Een soort Strootman met een leukere uitstraling voor de tegenstander.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
Volgend seizoen gaan we de echte Hiljemark zien, ben benieuwd. Iig een leuke speler om naar te kijken, heel erg gretig en wil overal mee betrokken zijn.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hiljeheld of Hiljebaas. Geen Hiljegod.
Ik zou hem opstellen met van Bommel en Stroot, zoals tegen Vitesse.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zou hem opstellen ipv van Bommel
Baasquote:
Te weinig voetbal danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zou hem opstellen met van Bommel en Stroot, zoals tegen Vitesse.
Bullshit. Tegen Vitesse werd er prima gevoetbald.quote:
Niet door het middenveld en al helemaal de 2de helft niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bullshit. Tegen Vitesse werd er prima gevoetbald.
PSV was alleen maar aan het counteren, zoals ze altijd doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet door het middenveld en al helemaal de 2de helft niet.
Hoe kun je het zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bullshit. Tegen Vitesse werd er prima gevoetbald.
PSV speelt om te scoren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV was alleen maar aan het counteren, zoals ze altijd doen.
En dan net zo vaak als Barcelona scoren, wat een prestatie moet dat dan zijn zeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV was alleen maar aan het counteren, zoals ze altijd doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |