quote:Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef Cee het volgende:
Het lijkt er verder totaal niet op. Maar mensen trekken vergelijkingen waar ze willen, voor je 't weet vinden ze het een exacte kopie van Bohemian Rhapsody omdat de 'y' in de titel voorkomt.
Hoiquote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Iemand die meende er iets van Wicked in te herkennen..... Nou, die heeft poep in zijn oortjes
Elleuhquote:
Begrijpelijk hoorquote:Ja het komt waarschijnlijk door de titel, en het feit dat ik het echt een musicalliedje vindtmaar het lijkt niet op Defying Gravity inderdaad...
Heb het net zitten kijken en kan me goed voorstellen dat ze niet hebben goedgekeurd. Want dan is het hek van de dam en krijg je een nieuw soort van circus (met special effects). Echter hadden ze dan eigenlijk ook het zwart/wit effect bij het begin van Estland dan niet mogen doen, aangezien dat eigenlijk ook een effect is wat wordt toegevoegd. Weliswaar minder heftig, maar ik denk dat het beter is om het helemaal te doen, omdat je anders discussie krijgt over wat wel en niet mag. Een beetje zoals bij de Denen die als enige wat uit het plafond lieten komen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:20 schreef grazz het volgende:
Het schijnt dat de Oekrainse delegatie special effects wilde gebruiken tijdens het live optreden van Zlata. EBU/SVT wilde dit niet... Hoe het er op het ESF had moeten uitzien is hier te zien:
(vanaf 01:23)
Haar stem klinkt zo anders hierquote:Op zondag 9 juni 2013 20:20 schreef grazz het volgende:
Het schijnt dat de Oekrainse delegatie special effects wilde gebruiken tijdens het live optreden van Zlata. EBU/SVT wilde dit niet... Hoe het er op het ESF had moeten uitzien is hier te zien:
(vanaf 01:23)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |