abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:32:55 #51
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_126527876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik vond het juist erg goed. Mmm ja, van rap zal ik nooit een fan worden, maar mozeskriebel, wat een zangeres! Echt elke noot was raak, en dit is een verdomd moeilijk nummer om te zingen.
Dat was ook mijn eerste reactie.. Niet verwacht dat ze het zo goed zou doen.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_126528040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

de act was dom, maar het nummer was modern en verfrissend
Dat. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het nog gescheeld zou hebben als ze er een ´serieuzere´ act van hadden gemaakt. Nu dacht iedereen bij Montenegro alleen maar aan ruimtepakjes en sneeuwde het nummer helaas onder.
pi_126528407
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef ebke het volgende:
Ja, wat is het nou mensen? Normaal is het ieder jaar zeiken dat er teveel circus en poeha is op dat songfestival.
En ineens schijnt iedereen op FOK, dit leuk te vinden. Een circusact van de bovenste plank. :')

Ik ben blij dat dit niet door is.
Ik hou wel van rare shizzle, maar vond het serieus ook een lekker nummer!

Heb zelf ooit eens een zondag gespendeerd aan het ontdekken van Bulgaarse hiphop.
Dit nadat een 16 jarig Bulgaars jongetje me had verteld dat hij de songfestival inzending van zijn land bij voorbaat al niets vond, maar dat hij veel meer van Bulgaarse hiphop hield.
Ik was geen fan overigens. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:02:33 #54
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126528819
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef takkfyrir het volgende:

[..]

Dat. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het nog gescheeld zou hebben als ze er een ´serieuzere´ act van hadden gemaakt. Nu dacht iedereen bij Montenegro alleen maar aan ruimtepakjes en sneeuwde het nummer helaas onder.
Nu ik erover nadenk denk ik wel dat dat het verschil gemaakt zou kunnen hebben. Aan de ene kant ben ik er ook wel blij mee dat mensen niet voor zo'n oppervlakkige 'showy' act gingen.
Het nummer blijft aan de alternatieve kant voor veel kijkers.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126760674
Door die ruimtepakken namen veel mensen het vanaf het begin niet serieus, denk ik. Erg jammer want ik vind het een geweldig nummer en het had m.i. niet misstaan in de finale!
  maandag 20 mei 2013 @ 12:33:56 #56
202348 Susi
Temple of Love
pi_126760944
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef Arth_NL het volgende:
Door die ruimtepakken namen veel mensen het vanaf het begin niet serieus, denk ik. Erg jammer want ik vind het een geweldig nummer en het had m.i. niet misstaan in de finale!
De stem van de zangeres is geweldig.
pi_126761378
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Susi het volgende:

[..]

De stem van de zangeres is geweldig.
Het verhaal gaat dat ze al contact heeft opgenomen met de Montenegrijnse televisie om het land volgend jaar te vertegenwoordigen. :P
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:50:15 #58
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126795883
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef Arth_NL het volgende:
Het doet me denken aan Moldavië 2011 die door de punt mutsen en eenwieler, heel moeilijk serieus te nemen waren. Terwijl het gewoon een geweldig nummer was.

Echter haalde dat wel de finale en scoorde daarin ook nog eens goed. Maar het geeft wel aan hoe verkeerde staging afbreuk kan doen aan een nummer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_126820030
Moldavië haalde toen ook de finale op het nippertje, één puntje voorsprong op België toen. Men moest er wel even aan wennen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')