de hele Spaanse familie gaat stemmen hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Er is eigenlijk niks mis mee, maar het wordt ook echt nergens spannend, dit wordt gewoon laatste denk ik... ik zie hier echt geen mens de telefoon voor pakken
Vorig jaar was niet zo slecht. En El Sueño de Morfeo is als band te belangrijk in Spanje om expres met een slecht liedje naar Malmö af te reizen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat een vreselijk saai gedoe is dit. Lijkt wel alsof ze ieder jaar expres en slecht nummer insturen zodat ze niet hoeven te winnen ivm de economische crisis.
Dat is ook mijn gedachte. Toen ik gisteren de clipjes voorbij zag komen, dacht ik nou dat wordt weer een klassering onderin. Het is gewoon te onopvallend. Verder heeft Spanje natuurlijk ook al een hele slechte track record op het ESF de laatste tien jaar. Zelfs met de wat interessantere nummers scoorden ze vaak vrij slecht (niet altijd terecht overigens).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Er is eigenlijk niks mis mee, maar het wordt ook echt nergens spannend, dit wordt gewoon laatste denk ik... ik zie hier echt geen mens de telefoon voor pakken
Nou, ik bel sowieso niet, maar omdat zo herkenbaar Spaans is, zou ik hier zo voor stemmen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Het klinkt in de videoclip 10x beter dan live, dus je kan wel eens gelijk hebben...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:31 schreef Eitjee het volgende:
Heb je ze live horen zingen tijdens de Jury Voting gisteren? Kan niet anders dan overal op de laatste plaats te zijn geëindigd. Zelfs Portugal zou het niet in de top 10 kunnen hebben gezet.
Eén van de weinigen misschien, maar je staat in ieder geval niet alleen. Frankrijk, Spanje, Moldavië, Israël, IJsland, Hongarije en Litouwen (in willekeurige volgorde) zijn mijn favorieten van dit jaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben volgens mij een van de weinigen die dit nummer als een van de favoriete inzendingen heeft. Wel vind ik het lied minder dan wat El Sueno de Morfeo normaal gesproken maakt. Ik kan me voorstellen dat mensen dit makkelijk vergeten en in combinatie met hun slechte startpositie vrees ik dat dit vanavond in de onderste regionen belandt...
Als het kan, dan zul je er weinig mee kunnen verdienen denk ik. Zo groot is die kans.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kan je ook wedden op welk land laatste wordt?
In dat geval zou ik zeker mijn geld hierop inzetten.
Dat is gewoon een typische Noord-Spaanse vrouwenstem.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind dit niks. Die piepstem. En dan heb ik het nog niet eens live gehoord.
Da's waar, je hebt best veel van dit soort zangeressen in Spanje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een typische Noord-Spaanse vrouwenstem.
Bijvoorbeeld La Oreja de Van Gogh, Nena Daconte en Amaral lijken er idd erg op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, je hebt best veel van dit soort zangeressen in Spanje.
Ik heb net de repetitie gezien en zó slecht was het nou ook weer niet dacht ik.
Of nog hoger, Conchita.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld La Oreja de Van Gogh, Nena Daconte en Amaral lijken er idd erg op.
25e plek. Net niet laatste. Gelukkig voor Spanje was Ierland er ook nog.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:27 schreef Toposcoupe het volgende:
Die laatste plaats hebben ze alvast in de pocket. Wat verschrikkelijk vals zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |