abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120797957
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:57 schreef Socializer het volgende:

[..]

Ik ga naar de sportschool en daar zijn dus geen vrouwen..
Vreemde sportschool..

quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:59 schreef Socializer het volgende:

[..]

Boeken heb ik denk ik niet nodig. Maar praktijkervaring.

Bedankt allen voor jullie tips. Kent iemand leuke kroegen/cafes/disco's voor 2 a 3 17jarige jongens heen te gaan in Rdam?
Stap gewoon ergens binnen?
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:39 schreef Socializer het volgende:

[..]

Wat moet ik dan doen om te investeren volgens jou als uitgaan niet werkt?
Meer vrienden krijgen. Vrienden van vrienden contacten. Als je via hen iemand vindt vertrouwt t meisje je sneller etc etc..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_120798250
quote:
19s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:01 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Vreemde sportschool..

[..]

Stap gewoon ergens binnen?

[..]

Meer vrienden krijgen. Vrienden van vrienden contacten. Als je via hen iemand vindt vertrouwt t meisje je sneller etc etc..
Rond 20.00 tot 23.00 mooie tijd voor kroeg ofso?
  PR en moderator woensdag 26 december 2012 @ 23:32:36 #153
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_120799331
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef Socializer het volgende:

[..]

Dat lijkt me te vroeg, gezien het meestal pas na 23.00 wat drukker en gezelliger wordt. Waarom zo op die tijden letten? Moet je vroeg naar bed ofzo?
Als je er zo nieuwsgierig naar bent, doe het dan nou maar gewoon. Je moet gewoon maar eens zien hoe het eraan toe gaat, geen enkele avond is hetzelfde. Er zitten geen hele theorieën achter het uitgaansleven, praktijkervaring doe je alleen maar op door het eens uit te proberen.

Heb je trouwens geen vrienden/kennissen die wel eens feestjes geven waarvoor je uitgenodigd wordt/kan worden?
Zoals gezegd ontstaan er ook vaak stelletjes tussen vrienden van vrienden (van vrienden).
Privéfeestjes zijn sowieso tof, en daar zal je je vast ook meer op je gemak voelen, en de meisjes vaak ook. Bovendien is het dan gemakkelijker om na zo'n avond nog contact te onderhouden en elkaar vaker tegen te komen.
Hou je oren en ogen eens open naar feestjes of borrel-middagen of meets die vrienden/kennissen geven :)
Fuck the EBU.
pi_120799963
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat lijkt me te vroeg, gezien het meestal pas na 23.00 wat drukker en gezelliger wordt. Waarom zo op die tijden letten? Moet je vroeg naar bed ofzo?
Als je er zo nieuwsgierig naar bent, doe het dan nou maar gewoon. Je moet gewoon maar eens zien hoe het eraan toe gaat, geen enkele avond is hetzelfde. Er zitten geen hele theorieën achter het uitgaansleven, praktijkervaring doe je alleen maar op door het eens uit te proberen.

Heb je trouwens geen vrienden/kennissen die wel eens feestjes geven waarvoor je uitgenodigd wordt/kan worden?
Zoals gezegd ontstaan er ook vaak stelletjes tussen vrienden van vrienden (van vrienden).
Privéfeestjes zijn sowieso tof, en daar zal je je vast ook meer op je gemak voelen, en de meisjes vaak ook. Bovendien is het dan gemakkelijker om na zo'n avond nog contact te onderhouden en elkaar vaker tegen te komen.
Hou je oren en ogen eens open naar feestjes of borrel-middagen of meets die vrienden/kennissen geven :)
Oke! Alleen vervoer naar huis lijkt me een grote klus.. anders kon ik zo gaan.. ben ik er om 00.00 nog dan ben ik verplicht om daar tot 9u s ochtends te zitten in rdam totdat de trams en bussen rijden..
pi_120800226
Meestal begint het pas rond een uur of 23:00 - 0:00 inderdaad. Geen nachtbus? Of anders gewoon eigen vervoer en geen alcohol drinken?
pi_120800419
quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
Meestal begint het pas rond een uur of 23:00 - 0:00 inderdaad. Geen nachtbus? Of anders gewoon eigen vervoer en geen alcohol drinken?
Heb geen eigen vervoer helaas atm.
pi_120800545
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef Socializer het volgende:

[..]

Heb geen eigen vervoer helaas atm.
Min. Dan maar FOK!meets dus. Die beginnen om 11:00 en duren tot een uur of 23:00. Beetje elkaar de hele dag bezatten met goedkoop bier.
  woensdag 26 december 2012 @ 23:58:42 #158
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120800676
Like n paar chix op dem fb ayt
  woensdag 26 december 2012 @ 23:59:10 #159
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120800699
quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:56 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Min. Dan maar FOK!meets dus. Die beginnen om 11:00 en duren tot een uur of 23:00. Beetje elkaar de hele dag bezatten met goedkoop bier.
11 uur al :? :?

dus je moet er een dag van te voren heen?
pi_120800821
Dat boek Masterflirt is bagger. Mijn huisgenoot heeft t en volgens hem was het een goed boek, maar ondertussen regelt ie niks.. Dat boek is te veel gericht op hoe je bepaalde dingen moet zeggen. Spontaan reageren is veel belangrijker dan proberen manipulatief te zijn. Bovendien, er is niet een methode die altijd werkt.

Uitgaan/ feestjes bij bekenden zijn het laagdrempeligst om in contact te komen met nieuwe vrouwen. Zorg er voor dat je plezier hebt en dat uitstraalt. Iedereen vindt vrolijke mensen leuk en daar willen ze wel een praatje mee maken. Je merkt vanzelf of een gesprek wel of niet loopt en of het klikt. Iedereen heeft wel eens met iemand gepraat wat een beetje awkward was. Maar wat maakt t uit, je hebt niks te verliezen. En soms zul je iemand treffen waarmee het ineens klikt, dat is altijd leuk. En dat is het belangrijkste, dat je een leuke tijd hebt. Ga je forceren, dan wordt het helemaal niks.
pi_120801566
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

11 uur al :? :?

dus je moet er een dag van te voren heen?
Nee hoor. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef the85mc het volgende:
Dat boek Masterflirt is bagger. Mijn huisgenoot heeft t en volgens hem was het een goed boek, maar ondertussen regelt ie niks.. Dat boek is te veel gericht op hoe je bepaalde dingen moet zeggen. Spontaan reageren is veel belangrijker dan proberen manipulatief te zijn. Bovendien, er is niet een methode die altijd werkt.
Spontaan reageren gaat vanzelf wanneer je goed in je vel zit en trots op jezelf bent. Dan heb je geen boek of instructies meer nodig. Die shit werkt daarnaast maar marginaal als het niet uit jezelf komt. First things first.

TS, besteed je tijd niet aan dat soort 'Masterflirt', 'Mystery'-troep en weet-ik-het-allemaal spul. Sowieso boeken die alleen gericht zijn op 'vrouwen versieren' met ingeblikte routines en weet ik het allemaal, zijn niet je business wanneer je een wereldvreemde pinguin zonder zelfvertrouwen bent. Natuurlijk is het ergens gebaseerd op wat solide shit enzo, maar je moet nu echt verder kijken dan dat.

Ik bedoel, kijk naar je TT. Je bent hopeloos op zoek naar een vriendin. :P

Right. Dan heb je in mijn ogen een groter en ander probleem dan 'ik heb moeite bij het vinden/versieren van die vrouwen' zelf. Je hebt gewoon een pussy-detox-treatment deluxe nodig. Lees de komende week het boek 'Alpha Male' van Carlos Xuma, e-book, overal wel te vinden. En kijk de film Fight Club om het af te maken. _O_ Allebei vermakelijk en I promise you dat je anders naar de wereld zal kijken. Is gewoon een virtuele 'man the fuck up'-sessie en het doet je GOED. Je zit vol wanhoop man, je moet het eruit krijgen en meer van jezelf maken. Daar heb je x1000 meer aan dan aan kunstmatig en klinisch meisjes proberen te versieren met theorieboekjes. :P Denk nu, wat moet een vrouw uberhaupt nu met je. Ja je zal vast een lieve jongen zijn, maar met zo'n ongelukkige instelling? Ze ruiken het, dat werkt je sowieso al tegen, en first things first. Meer worden man.

Je krijgt er geen spijt van, trust me. Ik heb dit advies vaker aan anderen gegeven en ze zijn er altijd beter van geworden. Niet omdat het een magisch boek is of dat je ergens komt met magische boeken of instructies (gelukkig is het dat ook niet), maar omdat je echt wat rotzooi uit jezelf moet krijgen. Do it. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Panzermaus op 27-12-2012 00:22:22 ]
  donderdag 27 december 2012 @ 00:33:35 #162
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_120802384
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Spontaan reageren gaat vanzelf wanneer je goed in je vel zit en trots op jezelf bent. Dan heb je geen boek of instructies meer nodig. Die shit werkt daarnaast maar marginaal als het niet uit jezelf komt. First things first.

TS, besteed je tijd niet aan dat soort 'Masterflirt', 'Mystery'-troep en weet-ik-het-allemaal spul. Sowieso boeken die alleen gericht zijn op 'vrouwen versieren' met ingeblikte routines en weet ik het allemaal, zijn niet je business wanneer je een wereldvreemde pinguin zonder zelfvertrouwen bent. Natuurlijk is het ergens gebaseerd op wat solide shit enzo, maar je moet nu echt verder kijken dan dat.

Right. Dan heb je in mijn ogen een groter en ander probleem dan 'ik heb moeite bij het vinden/versieren van die vrouwen' zelf. Je hebt gewoon een pussy-detox-treatment deluxe nodig. Lees de komende week het boek 'Alpha Male' van Carlos Xuma, e-book, overal wel te vinden. En kijk de film Fight Club om het af te maken. _O_ Allebei vermakelijk en I promise you dat je anders naar de wereld zal kijken. Is gewoon een virtuele 'man the fuck up'-sessie en het doet je GOED. Je zit vol wanhoop man, je moet het eruit krijgen en meer van jezelf maken. Daar heb je x1000 meer aan dan aan kunstmatig en klinisch meisjes proberen te versieren met theorieboekjes. :P Denk nu, wat moet een vrouw uberhaupt nu met je. Ja je zal vast een lieve jongen zijn, maar met zo'n ongelukkige instelling? Ze ruiken het, dat werkt je sowieso al tegen, en first things first. Meer worden man.

Je krijgt er geen spijt van, trust me. Ik heb dit advies vaker aan anderen gegeven en ze zijn er altijd beter van geworden. Niet omdat het een magisch boek is of dat je ergens komt met magische boeken of instructies (gelukkig is het dat ook niet), maar omdat je echt wat rotzooi uit jezelf moet krijgen. Do it. :)
Ik kan dit ook wel gebruiken! Ik zal het boek lezen en toevallig genoeg heb ik die film net deze week gedownload.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 01:35:08 #163
288245 crew  Moira
pi_120804893
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:45 schreef Socializer het volgende:

[..]

Oke! Alleen vervoer naar huis lijkt me een grote klus.. anders kon ik zo gaan.. ben ik er om 00.00 nog dan ben ik verplicht om daar tot 9u s ochtends te zitten in rdam totdat de trams en bussen rijden..
Fiets?
En anders zit er toch zeker wel een bar ergens in de buurt?
Of check of je iemand in de buurt kent waar je kan blijven crashen.
Niet te moeilijk denken.

En wat vond je van mijn idee van huisfeestjes?
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 01:40:40 #164
288245 crew  Moira
pi_120805092
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Held.
Neuckqen?
Fuck the EBU.
pi_120806374
Het beste is om een PUA te worden, de wet van de grote aantallen. Zie het niet als wanhoop, zie het als een game waar je altijd een "new game" kan starten als de vorige "game over" is. Een goeie tactiek is neggen, vooral als de vrouw 8+ is. Als je klaar bent met de one night stands kun je de skills van de game gebruiken voor het echte werk, een langdurige relatie.

Luister niet naar mensen die negatief zijn over PUA's, dat zijn aleemaal AFC's
pi_120807550
Je voelt je te goed voor die meiden en dat merken ze. Niemand heeft zin in een 18 jarige puber die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Je bent nu net zo oppervlakkig bezig.

En ik geloof echt niet dat iedereen alleen maar op Facebook aan het liken is. In mijn tijd waren er ook zat verschillende groepjes naast de oppervlakkige hockeysletjes.
No.
pi_120807560
PUA is voor losers.
No.
pi_120808183
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:59 schreef Socializer het volgende:

[..]

Boeken heb ik denk ik niet nodig. Maar praktijkervaring.

Bedankt allen voor jullie tips. Kent iemand leuke kroegen/cafes/disco's voor 2 a 3 17jarige jongens heen te gaan in Rdam?
Nogmaals: T' fust, Blender, Sorbonne allemaal leuke plekken om naar toe te gaan. Maar het is meer waar hou je van, en waar ga je met je vrienden heen.
pi_120809005
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Held.
Neuckqen?
Ik zie je morgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Ik kan dit ook wel gebruiken! Ik zal het boek lezen en toevallig genoeg heb ik die film net deze week gedownload.
Goedzo man, enjoy & report back.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 02:25 schreef 123dudeguys het volgende:
Het beste is om een PUA te worden, de wet van de grote aantallen. Zie het niet als wanhoop, zie het als een game waar je altijd een "new game" kan starten als de vorige "game over" is. Een goeie tactiek is neggen, vooral als de vrouw 8+ is. Als je klaar bent met de one night stands kun je de skills van de game gebruiken voor het echte werk, een langdurige relatie.

Luister niet naar mensen die negatief zijn over PUA's, dat zijn aleemaal AFC's
:'), ik kon je post nog volgen ook. Leuke troll wel dit enzo.
pi_120811504
Pfff, je kan dingen ook overdenken.

Ik weet nog dat ik mijn eerste vriendje voor t eerst sprak via msn, daarna maakte je wel is een praatje in de gangen op school, bleef je hangen na schooltijd en van het één kwam dan vanzelf het ander..
Nu is MSN vast helemaal uit (ik word oud!) maar facebook werkt vast hetzelfde..
pi_120812205
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef Socializer het volgende:

[..]

Zoals ik je al eerder heb genoemd begint het rond 23:00..
En fietsen of taxi bestaat ook.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 14:35:43 #172
288245 crew  Moira
pi_120817802
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:41 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik zie je morgen.
Kijk TS, zo hossel je die chicks. :7
Fuck the EBU.
  donderdag 27 december 2012 @ 14:44:17 #173
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120818147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kijk TS, zo hossel je die chicks. :7
Volgens mij was het andersom ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 14:48:23 #174
288245 crew  Moira
pi_120818283
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:44 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Volgens mij was het andersom ;)
Nee, hij had me met zijn bazenpost :9~

En idd hossel ik wel een beetje die boys door gewoon direct te zijn, maar helaas voor veel mannen zijn de meeste vrouwen dat niet :') ;(
Fuck the EBU.
  donderdag 27 december 2012 @ 14:57:52 #175
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_120818659
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Moira. het volgende:

[..]

Geloof me, je hebt het als vrouw gauw genoeg door :')
Ik was op de middelbare school ook wanhopig, toch kreeg ik liefdesbrieven en verklaringen..

Vooral toen ik uit(wanhoop) met een pestkop moest vechten(welke toevallig ook het populaire fotomodel van de school pestte omdat hij het een hoer vond), kreeg ik veel aandacht van de meiden..

Er is nu ik 32 jaar ben niet veel veranderd, ik ben nog steeds wanhopig omdat de meeste vrouwen nog steeds vanuit onzin theorieën redeneren, en daarmee wanhopig een beetje macht over mannen(of beter gezegd kneuzen) proberen te krijgen.

Het is om wanhopig van te worden, geld heb ik ook al niet.. ;(
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_120818944
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:57 schreef Retronix het volgende:

[..]

Ik was op de middelbare school ook wanhopig, toch kreeg ik liefdesbrieven en verklaringen..

Vooral toen ik uit(wanhoop) met een pestkop moest vechten(welke toevallig ook het populaire fotomodel van de school pestte omdat hij het een hoer vond), kreeg ik veel aandacht van de meiden..

Er is nu ik 32 jaar ben niet veel veranderd, ik ben nog steeds wanhopig omdat de meeste vrouwen nog steeds vanuit onzin theorieën redeneren, en daarmee wanhopig een beetje macht over mannen(of beter gezegd kneuzen) proberen te krijgen.

Het is om wanhopig van te worden, geld heb ik ook al niet.. ;(
Lolwut? Onzin theorieen?
Het is inderdaad makkelijker om het probleem bij een ander te leggen... ;) Dat jij zegt dat vrouwen macht over je proberen te krijgen zegt veel over je houding tov vrouwen.
pi_120819084
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, hij had me met zijn bazenpost :9~
Makkelijk.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  donderdag 27 december 2012 @ 15:08:58 #178
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120819098
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:57 schreef Retronix het volgende:

ik ben nog steeds wanhopig omdat de meeste vrouwen nog steeds vanuit onzin theorieën redeneren, en daarmee wanhopig een beetje macht over mannen(of beter gezegd kneuzen) proberen te krijgen.

Wut?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 15:10:06 #179
288245 crew  Moira
pi_120819140
quote:
13s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:08 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Makkelijk.
:')
Fuck the EBU.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:56:27 #180
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_120826476
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:04 schreef the85mc het volgende:

[..]

Lolwut? Onzin theorieen?
Het is inderdaad makkelijker om het probleem bij een ander te leggen... ;) Dat jij zegt dat vrouwen macht over je proberen te krijgen zegt veel over je houding tov vrouwen.
Gek is dat toch hé? De meeste vrouwen die mij aandacht geven vind ik niks aan..

Het is om wanhopig van te worden..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 18:39:19 #181
288245 crew  Moira
pi_120828410
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:56 schreef Retronix het volgende:

[..]

Gek is dat toch hé? De meeste vrouwen die mij aandacht geven vind ik niks aan..

Het is om wanhopig van te worden..
Wanhopige mannen die kieskeurig gaan lopen doen :')
Beggars can't be choosers ;)
Fuck the EBU.
  donderdag 27 december 2012 @ 18:41:30 #182
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120828503
Ja als meiden je niet zo leuk vinden dan krijg je als restje nog de meiden die minder leuk zijn en ook met minder genoegen nemen... of je accepteert het en zorgt dat je nog wat actie krijgt of je krijgt niks.
we dan
  donderdag 27 december 2012 @ 19:00:09 #183
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_120829338
De meeste vrouwen die me aandacht geven zijn heel mooi, maar nietszeggend en saai..

Ze prikkelen me niet.. Ik krijg hem er niet echt van omhoog..
pi_120829680
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:00 schreef Retronix het volgende:
De meeste vrouwen die me aandacht geven zijn heel mooi, maar nietszeggend en saai..

Ze prikkelen me niet.. Ik krijg hem er niet echt van omhoog..
:D
Sorry hoor, maar ik geloof er geen zak van. Dus als Doutzen kroes op je afstapt zeg je nee, dat wordt em niet... 8)7
  donderdag 27 december 2012 @ 19:36:39 #185
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_120830933
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik geloof er geen zak van. Dus als Doutzen kroes op je afstapt zeg je nee, dat wordt em niet... 8)7
Doutzen is sowieso mijn type niet qua uiterlijk..
pi_120846742
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wanhopige mannen die kieskeurig gaan lopen doen :')
Beggars can't be choosers ;)
If every cop's a criminal
And all the sinners saints
Why not?
Firm but Friendly.
pi_120847758
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:36 schreef Retronix het volgende:

[..]

Doutzen is sowieso mijn type niet qua uiterlijk..
Ik kan geen vriendin krijgen, maar Doutzen is niet mij typ.

:''''''''')
No.
pi_120848672
Misschien is Doutzen wel ongelooflijk saai? En een ouwe zeur?
Firm but Friendly.
  vrijdag 28 december 2012 @ 08:15:38 #189
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120852482
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef Chernobog het volgende:

[..]

Geen probleem, ga ik we even een bakkie met haar drinken.
pi_120852592
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik zou idd nee zeggen. :)
Doutzen is me te groot, en dat lijkt gewoon niet :{

Dat is dan verder ook de enige reden.

Door mijn eigen gebrek aan lengte vind ik heel veel vrouwen al niet interessant.. :P
pi_120852656
Pff ranzig ... trek 's een onderbroekje aan man!
Firm but Friendly.
  vrijdag 28 december 2012 @ 08:57:26 #192
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_120852849
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef Chernobog het volgende:

[..]

Ik vind de Poolse waarmee ik gister na zwemmen nummers uitgewisseld heb lekkerder! :P
pi_120860855
Een hoog libido maar niet de ballen om een meisje aan te spreken. :')
Nee want ze zijn te kinderachtig en ze hebben een facebook. _O-
Sorry, je bent een verloren geval.
pi_120892925
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:52 schreef mzmr7 het volgende:
Een hoog libido maar niet de ballen om een meisje aan te spreken. :')
Nee want ze zijn te kinderachtig en ze hebben een facebook. _O-
Sorry, je bent een verloren geval.
Dit helpt iig niet.
  PR en moderator zaterdag 29 december 2012 @ 00:30:32 #195
288245 crew  Moira
pi_120894547
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef Socializer het volgende:

[..]

Dit helpt iig niet.
Ben je al de stad in geweest dan?
Fuck the EBU.
pi_120895076
Ik heb het tegenovergestelde probleem. Ik zet sommige (mooie) vrouwen op een voetstuk ipv van af te kraken. Daardoor wordt ik zenuwachtig. Jeweetwel die truuk als je gaat presenteren dat je toeschouwers naakt moet zien waardoor je minder zenuwachtig wordt? Daarom probeer ik hun naakt voor te stellen. Ik moet niet vergeten dat vrouwen ook maar mensen zijn, die braken, poepen pissen, en bloedlekken elke maand Hierdoor zie ik hun weer als mens. Het enige probleem waarvoor je moet oppassen is dat je daardoor teveel denkt aan die fantasie van een poepende of piesende mooie vrouw, dit leidt af van het romantische moment dat de pickup eigenlijk moet voorstellen. Hiervoor is meditatie handig als voorbereiding, daardoor leef je meer in het moment.
pi_120895370
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ben je al de stad in geweest dan?
Jawel. Maar dan om te winkelen. Nog niet de kroeg in of terras. En ik zie trowens toch genoeg mensen op bv. Televisie rond 7 a 8 uur de kroeg ingaan.
pi_120895699
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:40 schreef 123dudeguys het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde probleem. Ik zet sommige (mooie) vrouwen op een voetstuk ipv van af te kraken. Daardoor wordt ik zenuwachtig. Jeweetwel die truuk als je gaat presenteren dat je toeschouwers naakt moet zien waardoor je minder zenuwachtig wordt? Daarom probeer ik hun naakt voor te stellen. Ik moet niet vergeten dat vrouwen ook maar mensen zijn, die braken, poepen pissen, en bloedlekken elke maand Hierdoor zie ik hun weer als mens. Het enige probleem waarvoor je moet oppassen is dat je daardoor teveel denkt aan die fantasie van een poepende of piesende mooie vrouw, dit leidt af van het romantische moment dat de pickup eigenlijk moet voorstellen. Hiervoor is meditatie handig als voorbereiding, daardoor leef je meer in het moment.
Communiceren is niet mijn probleem. :P maar juist de eerste fase: 'in contact komen' /'gesprek beginnen'

Maar dan verder een gesprek voeren is na het begin is wel makkelijk.
pi_120895956
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:53 schreef Socializer het volgende:

[..]

Communiceren is niet mijn probleem. :P maar juist de eerste fase: 'in contact komen' /'gesprek beginnen'

Maar dan verder een gesprek voeren is na het begin is wel makkelijk.
Dat eerste is juist het makkelijkste. Een gesprek staande houden lijkt me een stuk moeilijker.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_120896317
*waar/wanneer contact maken met meisjes/mensen? In dit geval bv. Kroeg.. mja het kan toch ook rond 20.00 tot 22.00 bv.

*hoe aanspreken en bij welke mogelijkheid? Als meisjes alleen zitten of aan de bar? En als er vriendinnen bij zijn wat dan? Wat moet ik zeggen? Heb te kort aan zelfvertrouwen in dit soort dingen en bang van afwijzing of negeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')