Ik ben dit steeds meer gaan waarderenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Het is een hoop geschreeuw.... en het irriteert al vrij snel... en ligt het aan de titel of probeert het ook muzikaal wat in de vijver van Defying Gravity (Wicked) te vissen? (overigens kwalitatief 125 niveaus minder)
In een deelnemersveld van 16 gaat Anouk best wel door, geen paniekquote:Op zondag 5 mei 2013 18:41 schreef grazz het volgende:
Haha echt hoe verzinnen ze hetmaar vrees er wel voor dat Oekraine dus alle aandacht op zich gaat trekken en dan komen wij en is het allemaal een beetje 'meh'...of men gaat Oekraine over the top vinden en dan is Anouk een verademing.
Dit klonk stiekem best 'mooi'quote:Op zondag 5 mei 2013 19:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Hoe past hij nu weer in dit lied? Nee, vind het een suffe actie vooralsnog.
quote:Achieving your dream requires lots of efforts, despite all the obstacles which may arise on your way. Dreams beckon but too often social conventions and prejudices get on the way as we face the temptation to give up. It takes lots of inner strength to follow your heart and achieve what you wish for. This is what Gravity is all about.
The stage story will feature a giant man who brings the singer to a “magic circle”. When she finds herself in a fairy forest, she suddenly gains a supernatural power. Zlata explains that a giant is a metaphor character meaning her inner strength which helps to achieve her dream despite the dense forests and tricky mountain trails on her way.
Ongelofelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef grazz het volgende:
Als het om het stagen van een lied gaat, moet je natuurlijk bij Oekraïne zijn. Hoe slecht het lied ook mag zijn, ze weten hoe je het lied moet verkopen. Het schijnt dat deze man een groterol gaat spelen:
[ afbeelding ]
meer foto's op: http://www.thetallestman.com/igorvovkovinskiy.htm
Ik vrees er nu al voor dat hij Birds helemaal gaat doodtrappen
Anouk stond bij de kanshebbers voor de zege gewoon veel te hoog, dat was al lang duidelijk. Voor kwalificatie voor de finale is er niets veranderd.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben dus 'bang' dat het geen circus gaat worden bij Ukraine. Dat het symbolisch best mooi is zeg maar hoe ze het gaan doen... En dat we er daarna schril bij afsteken. Maar soms is less echt more, dus ik blijf goede hoop houden (al is Anouk vandaag flink gekelderd in de odds).
Ik denk dat veel jury's dit toch wel eens erg over de top kunnen vinden...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben dus 'bang' dat het geen circus gaat worden bij Ukraine. Dat het symbolisch best mooi is zeg maar hoe ze het gaan doen... En dat we er daarna schril bij afsteken. Maar soms is less echt more, dus ik blijf goede hoop houden (al is Anouk vandaag flink gekelderd in de odds).
Maar zij maakt een hoop goed met haar looks en strotquote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef TheVulture het volgende:
Oekraine heeft zichzelf echt overtroffen dit jaar qua performance op basis van de blogs over de repetities... die reus draagt haar het podium op en zet haar neer waarna ze begint te zingen![]()
![]()
Blijkbaar ziet het er echt niet uit
De eerste repetitie met podiumbeelden verderop in het filmpje:quote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef TheVulture het volgende:
Oekraine heeft zichzelf echt overtroffen dit jaar qua performance op basis van de blogs over de repetities... die reus draagt haar het podium op en zet haar neer waarna ze begint te zingen![]()
![]()
Blijkbaar ziet het er echt niet uit
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:33 schreef Cee het volgende:
Waar is de reus?
-edit, oh daar is de reus, gemist (hoe kan je een reus MISSEN?).
Maar dit nummer lijkt toch totaal niet op Defying Gravity? De enige overeenkomst is het woordje gravity.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:21 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat het meer met Defying Gravity te maken heeft,
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef Cee het volgende:
Het lijkt er verder totaal niet op. Maar mensen trekken vergelijkingen waar ze willen, voor je 't weet vinden ze het een exacte kopie van Bohemian Rhapsody omdat de 'y' in de titel voorkomt.
Hoiquote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Iemand die meende er iets van Wicked in te herkennen..... Nou, die heeft poep in zijn oortjes
Elleuhquote:
Begrijpelijk hoorquote:Ja het komt waarschijnlijk door de titel, en het feit dat ik het echt een musicalliedje vindtmaar het lijkt niet op Defying Gravity inderdaad...
Heb het net zitten kijken en kan me goed voorstellen dat ze niet hebben goedgekeurd. Want dan is het hek van de dam en krijg je een nieuw soort van circus (met special effects). Echter hadden ze dan eigenlijk ook het zwart/wit effect bij het begin van Estland dan niet mogen doen, aangezien dat eigenlijk ook een effect is wat wordt toegevoegd. Weliswaar minder heftig, maar ik denk dat het beter is om het helemaal te doen, omdat je anders discussie krijgt over wat wel en niet mag. Een beetje zoals bij de Denen die als enige wat uit het plafond lieten komen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:20 schreef grazz het volgende:
Het schijnt dat de Oekrainse delegatie special effects wilde gebruiken tijdens het live optreden van Zlata. EBU/SVT wilde dit niet... Hoe het er op het ESF had moeten uitzien is hier te zien:
(vanaf 01:23)
Haar stem klinkt zo anders hierquote:Op zondag 9 juni 2013 20:20 schreef grazz het volgende:
Het schijnt dat de Oekrainse delegatie special effects wilde gebruiken tijdens het live optreden van Zlata. EBU/SVT wilde dit niet... Hoe het er op het ESF had moeten uitzien is hier te zien:
(vanaf 01:23)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |