jaquote:Op zondag 23 december 2012 14:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Waarom kots je dan ook in de wasbak, je weet dat het daar niet door kan.
Ik bevond me in de keuken.quote:Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef Compliment het volgende:
In de wasbak kotsen.![]()
De plee zit er toch naast?
Gastquote:Op zondag 23 december 2012 14:17 schreef eimetei het volgende:
[ afbeelding ]
Een wc hebbenWaarom pis je niet in de wasbak
![]()
Kots
Het niet meteen opruimen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De wasbak volkotsen en dan de volgende dag het moeten opruimen..
Die spelletjes zijn sowieso killing. Shotjes kan ik ook niet meer hebben, gewoon rustig bier drinken is het best eigenlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef Splutje het volgende:
Ik kan het ook niet meer aan manDonderdag klaar met tentamens dus gaan zuipen. Gevolg: weet bijna niks meer van de avond
Ik ga gewoon geen spelletjes meer spelen man, gister ook gedaan, topavond gehad
Ja precies, dan kan ik ook nog daadwerkelijk gesprekken voeren, is wel zo leuk. Vroeger was het zoveel mogelijk zuipen en lam worden, nu ben ik de hele avond bezig met de schade beperkenquote:Op zondag 23 december 2012 14:24 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Die spelletjes zijn sowieso killing. Shotjes kan ik ook niet meer hebben, gewoon rustig bier drinken is het best eigenlijk.
Nog bij je moeder wonen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:24 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Het niet meteen opruimen.wat voor mongool ben jij
[..]
Die spelletjes zijn sowieso killing. Shotjes kan ik ook niet meer hebben, gewoon rustig bier drinken is het best eigenlijk.
Deze is niet van mijquote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef Compliment het volgende:
[..]
Gast![]()
Waarom maak je hier fotos van.
Volledig herkenbaar.quote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja precies, dan kan ik ook nog daadwerkelijk gesprekken voeren, is wel zo leuk. Vroeger was het zoveel mogelijk zuipen en lam worden, nu ben ik de hele avond bezig met de schade beperken
Hierop haten.quote:
Geen rijke ouders hebben, die een 2de huis gekocht hebben welk je goedkoop kan hurenquote:Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef ikjijallebei het volgende:
Hierop haten._____!
Op jezelf wonen in een kamertje van 12 vierkante meter en veel te veel huur betalen.de enige andere mogelijkheid voor mij
Geen originele ideeën hebben en dus niet gewoon op je twintigste uit huis kunnen, omdat je maar geen geld hebt.quote:Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Volledig herkenbaar.
[..]
Hierop haten._____!
Op jezelf wonen in een kamertje van 12 vierkante meter en veel te veel huur betalen.de enige andere mogelijkheid voor mij
Beter dan een vrouw volblaffen en dan 20 jaar moeten opruimen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De wasbak volkotsen en dan de volgende dag het moeten opruimen..
We zitten hier in de bijstand G. Komen vna de straat enzo.quote:Op zondag 23 december 2012 14:29 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Geen rijke ouders hebben, die een 2de huis gekocht hebben welk je goedkoop kan huren
Rare conclusies trekken.quote:Op zondag 23 december 2012 14:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen originele ideeën hebben en dus niet gewoon op je twintigste uit huis kunnen, omdat je maar geen geld hebt.!
Daar neem je een werkster voor.quote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
We zitten hier in de bijstand G. Komen vna de straat enzo.
[..]
Rare conclusies trekken.![]()
Denken dat "sukkels" die bij hun ouders blijven wonen geen geld hebben.______!!!!
Geen eten wat klaarstaat als je om half 6 thuis komt.
Je eigen eten moeten maken.je eigen kleren moeten wassen strijken drogen opvouwen alles
Mamas kindjequote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Denken dat "sukkels" die bij hun ouders blijven wonen geen geld hebben.______!!!!
Je eigen eten moeten maken.je eigen kleren moeten wassen strijken drogen opvouwen alles
Als je alleen bier drinkt in een flink tempo gaat het prima. Maar meestal gaat het fout bij de steeds sterker wordende mixjes bij iemand thuis, tot bijna puur aan toequote:Op zondag 23 december 2012 14:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
En toch bestaat dat halfbakken 'rustig aan avondje' niet voor mij. Je gaat uit om tenminste 20 bier weg te tikken of je gaat niet uit.
Jezus hoe erg kan iemand in de verdediging schieten.quote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Financieel infuus ouders.quote:Op zondag 23 december 2012 14:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Denken dat je die kan betalen als je nog op school zit en weinig inkomsten hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof er ook maar een persoon op FOK! denkt dat TS capabel genoeg is om op zichzelf te wonen.
Precies, of het piramide spel doen met 3/4 wodka, 1/4 sprite.quote:Op zondag 23 december 2012 14:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Als je alleen bier drinkt in een flink tempo gaat het prima. Maar meestal gaat het fout bij de steeds sterker wordende mixjes bij iemand thuis, tot bijna puur aan toe
Je weet dat dat ook ooit een keer gaat ophouden hè?quote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Ik wil er even niet aan denken.quote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Precies, of het piramide spel doen met 3/4 wodka, 1/4 sprite.Ben bij kingszen ook altijd de lul, zo erg dat de koning tegenwoordig het feyenoordfan-adje heet.
Ts wordt een 40 jarige vrijgezelle man wie nog nooit zelf gewassen heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Je weet dat dat ook ooit een keer gaat ophouden hè?Of je ouders gaan gewoon dood of ze vervangen de sloten.
Moet je toch op zoek naar een tweede mamma, ik heb nu al medelijden met de vrouw die ooit je partner gaat worden (of man, dat kan natuurlijk ook).
Die rondloopt in stinkkleding want "het kon nog wel een weekje".quote:Op zondag 23 december 2012 14:45 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ts wordt een 40 jarige vrijgezelle man wie nog nooit zelf gewassen heeft.
Sowieso tsquote:Op zondag 23 december 2012 14:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Die rondloopt in stinkkleding want "het kon nog wel een weekje".
Je moest al lang buitenliggen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Haten op bij je ouders wonen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jezus hoe erg kan iemand in de verdediging schieten.. Stopt je moeder je ook nog in als je gaat slapen?
Goede post.quote:Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof er ook maar een persoon op FOK! denkt dat TS capabel genoeg is om op zichzelf te wonen.
Piramidespelquote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Precies, of het piramide spel doen met 3/4 wodka, 1/4 sprite.Ben bij kingszen ook altijd de lul, zo erg dat de koning tegenwoordig het feyenoordfan-adje heet.
Ik heb een vriendin maar die vind me een onvolwassen sukkel en mijn moeder vraagt zich (openlijk ook) af waarom ze bij me is omdat ze "zoveel beter kan krijgen".quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Je weet dat dat ook ooit een keer gaat ophouden hè?Of je ouders gaan gewoon dood of ze vervangen de sloten.
Moet je toch op zoek naar een tweede mamma, ik heb nu al medelijden met de vrouw die ooit je partner gaat worden (of man, dat kan natuurlijk ook).
quote:Op zondag 23 december 2012 14:52 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik heb een vriendin maar die vind me een onvolwassen sukkel en mijn moeder vraagt zich (openlijk ook) af waarom ze bij me is omdat ze "zoveel beter kan krijgen".
Ach, wat een verrassing.quote:Op zondag 23 december 2012 14:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin maar die vind me een onvolwassen sukkel en mijn moeder vraagt zich (openlijk ook) af waarom ze bij me is omdat ze "zoveel beter kan krijgen".
gebarftquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Of mensen die je op handen naar huis moet nadat ze hebben gebarft. Ga gewoon lekker door man.
1 keer gezien bij een gast die aardig stoned was, lag te slapen en begon ineens random te kotsen in zijn slaap. Op zich wel grappig, alles zat er onder hahaquote:Op zondag 23 december 2012 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Stikken in je eigen kots, das pas erg.
Nog erger, stikken in iemand anders zijn kots.
Stoer dat jij ook een studentikoos woordje geleerd hebt! Chapeauquote:Op zondag 23 december 2012 15:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kotsen/vomeren/barfen lkkr boei0nd
dit sowiesoquote:
Jajaja, 'vo voor de praeses van Minerva, lekkere VVD'ers en proletarisch tuig. Rot nu eens op man.quote:Op zondag 23 december 2012 15:39 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Feyenoord wil doen alsof hij niet dichtgetikt is.
quote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jajaja, 'vo voor de praeses van Minerva, lekkere VVD'ers en proletarisch tuig. Rot nu eens op man.
Mooie lulquote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jajaja, 'vo voor de praeses van Minerva, lekkere VVD'ers en proletarisch tuig. Rot nu eens op man.
Ivo Opsteltenquote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kijk, ervaringsdeskundigequote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef Micson het volgende:
Als je wasbak is verstopt van de kots, moet je met je hand erin gaan en de harde stukjes kots uit het putje halen. Dan stroomt het weer gewoon weg.
Jij moet nog veel leren ikjijallebei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |