abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120656809
Ik was 2 weken geleden betrokken bij een zakelijk gesprek met een leverancier waar iedere partij een hele delegatie voor had meegenomen. In onze partij zaten een heel stel mannen en in hun partij ook, maar hun hadden een vrouwelijk iemand en ik dus. 'S middags ontmoette ik die mensen en ook dat meisje dat mee was. Het viel mij al op dat zij iets in haar ogen had dat iets losmaakte in mij, maar kon het niet plaatsen en alles ging zo snel dat ik er ook geen tijd voor had.

Toen gingen we lunchen bij een restaurant en zaten de mannen bij elkaar en ik tegenover haar. Eigenlijk hadden wij allebei niet echt een toegevoegde waarde voor het zakelijke gedeelte en kwamen we met elkaar in gesprek over alles en nog wat. Het klikte gewoon meteen alsof we elkaar al jaren kennen. Ik keek haar in haar ogen en werd bijna 'betoverd' door haar. Wil niet zeggen verliefde gevoelens maar kreeg het wel warm en dat 'speciale gevoel'.

Later in de avond zagen we elkaar weer in het hotel waar we ook aten met zijn allen. Was een gezellige avond en toen zaten we weer bij elkaar in de bar en merkte ik dat ik gevoelens van haar kreeg die niet echt standaard zijn bij een vrouw. Zo'n beetje verliefd gevoel, maar dan ook weer niet helemaal.

Het meest bizarre is dat ik er nog steeds aan terug denk en haar misschien wel leuk vind op die ene manier.

Ik heb dit nog nooit met een vrouw gehad en alleen bij haar kreeg ik dit gevoel. Hebben meer mensen dit weleens gehad dat je bij een specifiek persoon gevoelens kreeg van hetzelfde geslacht, terwijl je nooit aan je geaardheid hebt getwijfeld? is dit een fase of wat is dit eigenlijk ;(
  zondag 23 december 2012 @ 00:51:27 #2
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_120656929
Dit is heel nornaal TS. Ik moedig het zelf ook aan, Verder niks aan de hand
pi_120657002
Nu verhaal! Niets gek mee..
pi_120657003
Misschien bi-curious ofzo? Ik zou gewoon doen waar je je goed bij voelt en je verder nergens wat van aan trekken
-XOXO-
  zondag 23 december 2012 @ 01:37:50 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_120658762
Niet op een manier die ik als verliefd zou omschrijven. Veeeeel oppervlakkiger. Zou het even laten inwerken. Sowieso tot het nieuwe jaar wachten met gehaaste conclusies trekken ;) qua leeftijd kan het op elke leeftijd wel gok ik zo.
pi_120658936
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Is ONZ niet meer jouw ding eigenlijk?
Ik vind jouw reactie een stuk minder aanvullend.

quote:
On topic: je zult zelf moeten uitvinden wat het voor jou/volgens jou betekent
Over common sense gesproken dat is waarom TS het hier vraagt, kom jij met zo'n prutsreactie. :')
  zondag 23 december 2012 @ 01:45:21 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120658962
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:44 schreef mzmr7 het volgende:

[..]

Ik vind jouw reactie een stuk minder aanvullend.

[..]

Over common sense gesproken dat is waarom TS het hier vraagt, kom jij met zo'n prutsreactie. :')
Ik moet hier vooral om glimlachen, dank daarvoor...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_120659063
Wat ik opvallend vind is het tijdstip van het openen van dit topic. De kans is aanzienlijk dat het hier gaat om een topic dat geopend werd onder invloed van ethanol. Aangezien ethanol een aardig desinhiberende werking heeft op de hersenen, kan het best zo zijn dat TS helemaal niet op hetzelfde geslacht valt, maar dat bepaalde driften aan de oppervlakte komen die normaal niet aan de oppervlakte zouden komen. Vanuit dit perspectief gezien is TS volkomen hetero.

Aan de andere kant kan het late tijdstip inhouden dat TS zo met het gebeurde in de maag zit, dat zij het desondanks moet posten. Ook dat houdt in dat er sprake is van cognitieve disonantie, hetgeen alleen optreedt in gevallen dat er een intern conflict is. Met andere woorden: een heteroseksueel met homoseksuele gevoelens.

Hoe het ook zij. Het tijdstip impliceert dat TS volstrekt heteroseksueel is.

Slotje?
I feel kinda Locrian today
  zondag 23 december 2012 @ 01:49:37 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120659094
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:48 schreef starla het volgende:
Wat ik opvallend vind is het tijdstip van het openen van dit topic. De kans is aanzienlijk dat het hier gaat om een topic dat geopend werd onder invloed van ethanol. Aangezien ethanol een aardig desinhiberende werking heeft op de hersenen, kan het best zo zijn dat TS helemaal niet op hetzelfde geslacht valt, maar dat bepaalde driften aan de oppervlakte komen die normaal niet aan de oppervlakte zouden komen. Vanuit dit perspectief gezien is TS volkomen hetero.

Aan de andere kant kan het late tijdstip inhouden dat TS zo met het gebeurde in de maag zit, dat zij het desondanks moet posten. Ook dat houdt in dat er sprake is van cognitieve disonantie, hetgeen alleen optreedt in gevallen dat er een intern conflict is. Met andere woorden: een heteroseksueel met homoseksuele gevoelens.

Slotje?
Mag TS zélf bepalen of ze genoeg zinnig respons krijgt?
pi_120659147
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mag TS zélf bepalen of ze genoeg zinnig respons krijgt?
Dat mag zeker, ofschoon ik betwijfel of menigeen intelligentere posts plaatst dan ik.
  zondag 23 december 2012 @ 01:52:21 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120659178
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:51 schreef starla het volgende:

[..]

Dat mag zeker, ofschoon ik betwijfel of menigeen intelligentere posts plaatst dan ik.
Laten we on topic blijven..
pi_120659257
:')
  zondag 23 december 2012 @ 01:56:39 #13
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120659318
quote:
zaten de mannen bij elkaar en ik tegenover haar. Eigenlijk hadden wij allebei niet echt een toegevoegde waarde voor het zakelijke gedeelte
Ik moest lachen

Maar een mooie vrouw is aantrekkelijk, dat is toch niets nieuws?
pi_120659399
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Laten we on topic blijven..
Volgens mij ben ik aardig on topic. Althans, ik kom met de geruststellende gedachte dat TS hetero is en dat er een kortsluiting is opgetreden in haar limbische systeem, ook dit waarschijnlijk onder invloed van ethanol gezien - ik citeer-: 'was een gezellige avond en toen zaten we weer bij elkaar in de bar', wat normaliter overeenkomt met het nuttigen van één of meerdere alcoholische versnaperingen. Ik verwijs hierna graag naar mij eerste post welke het effect van ethanol behandeld.
pi_120659475
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:59 schreef starla het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik aardig on topic. Althans, ik kom met de geruststellende gedachte dat TS hetero is en dat er een kortsluiting is opgetreden in haar limbische systeem, ook dit waarschijnlijk onder invloed van ethanol gezien - ik citeer-: 'was een gezellige avond en toen zaten we weer bij elkaar in de bar', wat normaliter overeenkomt met het nuttigen van één of meerdere alcoholische versnaperingen. Ik verwijs hierna graag naar mij eerste post welke het effect van ethanol behandeld.
"behandelt" in dit geval.

zondag 23 december 2012 @ 02:03:24 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120659523
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:59 schreef starla het volgende:

[..]

Is dit een moralistisch praatje over alcohol en de effecten daarvan of denk je echt iets zinnigs te zeggen? TS weet heus wel wat ze wel of niet gedaan of gedronken heeft..
pi_120659590
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 02:01 schreef dawg het volgende:

[..]

"behandelt" in dit geval.

Dank voor de reactie. Ik stel het op prijs als mensen mij feedback geven met betrekking tot mijn taalgebruik. Ik hoop met deze billijke reactie een discussie te vermijden aangaande de relevantie van de desbetreffende post en de -mogelijk uit een minderwaardigheidscomplex ontstane - correctie op het onjuist toepassen van het voltooid deelwoord.
  zondag 23 december 2012 @ 02:08:13 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120659652
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:05 schreef starla het volgende:

[..]

Dank voor de reactie. Ik stel het op prijs als mensen mij feedback geven met betrekking tot mijn taalgebruik. Ik hoop met deze billijke reactie een discussie te vermijden aangaande de relevantie van de desbetreffende post en de -mogelijk uit een minderwaardigheidscomplex ontstaande - correctie op het onjuist toepassen van het voltooid deelwoord.
Ergo: ik doe alsof ik het prima vind dat ik "gecorrigeerd" wordt, maar voel me eigenlijk ver verheven boven jou...

Stap van je troon..
pi_120659673
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:05 schreef starla het volgende:

[..]

Dank voor de reactie. Ik stel het op prijs als mensen mij feedback geven met betrekking tot mijn taalgebruik. Ik hoop met deze billijke reactie een discussie te vermijden aangaande de relevantie van de desbetreffende post en de -mogelijk uit een minderwaardigheidscomplex ontstaande - correctie op het onjuist toepassen van het voltooid deelwoord.
nee hoor, geen minderwaardigheidscomplex. aan je taal te zien zul je wel geneeskunde oid studeren maar voor de minder intelligenten onder ons zou je misschien ook in normaal nederlands kunnen posten, zodat iedereen het kan begrijpen. ~:)
  zondag 23 december 2012 @ 02:09:04 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120659677
Anyway, arme TS heeft niks aan dit gekrakeel, dus krakeel maar in je eentje.. Fijne dagen!
pi_120659733
ot: ik denk dat je je niet zo druk moet maken. dat je een keer een vrouw tegenkomt waar je van onder de indruk bent wil niet zeggen dat je meteen moet twijfelen aan je geaardheid.
  zondag 23 december 2012 @ 02:11:20 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120659740
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 02:09 schreef dawg het volgende:

[..]

nee hoor, geen minderwaardigheidscomplex. aan je taal te zien zul je wel geneeskunde oid studeren maar voor de minder intelligenten onder ons zou je misschien ook in normaal nederlands kunnen posten, zodat iedereen het kan begrijpen. ~:)
Trap er niet in, het is niet eens correct Nederlands.. Neem bijvoorbeeld "ontstaande" ipv "ontstane"..
Is gewoon iemand die zich ver verheven voelt boven "de rest" maar dat op geen ekele manier waar kan maken.. ;)
pi_120659784
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ergo: ik doe alsof ik het prima vind dat ik "gecorrigeerd" wordt, maar voel me eigenlijk ver verheven boven jou...

Stap van je troon..
Ik word, als we toch elkaar gaan bezigen met vervoeg-fouten. Dat lijkt me echter niet zinvol.

Ik voel me boven niemand verheven. Mijn dank is oprecht als iemand mij corrigeert.

Het enige dat ik tracht te beweren is dat het tijdstip van het openen van dit topic volgens mij het antwoord geeft op de vraag van TS. That's all.
pi_120659824
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Neem bijvoorbeeld "ontstaande" ipv "ontstane"..
Naar mijn weten had ik dit reeds verbeterd voor deze post. Je kunt toch niet verwachten dat men op dit tijdstip foutloos in het Nederlands schrijft. Nota bene één van de moeilijkste talen van de wereld.
  zondag 23 december 2012 @ 02:14:26 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120659826
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:12 schreef starla het volgende:

[..]

Ik word, als we toch elkaar gaan bezigen met vervoeg-fouten. Dat lijkt me echter niet zinvol.

Ik voel me boven niemand verheven. Mijn dank is oprecht als iemand mij corrigeert.

Het enige dat ik tracht te beweren is dat het tijdstip van het openen van dit topic volgens mij het antwoord geeft op de vraag van TS. That's all.
Je hebt gelijk, het is: ik word.. Terechte terechtwijzing..

Verder blijf ik het met je oneens, tot nadere berichtgeving.
  zondag 23 december 2012 @ 02:14:57 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120659841
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:14 schreef starla het volgende:

[..]

Naar mijn weten had ik dit reeds verbeterd voor deze post. Je kunt toch niet verwachten dat men op dit tijdstip foutloos in het Nederlands schrijft. Nota bene één van de moeilijkste talen van de wereld.
Maar je verwacht dat van mij toch ook?
pi_120659883
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar je verwacht dat van mij toch ook?
Kijk eens terug in dit topic wie begon over grammaticale fouten. Als ik mij goed herinner was ik dat niet. In een reactie op de post (van desbetreffende poster) constateerde ik een fout in jouw post.
  zondag 23 december 2012 @ 02:17:04 #28
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120659899
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:16 schreef starla het volgende:

[..]

Kijk eens terug in dit topic wie begon over grammaticale fouten. Als ik mij goed herinner was ik dat niet. In een reactie op de post (van desbetreffende poster) constateerde ik een fout in jouw post.
Whatever.. TS heeft niks aan dit gezeik tussen ons, dus kunnen we kappen?
pi_120659936
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Whatever.. TS heeft niks aan dit gezeik tussen ons, dus kunnen we kappen?
Ik respecteer jouw mening.
  zondag 23 december 2012 @ 02:41:30 #30
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_120660367
Klinkt als een beginnend gevalletje van homofilie ja. Heb je ook de aandrang om in vormloze witte T-shirts rond te lopen en je haar kort te kappen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 23 december 2012 @ 09:29:24 #31
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120662571
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 02:41 schreef eleusis het volgende:
Klinkt als een beginnend gevalletje van homofilie ja. Heb je ook de aandrang om in vormloze witte T-shirts rond te lopen en je haar kort te kappen?
Dat schijnen inderdaad wel de volgende stappen te zijn als je vrouwen ook interessant vind. :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_120671933
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:48 schreef starla het volgende:

Slotje?
Klopt, was behoorlijk aangeschoten van de alcohol gisteravond toen ik thuis kwam. Kon mij dit topic vanochtend nog vaag herinneren. Valt nog mee, dat ik het allemaal goed kon schrijven en verwoorden. Maar vroeg mij al een tijdje af waarom ik die gevoelens ineens zo had en had toen die avond zelfs de gevoelens om haar te kussen. Gisteravond heb ik er op gelet of ik dan ook andere vrouwen aantrekkelijk vind op die manier. Vandaar waarschijnlijk dit topic.
pi_120672066
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 02:41 schreef eleusis het volgende:
Totaal niet haha. Kan juist mooie vrouwen en een mooie stijl van kleding&make up meer waarderen en mooi vinden, dan die vrouwen die jij omschrijft :+
  zondag 23 december 2012 @ 15:44:49 #34
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120672445
Je kan toch licht bi zijn en dat het nu naar voren komt omdat zij heel goed bij je past?
we dan
pi_120672546
Volgens mij hecht je te veel waarde aan hokjes als heteroseksualiteit en homoseksualiteit. Dat zijn slechts labeltjes die het makkelijker maken om je tegenover de buitenwereld mee te identificeren. Het is echter helemaal niet raar dat zo'n label niet geheel de lading dekt. Sterker nog, ik geloof dat het in bijna alle gevallen een sterk versimpelde weergave van de werkelijkheid is. Niets om je druk te maken dus dat je je als hetero identificeert en dan ineens een bepaald gevoel krijgt voor iemand van je eigen geslacht. Gewoon lekker van genieten!
  zondag 23 december 2012 @ 16:05:55 #36
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120673356
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik heb dit nog nooit met een vrouw gehad en alleen bij haar kreeg ik dit gevoel. Hebben meer mensen dit weleens gehad dat je bij een specifiek persoon gevoelens kreeg van hetzelfde geslacht, terwijl je nooit aan je geaardheid hebt getwijfeld? is dit een fase of wat is dit eigenlijk ;(
Ik twijfel al mijn hele leven over mijn geaardheid, en toen ik eindelijk dacht er uit te zijn bleek het weer niet te kloppen. Als ik je dus een advies mag geven, stop met je daar druk over te maken en focus je gewoon op datgene wat je overkomt. Als je verliefd wordt op een vrouw dan is dat gewoon zo, en daar is helemaal niets mis mee :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  zondag 23 december 2012 @ 16:39:13 #37
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_120674806
Mooi topic dit.

Vrouwen zijn gewoon ook prachtige wezens, mocht zoiets je weer overkomen en is het wederzijds, doen.

Ga je haar nog zien?
Bay of Plenty
pi_120678739
Tja, andersom, ik ben homo en val dus op mannen en toch kreeg ik ergens begin dit jaar vlinders in mijn buik van een meisje. Moet erbij vertellen dat ze lesbisch is en er nogal jongensachtig uitziet, ik denk dat het van invloed was.
Ik was daar ook flink van in de war, maar ik geloof niet dat ik plots hetero ben, want moest er niet aan denken om met haar naar bed te moeten...

Wat drank betreft, ik heb heel wat heteros kunnen zoenen (en meer) die wat ophadden, dus ik geloof ook wel dat mensen onder invloed wat minder kieskeurig zijn wat betreft de sexe van de persoon die ze zien zitten voor sex, maar sex en gewoon "een gevoel hebben voor iemand" zijn ook weer aparte dingen...

TS, ik zou me niet druk maken over je geaardheid.
En zelfs als je ooit in bed zou belanden met een vrouw, geniet er dan gewoon van.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_120685100
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik twijfel al mijn hele leven over mijn geaardheid, en toen ik eindelijk dacht er uit te zijn bleek het weer niet te kloppen. Als ik je dus een advies mag geven, stop met je daar druk over te maken en focus je gewoon op datgene wat je overkomt. Als je verliefd wordt op een vrouw dan is dat gewoon zo, en daar is helemaal niets mis mee :)
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:47 schreef JohnWalker het volgende:
Volgens mij hecht je te veel waarde aan hokjes als heteroseksualiteit en homoseksualiteit. Dat zijn slechts labeltjes die het makkelijker maken om je tegenover de buitenwereld mee te identificeren. Het is echter helemaal niet raar dat zo'n label niet geheel de lading dekt. Sterker nog, ik geloof dat het in bijna alle gevallen een sterk versimpelde weergave van de werkelijkheid is. Niets om je druk te maken dus dat je je als hetero identificeert en dan ineens een bepaald gevoel krijgt voor iemand van je eigen geslacht. Gewoon lekker van genieten!
Misschien moet dat ook niet, maar het is echt behoorlijk verwarrend om zoiets met iemand van hetzelfde geslacht te hebben als je zoiets daarvoor nog nooit gehad hebt. Het is dan misschien hokjes denken maar zo voelt het voor mijn hersens ook. Seks heb ik niet echt aandacht en dat is dan ook 'raar' in mijn hoofd, maar kussen dan weer niet voor mijn rare gedachten. Zo vaag. Zoals ik al zei: het is verwarrend. Met een andere vrouw moet ik er trouwens ook niet aan denken, het is bij haar zo, dat het alleen bij haar goed te praten valt als we zouden kussen.
pi_120685651
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:39 schreef oLexie het volgende:
Mooi topic dit.

Vrouwen zijn gewoon ook prachtige wezens, mocht zoiets je weer overkomen en is het wederzijds, doen.

Ga je haar nog zien?
Zakelijk zien we elkaar weer in Januari voor het vervolg gesprek, maar hoe dat zal zijn weet ik niet. Misschien zijn die gevoelsn er dan niet eens meer omdat het misschien een foutje was ofzo. Ze heeft ook een vriend en weet ook niet of het wederzijds is, maar neem aan dat zij ook wel wat voelde. En als dat dan totaal niet wederzijds is ze wel afstand nam. En je hebt gelijk vrouwen zijn echt heel mooi en op een andere manier mooi dan mannen.
pi_120688961
Heb ik ook eens meegemaakt, herkenbaar dit. Verder niets meer aan gedaan trouwens..
pi_120695483
Zoiets kan kortdurig van karakter zijn. De tijd zal uitwijzen of het echt verliefdheid is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')