Vreemde sportschool..quote:Op woensdag 26 december 2012 19:57 schreef Socializer het volgende:
[..]
Ik ga naar de sportschool en daar zijn dus geen vrouwen..
Stap gewoon ergens binnen?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:59 schreef Socializer het volgende:
[..]
Boeken heb ik denk ik niet nodig. Maar praktijkervaring.
Bedankt allen voor jullie tips. Kent iemand leuke kroegen/cafes/disco's voor 2 a 3 17jarige jongens heen te gaan in Rdam?
Meer vrienden krijgen. Vrienden van vrienden contacten. Als je via hen iemand vindt vertrouwt t meisje je sneller etc etc..quote:Op woensdag 26 december 2012 21:39 schreef Socializer het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen om te investeren volgens jou als uitgaan niet werkt?
Rond 20.00 tot 23.00 mooie tijd voor kroeg ofso?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Vreemde sportschool..
[..]
Stap gewoon ergens binnen?
[..]
Meer vrienden krijgen. Vrienden van vrienden contacten. Als je via hen iemand vindt vertrouwt t meisje je sneller etc etc..
Dat lijkt me te vroeg, gezien het meestal pas na 23.00 wat drukker en gezelliger wordt. Waarom zo op die tijden letten? Moet je vroeg naar bed ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef Socializer het volgende:
[..]
Rond 20.00 tot 23.00 mooie tijd voor kroeg ofso?
Oke! Alleen vervoer naar huis lijkt me een grote klus.. anders kon ik zo gaan.. ben ik er om 00.00 nog dan ben ik verplicht om daar tot 9u s ochtends te zitten in rdam totdat de trams en bussen rijden..quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat lijkt me te vroeg, gezien het meestal pas na 23.00 wat drukker en gezelliger wordt. Waarom zo op die tijden letten? Moet je vroeg naar bed ofzo?
Als je er zo nieuwsgierig naar bent, doe het dan nou maar gewoon. Je moet gewoon maar eens zien hoe het eraan toe gaat, geen enkele avond is hetzelfde. Er zitten geen hele theorieën achter het uitgaansleven, praktijkervaring doe je alleen maar op door het eens uit te proberen.
Heb je trouwens geen vrienden/kennissen die wel eens feestjes geven waarvoor je uitgenodigd wordt/kan worden?
Zoals gezegd ontstaan er ook vaak stelletjes tussen vrienden van vrienden (van vrienden).
Privéfeestjes zijn sowieso tof, en daar zal je je vast ook meer op je gemak voelen, en de meisjes vaak ook. Bovendien is het dan gemakkelijker om na zo'n avond nog contact te onderhouden en elkaar vaker tegen te komen.
Hou je oren en ogen eens open naar feestjes of borrel-middagen of meets die vrienden/kennissen geven
Heb geen eigen vervoer helaas atm.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
Meestal begint het pas rond een uur of 23:00 - 0:00 inderdaad. Geen nachtbus? Of anders gewoon eigen vervoer en geen alcohol drinken?
Min. Dan maar FOK!meets dus. Die beginnen om 11:00 en duren tot een uur of 23:00. Beetje elkaar de hele dag bezatten met goedkoop bier.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef Socializer het volgende:
[..]
Heb geen eigen vervoer helaas atm.
11 uur alquote:Op woensdag 26 december 2012 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Min. Dan maar FOK!meets dus. Die beginnen om 11:00 en duren tot een uur of 23:00. Beetje elkaar de hele dag bezatten met goedkoop bier.
Nee hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
11 uur al![]()
dus je moet er een dag van te voren heen?
Spontaan reageren gaat vanzelf wanneer je goed in je vel zit en trots op jezelf bent. Dan heb je geen boek of instructies meer nodig. Die shit werkt daarnaast maar marginaal als het niet uit jezelf komt. First things first.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef the85mc het volgende:
Dat boek Masterflirt is bagger. Mijn huisgenoot heeft t en volgens hem was het een goed boek, maar ondertussen regelt ie niks.. Dat boek is te veel gericht op hoe je bepaalde dingen moet zeggen. Spontaan reageren is veel belangrijker dan proberen manipulatief te zijn. Bovendien, er is niet een methode die altijd werkt.
Ik kan dit ook wel gebruiken! Ik zal het boek lezen en toevallig genoeg heb ik die film net deze week gedownload.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Spontaan reageren gaat vanzelf wanneer je goed in je vel zit en trots op jezelf bent. Dan heb je geen boek of instructies meer nodig. Die shit werkt daarnaast maar marginaal als het niet uit jezelf komt. First things first.
TS, besteed je tijd niet aan dat soort 'Masterflirt', 'Mystery'-troep en weet-ik-het-allemaal spul. Sowieso boeken die alleen gericht zijn op 'vrouwen versieren' met ingeblikte routines en weet ik het allemaal, zijn niet je business wanneer je een wereldvreemde pinguin zonder zelfvertrouwen bent. Natuurlijk is het ergens gebaseerd op wat solide shit enzo, maar je moet nu echt verder kijken dan dat.
Ik bedoel, kijk naar je TT. Je bent hopeloos op zoek naar een vriendin.
Right. Dan heb je in mijn ogen een groter en ander probleem dan 'ik heb moeite bij het vinden/versieren van die vrouwen' zelf. Je hebt gewoon een pussy-detox-treatment deluxe nodig. Lees de komende week het boek 'Alpha Male' van Carlos Xuma, e-book, overal wel te vinden. En kijk de film Fight Club om het af te maken.Allebei vermakelijk en I promise you dat je anders naar de wereld zal kijken. Is gewoon een virtuele 'man the fuck up'-sessie en het doet je GOED. Je zit vol wanhoop man, je moet het eruit krijgen en meer van jezelf maken. Daar heb je x1000 meer aan dan aan kunstmatig en klinisch meisjes proberen te versieren met theorieboekjes.
Denk nu, wat moet een vrouw uberhaupt nu met je. Ja je zal vast een lieve jongen zijn, maar met zo'n ongelukkige instelling? Ze ruiken het, dat werkt je sowieso al tegen, en first things first. Meer worden man.
Je krijgt er geen spijt van, trust me. Ik heb dit advies vaker aan anderen gegeven en ze zijn er altijd beter van geworden. Niet omdat het een magisch boek is of dat je ergens komt met magische boeken of instructies (gelukkig is het dat ook niet), maar omdat je echt wat rotzooi uit jezelf moet krijgen. Do it.
Fiets?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:45 schreef Socializer het volgende:
[..]
Oke! Alleen vervoer naar huis lijkt me een grote klus.. anders kon ik zo gaan.. ben ik er om 00.00 nog dan ben ik verplicht om daar tot 9u s ochtends te zitten in rdam totdat de trams en bussen rijden..
Held.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Spontaan reageren gaat vanzelf wanneer je goed in je vel zit en trots op jezelf bent. Dan heb je geen boek of instructies meer nodig. Die shit werkt daarnaast maar marginaal als het niet uit jezelf komt. First things first.
TS, besteed je tijd niet aan dat soort 'Masterflirt', 'Mystery'-troep en weet-ik-het-allemaal spul. Sowieso boeken die alleen gericht zijn op 'vrouwen versieren' met ingeblikte routines en weet ik het allemaal, zijn niet je business wanneer je een wereldvreemde pinguin zonder zelfvertrouwen bent. Natuurlijk is het ergens gebaseerd op wat solide shit enzo, maar je moet nu echt verder kijken dan dat.
Ik bedoel, kijk naar je TT. Je bent hopeloos op zoek naar een vriendin.
Right. Dan heb je in mijn ogen een groter en ander probleem dan 'ik heb moeite bij het vinden/versieren van die vrouwen' zelf. Je hebt gewoon een pussy-detox-treatment deluxe nodig. Lees de komende week het boek 'Alpha Male' van Carlos Xuma, e-book, overal wel te vinden. En kijk de film Fight Club om het af te maken.Allebei vermakelijk en I promise you dat je anders naar de wereld zal kijken. Is gewoon een virtuele 'man the fuck up'-sessie en het doet je GOED. Je zit vol wanhoop man, je moet het eruit krijgen en meer van jezelf maken. Daar heb je x1000 meer aan dan aan kunstmatig en klinisch meisjes proberen te versieren met theorieboekjes.
Denk nu, wat moet een vrouw uberhaupt nu met je. Ja je zal vast een lieve jongen zijn, maar met zo'n ongelukkige instelling? Ze ruiken het, dat werkt je sowieso al tegen, en first things first. Meer worden man.
Je krijgt er geen spijt van, trust me. Ik heb dit advies vaker aan anderen gegeven en ze zijn er altijd beter van geworden. Niet omdat het een magisch boek is of dat je ergens komt met magische boeken of instructies (gelukkig is het dat ook niet), maar omdat je echt wat rotzooi uit jezelf moet krijgen. Do it.
Nogmaals: T' fust, Blender, Sorbonne allemaal leuke plekken om naar toe te gaan. Maar het is meer waar hou je van, en waar ga je met je vrienden heen.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:59 schreef Socializer het volgende:
[..]
Boeken heb ik denk ik niet nodig. Maar praktijkervaring.
Bedankt allen voor jullie tips. Kent iemand leuke kroegen/cafes/disco's voor 2 a 3 17jarige jongens heen te gaan in Rdam?
Ik zie je morgen.quote:
Goedzo man, enjoy & report back.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik kan dit ook wel gebruiken! Ik zal het boek lezen en toevallig genoeg heb ik die film net deze week gedownload.
quote:Op donderdag 27 december 2012 02:25 schreef 123dudeguys het volgende:
Het beste is om een PUA te worden, de wet van de grote aantallen. Zie het niet als wanhoop, zie het als een game waar je altijd een "new game" kan starten als de vorige "game over" is. Een goeie tactiek is neggen, vooral als de vrouw 8+ is. Als je klaar bent met de one night stands kun je de skills van de game gebruiken voor het echte werk, een langdurige relatie.
Luister niet naar mensen die negatief zijn over PUA's, dat zijn aleemaal AFC's
Zoals ik je al eerder heb genoemd begint het rond 23:00..quote:Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef Socializer het volgende:
[..]
Rond 20.00 tot 23.00 mooie tijd voor kroeg ofso?
Volgens mij was het andersomquote:Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk TS, zo hossel je die chicks.
Nee, hij had me met zijn bazenpostquote:Op donderdag 27 december 2012 14:44 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Volgens mij was het andersom
Ik was op de middelbare school ook wanhopig, toch kreeg ik liefdesbrieven en verklaringen..quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geloof me, je hebt het als vrouw gauw genoeg door
Lolwut? Onzin theorieen?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:57 schreef Retronix het volgende:
[..]
Ik was op de middelbare school ook wanhopig, toch kreeg ik liefdesbrieven en verklaringen..
Vooral toen ik uit(wanhoop) met een pestkop moest vechten(welke toevallig ook het populaire fotomodel van de school pestte omdat hij het een hoer vond), kreeg ik veel aandacht van de meiden..
Er is nu ik 32 jaar ben niet veel veranderd, ik ben nog steeds wanhopig omdat de meeste vrouwen nog steeds vanuit onzin theorieën redeneren, en daarmee wanhopig een beetje macht over mannen(of beter gezegd kneuzen) proberen te krijgen.
Het is om wanhopig van te worden, geld heb ik ook al niet..
Makkelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, hij had me met zijn bazenpost![]()
Wut?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:57 schreef Retronix het volgende:
ik ben nog steeds wanhopig omdat de meeste vrouwen nog steeds vanuit onzin theorieën redeneren, en daarmee wanhopig een beetje macht over mannen(of beter gezegd kneuzen) proberen te krijgen.
Gek is dat toch hé? De meeste vrouwen die mij aandacht geven vind ik niks aan..quote:Op donderdag 27 december 2012 15:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Lolwut? Onzin theorieen?
Het is inderdaad makkelijker om het probleem bij een ander te leggen...Dat jij zegt dat vrouwen macht over je proberen te krijgen zegt veel over je houding tov vrouwen.
Wanhopige mannen die kieskeurig gaan lopen doenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:56 schreef Retronix het volgende:
[..]
Gek is dat toch hé? De meeste vrouwen die mij aandacht geven vind ik niks aan..
Het is om wanhopig van te worden..
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:00 schreef Retronix het volgende:
De meeste vrouwen die me aandacht geven zijn heel mooi, maar nietszeggend en saai..
Ze prikkelen me niet.. Ik krijg hem er niet echt van omhoog..
Doutzen is sowieso mijn type niet qua uiterlijk..quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef the85mc het volgende:
[..]![]()
Sorry hoor, maar ik geloof er geen zak van. Dus als Doutzen kroes op je afstapt zeg je nee, dat wordt em niet...
If every cop's a criminalquote:Op donderdag 27 december 2012 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanhopige mannen die kieskeurig gaan lopen doen
Beggars can't be choosers
Ik kan geen vriendin krijgen, maar Doutzen is niet mij typ.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:36 schreef Retronix het volgende:
[..]
Doutzen is sowieso mijn type niet qua uiterlijk..
Geen probleem, ga ik we even een bakkie met haar drinken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik kan geen vriendin krijgen, maar Doutzen is niet mij typ.
:''''''''')
Ik zou idd nee zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef the85mc het volgende:
[..]![]()
Sorry hoor, maar ik geloof er geen zak van. Dus als Doutzen kroes op je afstapt zeg je nee, dat wordt em niet...
Ik vind de Poolse waarmee ik gister na zwemmen nummers uitgewisseld heb lekkerder!quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik kan geen vriendin krijgen, maar Doutzen is niet mij typ.
:''''''''')
Dit helpt iig niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:52 schreef mzmr7 het volgende:
Een hoog libido maar niet de ballen om een meisje aan te spreken.![]()
Nee want ze zijn te kinderachtig en ze hebben een facebook.![]()
Sorry, je bent een verloren geval.
Jawel. Maar dan om te winkelen. Nog niet de kroeg in of terras. En ik zie trowens toch genoeg mensen op bv. Televisie rond 7 a 8 uur de kroeg ingaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben je al de stad in geweest dan?
Communiceren is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:40 schreef 123dudeguys het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde probleem. Ik zet sommige (mooie) vrouwen op een voetstuk ipv van af te kraken. Daardoor wordt ik zenuwachtig. Jeweetwel die truuk als je gaat presenteren dat je toeschouwers naakt moet zien waardoor je minder zenuwachtig wordt? Daarom probeer ik hun naakt voor te stellen. Ik moet niet vergeten dat vrouwen ook maar mensen zijn, die braken, poepen pissen, en bloedlekken elke maand Hierdoor zie ik hun weer als mens. Het enige probleem waarvoor je moet oppassen is dat je daardoor teveel denkt aan die fantasie van een poepende of piesende mooie vrouw, dit leidt af van het romantische moment dat de pickup eigenlijk moet voorstellen. Hiervoor is meditatie handig als voorbereiding, daardoor leef je meer in het moment.
Dat eerste is juist het makkelijkste. Een gesprek staande houden lijkt me een stuk moeilijker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:53 schreef Socializer het volgende:
[..]
Communiceren is niet mijn probleem.maar juist de eerste fase: 'in contact komen' /'gesprek beginnen'
Maar dan verder een gesprek voeren is na het begin is wel makkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |