SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je zei het net op tijd.quote:
Eigen belang stellen voor teambelangquote:Op zondag 23 december 2012 15:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet weten dat Rooney hekel heeft aan RVP, omdat hij alle aandacht krijgt.![]()
![]()
Ik wilde het al eerder zeggen, maar topic ging net dicht.. dit was wel exemplarisch jaquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
Jawel, maar de reactie van Van Persie is ook vrij overdreven.quote:Op zondag 23 december 2012 16:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo veel aan de hand? Gewoon een smerige rode kaart. Echt een belachelijke actie.sig verwijderd door FA![]()
Bewust bal heel hard op zijn hoofd schieten.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kon zo zijn nek breken of zware hersenschuddingquote:Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, maar de reactie van Van Persie is ook vrij overdreven.![]()
Niet slim idd, maar ik kan me de schrik en de woede wel voorstellen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, maar de reactie van Van Persie is ook vrij overdreven.know'm sayin?
word? word.![]()
Was het zo bewust? Niet goed gezien.quote:Op zondag 23 december 2012 16:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bewust bal heel hard op zijn hoofd schieten.![]()
Jaquote:Op zondag 23 december 2012 16:07 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Was het zo bewust? Niet goed gezien.![]()
Nou ja, dan sta je ook echt zo opquote:Op zondag 23 december 2012 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kon zo zijn nek breken of zware hersenschudding.
sig verwijderd door FA![]()
Natuurlijk niet. Hij schiet die bal vanaf 30 cm vol op zijn hoofd. Echt belachelijk.quote:Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, maar de reactie van Van Persie is ook vrij overdreven.![]()
Is dat niet wat overdreven?quote:Op zondag 23 december 2012 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kon zo zijn nek breken of zware hersenschudding
Edit:
Niet dat ik er zo goed over kan oordelen![]()
Nou dat kan zomaar gebeuren, mag ik het bij jou doen dan...quote:Op zondag 23 december 2012 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, dan sta je ook echt zo op.
Die schrok zich de pleuris![]()
Nou ja, vanaf 30 cm een bal vol op iemand zijn achterhoofd schieten kan wel wat veroorzaken denk ik.quote:![]()
Was niet echt een Cleaver bal.
quote:Op zondag 23 december 2012 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je hoe hard dat kan aankomenOk kan lijkt me erg hard aankomen en geen idee of je er wat aan kunt overhoudenquote:Op zondag 23 december 2012 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf 30 cm een bal vol op iemand zijn achterhoofd schieten kan wel wat veroorzaken denk ik.![]()
Laten we blij zijn dat het geen Risse wasquote:Op zondag 23 december 2012 16:11 schreef NLGooner het volgende:
[..]
[..]
Ok kan lijkt me erg hard aankomen en geen idee of je er wat aan kunt overhouden![]()
Dan kon je vPersie zijn hoofd in de goal van United oprapen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 16:13:24 ]![]()
Iddquote:Op zondag 23 december 2012 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we blij zijn dat het geen Risse was![]()
Dan kon je vPersie zijn hoofd in de goal van United oprapenzat zelf te denken aan Roberto Carlos. Die kon ook aardig hard schieten
![]()
![]()
4 wissels en 1 grote gevecht. Lijkt me terecht.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
i know, maar je weet niet hoelang die extra tijd nog doorloopt.quote:Op zondag 23 december 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
4 wissels en 1 grote gevecht. Lijkt me terecht.know'm sayin?
word? word.![]()
Alle Nederlanders van Swansea speelde goed.
Sowieso Scholes er nog inzetten, doe dan Welbeck ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig! Scholes weet nog even geel te pakken !know'm sayin?
word? word.![]()
94:37.quote:Op zondag 23 december 2012 16:18 schreef alors het volgende:
[..]
i know, maar je weet niet hoelang die extra tijd nog doorloopt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Op 1 of andere manier heb ik geen enkele Kerst liedje gehoord dit jaar.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
![]()
[ Bericht 82% gewijzigd door mrstylo op 23-12-2012 16:46:42 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Maar voor alle haters.
Arsenal 3e.![]()
![]()
![]()
Even teruggekeken, is dat rood?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Niets mis mee.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je RVP haat nu
Maar even serieus, heb de wedstrijd niet gezien en moet het dus beoordelen op dat gifje en een video, maar doet Williams nog een poging de bal 'gewoon' weg te schieten of gaat hij vol voor zijn hoofd?
Aan de reactie van Van Persie te zien valt het ook allemaal wel mee, ik lees hier dat hij zijn nek had kunnen breken
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Was gewoon expres.quote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt.
Maar even serieus, heb de wedstrijd niet gezien en moet het dus beoordelen op dat gifje en een video, maar doet Williams nog een poging de bal 'gewoon' weg te schieten of gaat hij vol voor zijn hoofd?
Aan de reactie van Van Persie te zien valt het ook allemaal wel mee, ik lees hier dat hij zijn nek had kunnen breken
http://www.101greatgoals.(...)tball-mayhem-ensues/"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Welnee man, gewoon opruimen van de bal, doen alle verdedigers in een kluts. Komt alleen beetje ongelukkig neer.quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was gewoon expres.
http://www.101greatgoals.(...)tball-mayhem-ensues/![]()
Vind het moeilijk te beoordelen op basis van de beelden die ik hier zie.Wat ik wel weet is dat dit de grootst mogelijk onzin is. Zowel het 'could have been killed'-gedeelte als het 'the most dangerous thing I've seen on a football field'-gedeelte.twitter:th14Renato twitterde op zondag 23-12-2012 om 16:56:35Alex Ferguson: "Van Persie could have been killed. It was a disgraceful thing, the most dangerous thing I've seen on a football field" LOL reageer retweet
Laten we zoiets als dit er eens bij pakken.
Is fake toch?quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vind het moeilijk te beoordelen op basis van de beelden die ik hier zie.Wat ik wel weet is dat dit de grootst mogelijk onzin is. Zowel het 'could have been killed'-gedeelte als het 'the most dangerous thing I've seen on a football field'-gedeelte.twitter:th14Renato twitterde op zondag 23-12-2012 om 16:56:35Alex Ferguson: "Van Persie could have been killed. It was a disgraceful thing, the most dangerous thing I've seen on a football field" LOL reageer retweet
Ben benieuwd wat hij gezegd had als ze 2 minuten na dit incident de winnende gemaakt hadden
Wat een kansloos figuur die Ferguson zeg.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Haha weet ik niet? Je wijzigt zojuist ook je eigen post dus je dacht in ieder geval eerst dat het wel echt was.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ja maar toen zag ik sommige troll twitter accounts, dus ben gaan twijfelen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha weet ik niet? Je wijzigt zojuist ook je eigen post dus je dacht in ieder geval eerst dat het wel echt was."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:"Manchester United manager Sir Alex Ferguson: We absolutely battered them and we are very unlucky. It really should have been a foul for us in the build-up to their goal. It was just one of those games, he is a young referee, but really, what a performance.
"It should have been six point gap today and that is the disappointment. Vidic did not have much to do but what he did do he did well.
"Robin van Persie is lucky to be alive. It was a disgraceful act from their player today and he should be banned by the FA. Robin could have had a broken neck."![]()
En waar haal je dat nu vandaan?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
bbcquote:Op zondag 23 december 2012 17:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En waar haal je dat nu vandaan?![]()
Maar waarom gaat Ferguson niet naar politie om aangifte te doen voor poging tot moord?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Eerste wedstrijd van de Premier League dit seizoen die Manchester United gelijk speelt
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik zie die Michu echt voor 30 miljoen naar Liverpool gaan ofzo.![]()
Nieuwe Carroll is geboren."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Idd...quote:Op maandag 24 december 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie die Michu echt voor 30 miljoen naar Liverpool gaan ofzo.![]()
Nieuwe Carroll is geboren.
Hij is zelfs beter dan Carroll
Maar guys...
KEMY FUCKING AUGUSTIEN
Hield Rooney uit de wedstrijd en domineerde op het middenveld
Maar was niet goed genoeg voor AZ
En Tiendalli hoort in oranje thuis... Is beter dan Van Rhijn, Janmaat, Büttner of Willems...![]()
![]()
![]()
Dus hij is een links- en rechtsback?
quote:FA laat schot van Williams op hoofd Van Persie onbestraft
Maandag, 24 december 2012 om 14:10
Ashley Williams ging zondagmiddag zijn boekje te buiten door in de wedstrijd Swansea City-Manchester United de bal hard tegen het hoofd van Robin van Persie te trappen. De Nederlander lag op de grond toen de bal eraan kwam, werd geraakt en sprong boos overeind om de discussie met zijn tegenstander aan te gaan. De rel werd gesust, maar een staartje krijgt het voorval niet.
De Engelse bond (FA) heeft maandag namelijk besloten geen onderzoek in te stellen naar wat zich allemaal afspeelde in het Liberty Stadium. Dat schrijft de Daily Mail. De aankondiging is een streep door de rekening van Sir Alex Ferguson, die zondag juist riep om een stevige schorsing voor Williams. “Hij had Van Persie dood kunnen maken. Dit is het gevaarlijkste wat ik in de afgelopen jaren op de velden heb gezien.”
“Ik denk dat hij heel lang geschorst moet worden, dit was een schandalige actie”, sprak Ferguson woedend. De FA hanteert echter de regel dat het niets doet met incidenten die gewoon door de arbitrage waargenomen zijn en beoordeeld. Had de scheidsrechter het niet gezien, dan had de FA in actie kunnen komen. De bond doet overigens ook niets met de opmerkingen die Ferguson na de wedstrijd maakte.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Sneijder naar de Spurs?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Het gerucht gaat hè, lijkt me sterk, al is het natuurlijk een stuk beter dan de huidige situatie.quote:sig verwijderd door FA![]()
Mooie club hoor. Als ze bij elkaar kunnen blijven dan kan daar de komende jaren een kampioenwaardige ploeg ontstaan. Speler als Sneijder hebben ze ook net nodig, op het middenveld is er niet zoveel technisch vermogen meer na het vertrek van Modric en VDV.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan kan je niet anders concluderen dan dat hij iedere keer een stapje terug gaat in zijn carrière Ajax, Real, Inter, SpursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
Dan kan je niet anders concluderen dan dat hij iedere keer een stapje terug gaat in zijn carrière Ajax, Real, Inter, SpursMet Inter heeft hij nog alles gewonnen wat er te winnen viel, dus van een stap terug zou ik niet willen spreken. Een overgang naar de Spurs zou wel een flinke stap terug betekenen wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wat een weer.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Die bal gaat naar de cornervlag man, gewoon laten lopen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: