Ach flikker toch op kankertroll.quote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Qua stadion heb je gelijk, al heeft dat natuurlijk weinig met het voetbal te maken.
De rest (trouwe aanhang, prijzenkast) teert nog allemaal op oude roem van 40 jaar geleden.
(Al moet gezegd worden dat Twente nu een grotere aanhang heeft dan Feyenoord).
Bedenk wel dat je vooral Feyenoordsupporter wordt omdat je (groot)vader, (groot)moeder, oom, tante, etc. ook Feyenoordsupporter is/was.
Ik begrijp dat iedereen in het Feyenoord topic zwaar gekleurd en bevooroordeeld is wat dit onderwerp betreft. Ik had ook niet anders verwacht. Maar iemand met een andere mening hierover is niet direct een trollquote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat voor troll ben jij nou weer man.
Niemand kan met droge ogen beweren dat Fc Twente een grotere club is dan Feyenoord.
Jongen toch, PSV is een véél grotere club dan Feynoord, al sinds de jaren negentig. Feyenoord kwam nog bijna langszij met hun UEFA Cup succes maar daarna storten de club op financieel, sportief en Europees gebied helemaal in, terwijl PSV juist vier titels op rij pakte.quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier heb je toch echt wel ongelijk in, Twente wordt nooit groter dan Feyenoord, of ze moeten de komende 30 jaar 25 keer kampioen worden, ik denk niet dat dat gaat lukken, kijk naar PSV, dat is toch de beste ploeg van de afgelopen 25 jaar en toch niet groter dan Feyenoord of Ajax
Omdat je nu niet op donderdag avond hoefde te spelen. 3 dagen rust of 2 dagen rust is een wereld van verschil en zeker als je ook nog ver moet reizen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In tegenstelling tot PSV en Twente heeft Europees voetbal ons in de competitie nog geen punten gekost. Maar uitwedstrijden om 12:30 zijn funest voor ons, dat geef ik direct toe. Verder verwacht ik dat als Sigthorsson en Babel weer terugkomen, we nog sterker zullen zijn.
Maar ik zie ons niet als favoriet voor de titel. Op papier heeft PSV het beste elftal (deels gekocht met Gemeentegeld), dus die zijn favoriet.
Maar dat ben jij duidelijk wel.quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat iedereen in het Feyenoord topic zwaar gekleurd en bevooroordeeld is wat dit onderwerp betreft. Ik had ook niet anders verwacht. Maar iemand met een andere mening hierover is niet direct een troll
Hoezo jongen toch, dat is juist de essentie dat ondanks de gewonnen prijzen PSV niet groter is dan Feyenoordquote:Op zondag 23 december 2012 18:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen toch, PSV is een véél grotere club dan Feynoord, al sinds de jaren negentig. Feyenoord kwam nog bijna langszij met hun UEFA Cup succes maar daarna storten de club op financieel, sportief en Europees gebied helemaal in, terwijl PSV juist vier titels op rij pakte.
Maar jij wel, vieze haakneus.quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat iedereen in het Feyenoord topic zwaar gekleurd en bevooroordeeld is wat dit onderwerp betreft. Ik had ook niet anders verwacht. Maar iemand met een andere mening hierover is niet direct een troll
quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach flikker toch op kankertroll.
Feyenoord is de laatste Europacup winnaar, is in '99 nog kampioen geweest, en qua aanhang is Feyenoord op Ajax na de grootste.
Nee inderdaad, voetballen doe je tenslotte op de maan.quote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Qua stadion heb je gelijk, al heeft dat natuurlijk weinig met het voetbal te maken.
UEFA Cup 2002, Landskampioen 99, Beker 2008. Wat zet Twente daar tegenover? Landskampioenschapje en een bekertje ofzo?quote:De rest (trouwe aanhang, prijzenkast) teert nog allemaal op oude roem van 40 jaar geleden.
quote:(Al moet gezegd worden dat Twente nu een grotere aanhang heeft dan Feyenoord).
quote:Bedenk wel dat je vooral Feyenoordsupporter wordt omdat je (groot)vader, (groot)moeder, oom, tante, etc. ook Feyenoordsupporter is/was.
Klopt, omdat de Klassieker dan fors in waarde zou verliezen als ze dat zouden erkennen. Ajax en Feyenoord zijn door de jaren heen rivalen die ook niet echt zonder elkaar kunnen. Dus de meeste Ajacieden zullen altijd willen, hopen en volhouden dat wat er ook gebeurd, Feyenoord de grootste club is na Ajax.quote:Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat ben jij duidelijk wel.
Zelfs de meeste Ajaxsupporters zullen beamen dat Fc Twente nooit een grotere club dan Feyenoord zal zijn en ook nooit zal worden ook.
Rot toch op, Feyenoord blijft op basis van de uitstraling, aanhang, stadion, historie etc. altijd een grote club.quote:Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
Dit is dus echt een troll.
Je doet net of 1999 een paar jaar geleden is![]()
Een club die de afgelopen 13 jaar geen kampioen is geworden, terwijl clubs als FC Twente en AZ zelfs dat wel is gelukt, kun je amper een grote club noemen man
Fucking. Waarheid.quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier heb je toch echt wel ongelijk in, Twente wordt nooit groter dan Feyenoord, of ze moeten de komende 30 jaar 25 keer kampioen worden, ik denk niet dat dat gaat lukken, kijk naar PSV, dat is toch de beste ploeg van de afgelopen 25 jaar en toch niet groter dan Feyenoord of Ajax
UEFA Cup 2002 > 5 landskampioenschappen. Punt.quote:Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
Dit is dus echt een troll.
Je doet net of 1999 een paar jaar geleden is![]()
Een club die de afgelopen 13 jaar geen kampioen is geworden, terwijl clubs als FC Twente en AZ zelfs dat wel is gelukt, kun je amper een grote club noemen man
quote:Op zondag 23 december 2012 18:20 schreef Dekatria het volgende:
Heeft Ajax punten verspeeld vandaag dat al die neusjes zo zuur zijn?
Uitstraling is extreem subjectief en nauwelijks te meten.quote:Op zondag 23 december 2012 18:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Rot toch op, Feyenoord blijft op basis van de uitstraling, aanhang, stadion, historie etc. altijd een grote club.
Één lullig kampioenschap maakt een club niet meteen een grote club hé.
Ze zouden zich eens op hun eigen clubje moeten blijven concentreren.quote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef Karelnoord het volgende:
Hahaa, grappig om te zien hoe die ajaxgozert alle hoeken van dit topic wordt laten zien.
Definieer fans.quote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Shreyas het volgende:
Voor wie dit durft te lezen, dit is wel te meten namelijk:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165503
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/26597_Feyenoord%20blijft%20vierde%20op%20CPM-ranking%20voor%20verdeling%20tv-geld.php
Als je niet weet wat operationaliseren is, en hoe goed "uitstraling" te operationaliseren is, houd dan gewoon helemaal je vervelende teringmuil.quote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uitstraling is extreem subjectief en nauwelijks te meten.
Het eerste onderzoek baseert zich op mensen die graag voetbal kijken en waarnaar ze het liefste kijken, of waar ze zich "fan" van noemen. Nauwelijks iets waard dus of denk je echt dat Ajax 7,5 miljoen "fans" heeft?quote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Shreyas het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/26597_Feyenoord%20blijft%20vierde%20op%20CPM-ranking%20voor%20verdeling%20tv-geld.php
Maar je bent natuurlijk niet helemaal objectief hèquote:Op zondag 23 december 2012 18:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast. Ik ben over 2 jaar afgestudeerd als doctor. Mijn werk is o.a. onderzoek doen voor een van de grote vier, naast mijn werk aan de universiteit.
Als je niet weet wat operationaliseren is, en hoe goed "uitstraling" te operationaliseren is, houd dan gewoon helemaal je vervelende teringmuil.
26,6% is meer dan 21,7%. Daarbij 7,6 miljoen fansquote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Shreyas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |