alsof amerika dichtbevolkt isquote:Op maandag 24 december 2012 12:54 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Was ook cynisch bedoeld. Weten ze wel hoe groot de VS is en hoeveel raketten die hebben?
Volgens mij doen ze dat in Rusland toch beter, naar mijn idee.quote:Op maandag 24 december 2012 05:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan pak je de verkeerde maatstaf. Je moet kijken naar hoelang het regime al in het zadel zit. Noord-Korea is de oudste nog bestaande dictatuur ter wereld. Op de voet gevolgd door China, echter daar is er geen familieopvolging van de leiders
Waar denk je dus waar die raketten staan?quote:Op maandag 24 december 2012 14:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof amerika dichtbevolkt isje gooit er een paar op de west- en oostkust en je bent klaar. In het midden is of zand, koeien of amish mensen
Beide partijen hebben erger voorkomen.quote:
geografisch gezien ligt LA voor de hand, maar als ze willen gooi je een nuke op LA en eentje richting New York en je hebt half Amerika lam gelegt.quote:Op maandag 24 december 2012 16:19 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Waar denk je dus waar die raketten staan?
Heb je het nu toevallig over de Joden in Israël?quote:Op maandag 24 december 2012 04:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stel je voor, een land waar het medendeel van de bevolking gelooft dat zij een tot een uitverkoren volk behoren en een man in de ruimte zorgt voor hun veiligheid..
stel je nu voor dat die mensen nukes hebben
niet specifiekquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Heb je het nu toevallig over de Joden in Israël?
een paar mil mensen en banen staat idd gelijk aan de helft van 300+ mil mensenquote:Op maandag 24 december 2012 16:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geografisch gezien ligt LA voor de hand, maar als ze willen gooi je een nuke op LA en eentje richting New York en je hebt half Amerika lam gelegt.
Vandaar ook de noodzaak van het rakettenschild dat in de maak is.quote:Op maandag 24 december 2012 14:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof amerika dichtbevolkt isje gooit er een paar op de west- en oostkust en je bent klaar. In het midden is of zand, koeien of amish mensen
Er zijn dacht ik twaalf onderzeeers van de vs met dacht ik 16 atoomraketten die de gehele wereld over kunnen vliegen. Zelfs zonder de vs kan de vs nog oorlog voeren.quote:Op maandag 24 december 2012 16:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geografisch gezien ligt LA voor de hand, maar als ze willen gooi je een nuke op LA en eentje richting New York en je hebt half Amerika lam gelegt.
De Tsar Bomba hebben ze niet meer. Er is er zelfs maar één gemaakt. Veel te groot voor hun vliegtuigen en in de raketten past dat ding ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 10:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
De koude oorlog herleeft!
Als voorproefje hier nog een keer de zwaarste bom van de linksen:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |