
word? word.![]()
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Het kan toch nooit buitenspel zijn als hij die hele bal niet aanraakt?![]()
Als je het zicht van de keeper belemmerd in buitenspelpositie is het toch ook gewoon hinderlijk buitenspel.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel. Hinderlijk buitenspel.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Het kan toch nooit buitenspel zijn als hij die hele bal niet aanraakt?
Evans schiet hem in eigen goal doordat hij gehinderd wordt door iemand die in buitenspel positie staat. Zonder Cisse had hij hem gewoon weg kunnen schieten.![]()
Dat kan wel, maar in dit geval was het niet zo. Als een speler de bal schiet en er staat een speler hinderlijk voor de neus van de keeper in buitenspelpositie terwijl hij heel de bal niet aanraakt, is het ook buitenspel.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Als hij hem niet had geraakt en Cisse wel dan was er ook gevalgd voor buitenspel. En aangezien Cisse hinderlijk buitenspel stond had de grensrechter het wat mij betreft bij het juiste eind.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Als hij toch buitenspel stond kon hij de bal toch gewoon laten gaan?![]()
Zo klinkt het alsof Evans heel bewust in eigen doel schootquote:Op woensdag 26 december 2012 16:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jawel. Hinderlijk buitenspel.
Evans schiet hem in eigen goal doordat hij gehinderd wordt door iemand die in buitenspel positie staat. Zonder Cisse had hij hem gewoon weg kunnen schieten.![]()
In dit geval vond ik de aanvaller redelijk hinderlijk buitenspel staan dus ik geef je sowieso gelijkquote:Op woensdag 26 december 2012 16:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als hij hem niet had geraakt en Cisse wel dan was er ook gevalgd voor buitenspel. En aangezien Cisse hinderlijk buitenspel stond had de grensrechter het wat mij betreft bij het juiste eind.![]()
![]()
Dat niet natuurlijk. Maar omdat hij gehinderd wordt is et lastiger weg trappen waardoor hij hem per ongeluk in eigen goal schopt. Zonder Cisse was hij niet gehimderd waardoor hij hem wel goed weg had kunnen werken.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof Evans heel bewust in eigen doel schoot
Dit is overigens gewoon mijn mening hoor. Ik kan er naast zitten maar zo zie ik het.![]()
Bewust was het niet gelukt.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof Evans heel bewust in eigen doel schoot![]()
Als die bal onderkant lat ging, was het weer een blunder van De Gea vind ik. Hij, helemaal met zijn lengte, kan daar gewoon bij.![]()
Ik heb van die goal niet zoveel meegekregen er stond een ad in mijn beeldquote:Op woensdag 26 december 2012 16:42 schreef Ramboetan het volgende:
Als die bal onderkant lat ging, was het weer een blunder van De Gea vind ik. Hij, helemaal met zijn lengte, kan daar gewoon bij.Maar ik vind De Gea sowieso geen lekkere wedstrijd keepen, zoals wel vaker. Hij oogt niet zeker en maakt altijd wel een fout.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ben het in dit geval met je eens hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 16:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat niet natuurlijk. Maar omdat hij gehinderd wordt is et lastiger weg trappen waardoor hij hem per ongeluk in eigen goal schopt. Zonder Cisse was hij niet gehimderd waardoor hij hem wel goed weg had kunnen werken.
Dit is overigens gewoon mijn mening hoor. Ik kan er naast zitten maar zo zie ik het.![]()
![]()
Hij stond toch niet in de baan van het schot en de keeper, dus niet hinderlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 16:46 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ben het in dit geval met je eens hoor![]()
Hij stond achter de verdediger dus de verdediger moest hem in de gaten houden waardoor hij hinderlijk genoeg bij het spel betrokken wasquote:Op woensdag 26 december 2012 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij stond toch niet in de baan van het schot en de keeper, dus niet hinderlijk![]()
Anita doet het best lekker. Lijkt de beste balaanname en passing te hebben aan de kant van newcastle![]()
Tja moeilijk nu ik het terug zie, blijkbaar heft het aanraken van de bal door Evans ziijn betrokkenheid opquote:Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hij stond achter de verdediger dus de verdediger moest hem in de gaten houden waardoor hij hinderlijk genoeg bij het spel betrokken was![]()
Zonder die speler van Newcastle, was Evans nooit zo ervoor gekropen. Hinderlijk buitenspel, dus afkeuren. Evans had gewoon totaal niet in de gaten dat die ander buitenspel stond.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Maar je staat al buitenspel op het moment dat de bal gespeeld wordt.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja moeilijk nu ik het terug zie, blijkbaar heft het aanraken van de bal door Evans ziijn betrokkenheid op![]()
Nu ik hem weer terug zie vind ik het ook weer twijfelachtig. De aanvaller kan er ook niets aan doen dat Evans hem verkeerd raakt.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja moeilijk nu ik het terug zie, blijkbaar heft het aanraken van de bal door Evans ziijn betrokkenheid op![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nu ik hem weer terug zie vind ik het ook weer twijfelachtig. De aanvaller kan er ook niets aan doen dat Evans hem verkeerd raakt.Hoe dan ook hij telt
![]()
Haha erg lastig. Je ziet ook niet of Evans hem trekt of juist richting het doel duwt.
Maar zoals al eerder gezegd, hij telt.![]()
Ze moeten gewoon zelf gaan voetballen godverdommePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Evra en Evans die scoren zegt al alles. Kom eens op man spitsen
wat een pot voetbal
Ja onbegrijpelijk, nog maar 3 keer de 0 gehouden geloof ik. Het is een beetje het Arsenal van vorig jaar zo, veel scoren, maar ook heel veel tegengoals.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef TheGeneral het volgende:
United verdedigd echt dramatisch..know'm sayin?
word? word.![]()
Minder tegen doelpunten dan o zo goede verdediging van Feyenoord.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Minder tegen doelpunten dan o zo goede verdediging van Feyenoord.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dat komt simpelweg doordat Feyenoord veel tegengoals incasseert door het geschutter bij de verdedigende dode spel momenten. PSV lijkt een tactiek te hebben waardoor de zwakte van zijn verdediging minder opvalt.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Minder tegen doelpunten dan o zo goede verdediging van Feyenoord.![]()
Ja en Lamprou heeft ook goals gekost.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dat komt simpelweg doordat Feyenoord veel tegengoals incasseert door het geschutter bij de verdedigende dode spel momenten. PSV lijkt een tactiek te hebben waardoor de zwakte van zijn verdediging minder opvalt.know'm sayin?
word? word.![]()
Waterman dan niet?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en Lamprou heeft ook goals gekost."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Lekkere teamspeler die van Persie
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Zit Hernandes niet mee vandaag.
Eerste goeie voorzet van Valencia in 2012??Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Checkmate.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
Mja misschien ook wel, daar heb ik minder op gelet."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Komt ook doordat het middenveld veel beter een bal vast kan houden en veel beter kunnen verdedigen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Minder tegen doelpunten dan o zo goede verdediging van Feyenoord.
Als je denkt dat tegengoals alleen komen door de verdediging en keeper heb je geen verstand van voetbal.![]()
Ja maar jullie hebben toch de geweldige clasie op het middenveld lopen??quote:Op woensdag 26 december 2012 17:39 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Komt ook doordat het middenveld veel beter een bal vast kan houden en veel beter kunnen verdedigen.
Als je denkt dat tegengoals alleen komen door de verdediging en keeper heb je geen verstand van voetbal.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
18 tegengoals van PSV...quote:
-3 tegen Ajax, -3 tegen RKC, -1 tegen AZ, NAC, NEC, PEC, Heerenveen, FC Groningen, ADO Den Haag, FC Utrecht, -2 tegen Vitesse, -2 tegen Willem II,
In 7 van de gevallen, werd er gewoon gewonnen.![]()
ohquote:Op woensdag 26 december 2012 17:42 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
18 tegengoals van PSV...
-3 tegen Ajax, -3 tegen RKC, -1 tegen AZ, NAC, NEC, PEC, Heerenveen, FC Groningen, ADO Den Haag, FC Utrecht, -2 tegen Vitesse, -2 tegen Willem II,
In 7 van de gevallen, werd er gewoon gewonnen.![]()
Volgens veel Feyenoorders:quote:Op woensdag 26 december 2012 17:39 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Komt ook doordat het middenveld veel beter een bal vast kan houden en veel beter kunnen verdedigen.
Als je denkt dat tegengoals alleen komen door de verdediging en keeper heb je geen verstand van voetbal.
Immers (meest scorende middenvelder)>Wijnaldum
Vilhena>oude zak Van Bommel
Clasie>Strootman."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:42 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
18 tegengoals van PSV...
In 7 van de gevallen, werd er gewoon gewonnen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
In de wedstrijden dat PSV tegengoals incasseerde, en bij veel tegengoals heeft volgens jou Waterman veel schuld.quote:![]()
Goaltje erbij prikken en je staat op 7 punten afstand van Man.City (1-0 achter)Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Leuk potje in Manchester. Anita trouwens inmiddels een gewaardeerde basiskracht bij Newcastle, had ook niet anders verwacht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tegen Vitesse en NEC wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:44 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
In de wedstrijden dat PSV tegengoals incasseerde, en bij veel tegengoals heeft volgens jou Waterman veel schuld."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jullie zitten in het verkeerde topic te posten.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Valt me laatste wedstrijden altijd positief ook. Ik had het ook eigenlijk verwacht. Op de VM positie had NU altijd grote mensen, maar dankzij Anita is er ook een goed voetballende speler ernaast.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Vurnon Anita.![]()
Kan makkelijk mee in Engeland."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja, we kunnen maar beter over de wedstrijd praten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jullie zitten in het verkeerde topic te posten.![]()
whop whop whop
Een goede gepositioneerde keeper had hem gehad.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:48 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Palsson schoot die er toch wel aardig in bij NEC - PSV.
Hetzelfde soort doelpunt kregen we ook tegen Dnijper en AIK en dat is te toevallig,"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niet de eerste keer dit seizoen dat Manchester ter nauwernood wint. Zonder Rooney is het wel een pak minder maar toch wel knap dat ze op karakter de wedstrijd er toch weer uitslepen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overigens vind ik Krul nog niet het niveau hebben van voor zijn blessure. Toen was ie echt top, nu (nog) niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Shity verloren
Anita kun je waarschijnlijk de komende tijd (maanden) afschrijven. Niet eens een gele kaart.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo op het eind van het jaar nog een geniale pot voetbal gezien.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
twitter:Lorenzoebecilio twitterde op woensdag 26-12-2012 om 17:58:29@Vurnon sterkte broer.. Hopen dat blessure meevalt! reageer retweet
![]()
Zometeen nog even Villa tegen Spurs meepikken. Kan ook een leuke pot worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Pff hoop dat het meevalt met Anita, zag er niet goed uit. Zonde ook, stond lekker te ballen de laatste tijd.![]()
Ik vermaak me altijd met NU. Altijd veel strijd en passie.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Als Villa presteerd zoals tegen Liverpool kan het nog wel leuk worden. Als het presteerd zoals tegen Chelsea niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen nog even Villa tegen Spurs meepikken. Kan ook een leuke pot worden.sd![]()
Spurs ga ik wel kijken als Sneijder komtquote:Op woensdag 26 december 2012 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen nog even Villa tegen Spurs meepikken. Kan ook een leuke pot worden.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Dan ook hoor. Goalsquote:Op woensdag 26 december 2012 18:00 schreef sausagin het volgende:
[..]
Als Villa presteerd zoals tegen Liverpool kan het nog wel leuk worden. Als het presteerd zoals tegen Chelsea niet.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Offtopic: maar dat veld bij club-kortrijkNog erger dan bij nac.
quote:
Wat een heerlijke wedstrijd net zeg, echt weer gewonnen op z'n Man Utd's
Vind dat Carrick een goed seizoen speelt
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
GLORY GLORY MAN UTD
HAHHAHAHAHAHAAHHAAHAHHAHAHHAAHA
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Hoe groot is de kans dat die komt? Heb het transfernieuws de laatste dagen niet zo bijgehouden.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:01 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Spurs ga ik wel kijken als Sneijder komt![]()
Als we over Sneijder hebben is het dan niet eerder 'hoe klein is de kans'?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat die komt? Heb het transfernieuws de laatste dagen niet zo bijgehouden.
Hihi gr.gr."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Voor wat het waard is:quote:Op woensdag 26 december 2012 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat die komt? Heb het transfernieuws de laatste dagen niet zo bijgehouden.
http://www.volkskrant.nl/(...)ng-naar-Londen.dhtmlEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Ik zit nu te denken, misschien heeft SAF na de 99-00 CL finale wel in de contracten van spelers gezet "5x goalbonus voor winnende doelpunten na de 88e minuut", hoe verklaar je het anders..Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
dat was in 98/99quote:Op woensdag 26 december 2012 18:21 schreef Thas het volgende:
Ik zit nu te denken, misschien heeft SAF na de 99-00 CL finale wel in de contracten van spelers gezet "5x goalbonus voor winnende doelpunten na de 88e minuut", hoe verklaar je het anders..
Vlaar geblesseerd ofzo ? Je zou bijna gaan denken dat ze hem missen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
yup blessurequote:Op woensdag 26 december 2012 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Vlaar geblesseerd ofzo ? Je zou bijna gaan denken dat ze hem missen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom zou je dat bijna denken, het is gewoon zo, hij speelt prima daar.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Vlaar geblesseerd ofzo ? Je zou bijna gaan denken dat ze hem missen.know'm sayin?
word? word.![]()
Lekker passje
Weer 8 goals tegen
0-3 inmiddelsPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Het begint te lopen bij Pool jammer genoeg.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ah 1-1 we zien vandaag alleen leuke wedstrijden
2-1 Jones
3-1 WaltersPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Viel wel mee, maar het had erger kunnen aflopenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Gestrekt been tegen keeper.![]()
Buiten Suarez en Gerard (hoewel die dit seizoen ook nog niet top is) is Liverpool maar een middelmatig team. Met de begroting die ze al jaren hebben is dat best wel een schande.
Transferbeleid is daar echt om te huilen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er klopt daar inderdaad al heel lang heel weinig vanquote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef Pedroso het volgende:
Buiten Suarez en Gerard (hoewel die dit seizoen ook nog niet top is) is Liverpool maar een middelmatig team. Met de begroting die ze al jaren hebben is dat best wel een schande.
Transferbeleid is daar echt om te huilen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: