Dus het ESF-nummer zou nóg minder kunnen worden dan deze hit?quote:
Denk het niet eigenlijk...quote:Op maandag 24 december 2012 19:52 schreef ato het volgende:
Hahahaha weer zo'n onbenul iets, zijn zij echt serieus?
Ik hoop echt dat ze zich kwalificeren, vind het zo slecht nog niet. Alleen weer jammer van die kermis er om heen.quote:Dag 2 van de repetities begon vandaag met de inzending van Montenegro. Na het zien van deze inzending blijkt dat Anouk gaat zingen na een reus en voor twee maanmannetjes uit Montenegro. Het duo Who See is bij aanvang van het lied niet te zien door de hoeveelheid rook. Na enkele seconden verschijnen ze als maanmannetjes op het podium. Zangeres Nina Žižić, die meezingt met het lied Igranka, komt van onder het podium te voorschijn en lijkt ook van een andere planeet te komen. Vocaal is er op dit dubstep lied niets aan te merken en deze inzending is uniek in zijn genre op dit songfestival. De kermis om het lied heen leidt alleen wel erg af van waar het eigenlijk om gaat, de inzending zelf. Montenegro heeft als zelfstandig land nog nooit de finale gehaald. Als Europa klaar is voor dubstep op het songfestival zou het de eerste keer zijn dat ze zich kwalificeren.
Reclame? of een pauze act?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Tussen Anouk en dit nummer komt een paar minuten reclame. Dus Anouk blijft wel even hangen.
In sommige landen reclame, en in andere landen 'grappige' interviews in de green room.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Tussen Anouk en dit nummer komt een paar minuten reclame. Dus Anouk blijft wel even hangen.
Ik heb dat wel een aantal keer gelezen toen de volgorde bekend werd gemaakt. Tenzij ze dat daarna weer hebben aangepast, ga ik daar dus nog vanuit.quote:
Ik hou niet van rap opzich, maar gemixt met andere stijlen kan het echt onwijs lekker zijn om naar te luisteren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:02 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik vind dit nummer wel wat hebben. Ik houd totaal niet van rap, maar dubstep kan ik wel waarderen en het refrein is misschien wel het beste van alle liedjes dit jaar. Van mij mogen ze door, ook omdat het een origineel en gedrufd nummer is. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat scoren bij zowel de juries als de televoters. Ik vind het lasting te voorspellen hoe dit gaat doen.
et leven slaat nergens op. Vorig jaar werden de russische oma´s ook tweede met zo´n domme act dus het zou me helemaal niet verbazen als dit hoge ogen gaat gooien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vond dit echt niet goed on stage, de act slaat echt nergens op
Dat vond ik ook slecht, dus ja..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
et leven slaat nergens op. Vorig jaar werden de russische oma´s ook tweede met zo´n domme act dus het zou me helemaal niet verbazen als dit hoge ogen gaat gooien.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Fascination het volgende:
Na een paar keer gehoord te hebben: tof.Vooral dat refrein. Ja, daar hou ik echt van.
de act was dom, maar het nummer was modern en verfrissendquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef ebke het volgende:
Ja, wat is het nou mensen? Normaal is het ieder jaar zeiken dat er teveel circus en poeha is op dat songfestival.
En ineens schijnt iedereen op FOK, dit leuk te vinden. Een circusact van de bovenste plank.
Ik ben blij dat dit niet door is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |