Heb nog een hele zooi telefoons liggen hier. Zal morgen ff kijken welke ik nog heb.quote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik zal deze vraag gelijk maar uitleggen.
Elke zomer werk ik een half jaar voor touroperators aan de Adriatische kust waar we onder andere het camping en accommodatie beheer op ons nemen.
Tijdens dit half jaars verblijf in het buitenland maken we zelf gebruik van onze eigen mobiele telefoon met een Italiaanse simkaart.
Daarnaast moeten we voor onze gasten altijd bereikbaar zijn op het zogenoemde Noodnummer.
Hiervoor had ik altijd een Samsung u600 maar deze heeft afgelopen zomer in Italie aan het einde van het seizoen de geest gegeven.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe onverwoestbare telefoon voor deze zogenoemde noodtelefoon. Hoe minder frutsel hoe beter, want het leven op een camping gaat niet altijd over rozen, water, zand, stoten eigenlijk moet hij alles aankunnen.
Mijn voorkeur persoonlijk gaat uit naar een Nokia 6310i of soortgelijk type onverwoestbare telefoon.
Heb jij nou al jaren een dergelijke telefoon ergens onder in een lade liggen? Mij maak je er erg blij mee!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Mark
Klopt! Hoe is het? Alle voorbereidingen voor "de" dag op schema?quote:Op maandag 24 december 2012 01:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Mark! Zooooo lang niet meer gezien of gesproken!
Kheb helaas geen telefoon voor je!
Dat zou mooi zijn! Dank alvast!quote:Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb nog een hele zooi telefoons liggen hier. Zal morgen ff kijken welke ik nog heb.
Houd er wel rekening mee dat vaak de batterij te wensen over laat als het een oude telefoon is.quote:Op maandag 24 december 2012 19:50 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn! Dank alvast!
En natuurlijk fijne feestdagen gewenst!
Hm wat Senzune al zei, de batterij van de Nokia doet al helemaal niks meer. Heb alleen nog een Samsung Vodafone telefoon over. Weet niet of je daar wat aan hebt.quote:Op maandag 24 december 2012 19:50 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn! Dank alvast!
En natuurlijk fijne feestdagen gewenst!
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:52 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hm wat Senzune al zei, de batterij van de Nokia doet al helemaal niks meer. Heb alleen nog een Samsung Vodafone telefoon over. Weet niet of je daar wat aan hebt.
Het is een samsung sgh-e250v.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zie nu inderdaad dat mijn tekst niet meegekomen is.
Ik wou vragen om wat voor toestel / type het ging en dat simlock vrij maken voor mij persoonlijk niet z'n grote moeite is.
En benieuwd welke prijs je er voor moet hebben natuurlijk ;-)
Fantastisch nieuws, ik reageer morgen even uitgebreider omdat ik op dit moment nog ziek ben.quote:Op maandag 31 december 2012 20:55 schreef Sally het volgende:
Hoi Mark, heb hier nog zo'n ongelofelijk goede telefoon liggen die je zoekt. Nokia 6310i. Batterij zal niet meer super zijn, maar die zijn nog te krijgen, want ze zijn weer in productie genomen (paar jaar geleden).
Mijn telefoon heeft me ooit in Zuid-Duitsland gered toen ik in een sneeuwstorm vast kwam te zitten boven op een berg. Echt superdingen!
PM me maar met meer details waarheen te sturen. Met oplader, uiteraard!
Welke dag is het vandaag Sally?quote:Op maandag 31 december 2012 20:55 schreef Sally het volgende:
Hoi Mark, heb hier nog zo'n ongelofelijk goede telefoon liggen die je zoekt. Nokia 6310i. Batterij zal niet meer super zijn, maar die zijn nog te krijgen, want ze zijn weer in productie genomen (paar jaar geleden).
Mijn telefoon heeft me ooit in Zuid-Duitsland gered toen ik in een sneeuwstorm vast kwam te zitten boven op een berg. Echt superdingen!
PM me maar met meer details waarheen te sturen. Met oplader, uiteraard!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:19 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Welke dag is het vandaag Sally?
Ze moeten naar de Stad Groningen als je dat bedoeldquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef Chinless het volgende:
ik heb waarschijnlijk nog wel wat 6310i's liggen.
Ik zal ze moeten zoeken en dat gebeurd dit weekend pas.
Waar moeten ze naar toe?
Die foto, geeft exact de kracht van Nokia's oudere serie weer!quote:Op zondag 13 januari 2013 13:22 schreef charon het volgende:
ik heb hier anders nog een 3310, mag je hebben. Met lader.
http://knowyourmeme.com/memes/indestructible-nokia-3310
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een 6150 maar die houd ik voor soortgelijke toepassing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |