De waarheid is hardquote:Op maandag 24 december 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:
Wat een kut discussie man. Komt allemaal door Davy.
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het het filmpje in de OP pas.
Wat een kwaliteit.Dit was absoluut geen blunder van de keeper.
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het het filmpje in de OP pas.
Wat een kwaliteit.Dit was absoluut geen blunder van de keeper.
quote:PSV kan komst begeerde Zweed spoedig afronden
De selectie van PSV wordt vermoedelijk snel uitgebreid met Oscar Hiljemark. Eind december werd al gemeld dat de Eindhovenaren bijna een akkoord hadden bereikt met Elfsborg IF en nu meldt Voetbal International dat Marcel Brands inmiddels het jawoord van de middenvelder zelf heeft gekregen. De overeenkomst moet alleen nog bezegeld worden met een handtekening.
Hiljemark debuteerde in september 2010 in het eerste elftal van Elfsborg en groeide daar uit tot Zweeds international. De twintigjarige middenvelder heeft inmiddels twee interlands achter zijn naam staan en gaf weken geleden al aan dat hij in januari een stap omhoog wilde maken. Diverse clubs toonden belangstelling, maar PSV komt als winnaar uit de strijd.
De Eindhovenaren betalen naar verluidt 2,2 miljoen euro voor Hiljemark, die een contract voor drieënhalf jaar kan tekenen in het Philips Stadion. Met de komst van de middenvelder haalt PSV reeds een opvolger voor Kevin Strootman in huis: het ligt in de lijn der verwachting dat laatstgenoemde in de zomer zal vertrekken uit de Eredivisie.
Henriksenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:21 schreef huffderobot het volgende:
Die jongen die AZ deze zomer haalde is veel beter. Ben z'n naam even kwijt, een Noor geloof ik. Middenvelder.
quote:Zweed Oscar Hiljemark naar PSV
PSV heeft de Zweed Oscar Hiljemark vastgelegd voor 4,5 jaar. In het Philips Stadion ondertekende hij vrijdagmiddag zijn contract in bijzijn van technisch manager Marcel Brands. Hiljemark, geboren op 28 juni 1992, komt over van de Zweedse club IF Elfsborg. Zaterdag zal de middenvelder al met het team meereizen op de wintertrip naar Thailand.
Oscar Hiljemark zet zijn handtekening onder het contract.
Rugnummer 27
Jeugdinternational Hiljemark, die heeft getekend tot en met 2017, krijgt bij PSV rugnummer 27 toebedeeld. Hij is de eerste versterking van de selectie voor de tweede seizoenshelft. Tegenover PSV TV zei de nieuwste aanwinst heel blij te zijn met zijn contract bij PSV. “Ik voel me goed, PSV heeft een grote reputatie in heel Europa. Deze keuze voelt heel goed”, aldus Hiljemark in zijn eerste interview in het Philips Stadion.
Marcel Brands schudt jeugdinternational Hiljemark de hand.
“Twee titels in één seizoen, dat zou fantastisch zijn”
In aanwezigheid van zijn zaakwaarnemer en zijn jarige vader tekende Hiljemark het contract bij PSV, overgekomen van de Zweedse kampioen IF Elfsborg. “Ik heb heel veel zin om bij PSV te komen spelen. En kampioen worden natuurlijk, net als met Elfsborg. Twee titels in één seizoen, dat zou fantastisch zijn."
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:20 schreef Syntix het volgende:
Speelt ie voor Ajax? Nope, dus geen topper.
Wedstrijd was ook al deels gespeeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Eerste pass naar links was goed maar daarna niet echt veel meer gedaan.
Had ook eigenlijk meteen moet scoren, maar het zij hem vergevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Eerste pass naar links was goed maar daarna niet echt veel meer gedaan.
Gaat sneltwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 19:30:28#Hiljemark maakt zijn debuut in de basis van #PSV, #Matavz eruit. Orlando #Engelaar terug bij de selectie. reageer retweet
Mag ook wel als je er meer dan 2 miljoen voor betaalt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Gaat sneltwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 19:30:28#Hiljemark maakt zijn debuut in de basis van #PSV, #Matavz eruit. Orlando #Engelaar terug bij de selectie. reageer retweet
Een soort Strootman met een leukere uitstraling voor de tegenstander.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
Volgend seizoen gaan we de echte Hiljemark zien, ben benieuwd. Iig een leuke speler om naar te kijken, heel erg gretig en wil overal mee betrokken zijn.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hiljeheld of Hiljebaas. Geen Hiljegod.
Ik zou hem opstellen met van Bommel en Stroot, zoals tegen Vitesse.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zou hem opstellen ipv van Bommel
Baasquote:
Te weinig voetbal danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zou hem opstellen met van Bommel en Stroot, zoals tegen Vitesse.
Bullshit. Tegen Vitesse werd er prima gevoetbald.quote:
Niet door het middenveld en al helemaal de 2de helft niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bullshit. Tegen Vitesse werd er prima gevoetbald.
PSV was alleen maar aan het counteren, zoals ze altijd doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet door het middenveld en al helemaal de 2de helft niet.
Hoe kun je het zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bullshit. Tegen Vitesse werd er prima gevoetbald.
PSV speelt om te scoren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV was alleen maar aan het counteren, zoals ze altijd doen.
En dan net zo vaak als Barcelona scoren, wat een prestatie moet dat dan zijn zeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV was alleen maar aan het counteren, zoals ze altijd doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |