SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar ver in blessuretijd de 0-1
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe maar ver in blessuretijd de 1-0![]()
Toch gek he dat Ajax nooit kan winnen van de godenzonen van UtrechtWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
doe maar nietquote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe maar ver in blessuretijd de 0-1![]()
Godenzonen.quote:Op zondag 23 december 2012 13:58 schreef Paul het volgende:
Toch gek he dat Ajax nooit kan winnen van de godenzonen van Utrecht.
![]()
Behalve Boerrigter. Maar dat is nogal een durfal.quote:
Leven op het randje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik hoop zo dat hij z'n bek niet kan houden... Is wel de meest zielige manier om rood te krijgenquote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve Boerrigter. Maar dat is nogal een durfal.
Leven op het randje.![]()
![]()
Op je shirt uittrekken na.quote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij z'n bek niet kan houden... Is wel de meest zielige manier om rood te krijgen![]()
Zou enorm jammer zijn als hij rood krijgt.quote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij z'n bek niet kan houden... Is wel de meest zielige manier om rood te krijgenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
het is nog niet afgelopen.... utrecht speelt na rust wel beter dan in de 1e helftquote:Op zondag 23 december 2012 13:58 schreef Paul het volgende:
Toch gek he dat Ajax nooit kan winnen van de godenzonen van Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |