SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 2
[ Bericht 22% gewijzigd door Ajacied422 op 23-12-2012 15:24:35 ]
Zo kijkt ie toch altijd?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij ziet er allesbehalve nuchter uit toch
Ja, vooral Taylor zal nog wel eens zwetend wakker worden van dat top spel van Hendriks!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef hafcfan het volgende:
Lewis en Taylor zijn al wel zwaar getest dit WK dat is een feitje.
Haten op Sonicquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, vooral Taylor zal nog wel eens zwetend wakker worden van dat top spel van Hendriks!
"Hij zuigt z'n tegenstanders leeg", zou Jacques zeggen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat die dartsplkezierverpester even gauw oprot
Drie van die walk-on girls, triple-18!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Ovens![]()
Lekkere chickies hosselen backstage
Hij gaat liever voor dubbel twaalf, zoals je zietquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Drie van die walk-on girls, triple-18!
Gelukkig, iemand maakt hem nog even...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij gaat liever voor dubbel twaalf, zoals je ziet
van Gerwen, Winstanley of Newton haalt uit die sheet de finale.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:19 schreef hafcfan het volgende:
Gvd manLewis streep ik ook door voor WK winst.
Denk niet dat Lewis vandaag wint.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef Szura het volgende:
Ik geef Painter een goede kans tegen deze Lewis
Idd. Lewis gaat er tegen Painter aan als hij langs Oven komt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van Gerwen, Winstanley of Newton haalt uit die sheet de finale.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk niet dat Lewis vandaag wint.
Zou wel echt dramatisch zijn als 'ie dit verliest.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk niet dat Lewis vandaag wint.
Nee en Lewis ook niet. Gaat ook weer simpel winnen, maar hun weerstand lijkt ook nergens op.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor had het helemaal niet moeilijk
Nou, sprekend zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie wel gelijkenis hoor.
Dat ik ze niet op elkaar vind lijken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou fijn voor je. Wat wil je nu zeggen eigenlijk met je afbraak postjes?
Oeh pas maar op, dadelijk krijg je een notequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou fijn voor je. Wat wil je nu zeggen eigenlijk met je afbraak postjes?
Ja, maar ik begrijp niet goed waarom je dat zo vaak moet herhalen, zeker niet als mod.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik ze niet op elkaar vind lijken.
Wat dat nog niet duidelijk?
Raar is dat idd, mods die dingen 2 keer zeggen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar ik begrijp niet goed waarom je dat zo vaak moet herhalen, zeker niet als mod.
Nou, zeker omdat ik het niet tegen jou had en je posts alleen maar negativiteit uitlokken. Deze reactie ook weer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar is dat idd, mods die dingen 2 keer zeggen.
Raar mannetje ben jij.
ALs je niet wil dat mensen op je post reageren moet je niet op een openbaar forum gaan posten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, zeker omdat ik het niet tegen jou had en je posts alleen maar negativiteit uitlokken. Deze reactie ook weer.
Ik zeg nergens dat je niet mag reagerenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
ALs je niet wil dat mensen op je post reageren moet je niet op een openbaar forum gaan posten.
Nee ik vind het overdfreven negatief dat je op een ludieke post laatdunkend reageert, vervolgens leg ik nog uit dat ik het niet verzonnen heb, waarna je NOG een keer laatdunkend post EN selectief quote.quote:En ik zei alleen dat ik ze niet op elkaar vind lijken, als je dat al overdreven negatief vind overdrijf je misschien een beetje.
Jawel, je geeft aan dat je het niet tegen mij had, daarmee insinueer je dat ik niet zou mogen reageren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zeg nergens dat je niet mag reageren
Ik geef gewoon aan dat ik hem niet op Van Gaal vind lijken, dat jij je persoonlijk aangevallen voelt ligt aan jou tere persoonlijkheidje. Ik had wel door dat jij het niet verzonnen had, waarom jij je aangevallen voelt is me een raadsel. Dat vond ik nogal raar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee ik vind het overdfreven negatief dat je op een ludieke post laatdunkend reageert, vervolgens leg ik nog uit dat ik het niet verzonnen heb, waarna je NOG een keer laatdunkend post EN selectief quote.Dat lokt duidelijk irritatie uit, waarna je, als mod, met termen als "raar manntje" gaat gooien en wanneer je dan NOGMAALS wordt aangesproken op reactie uitlokkend gedrag begin je met wat dooddoeners te smijten.Ik ben wel klaar met je, maar ik denk dat je er verstandig aan doet je kleurtje in te leveren want je bent duidelijk niet geschikt.
Trekt het je niet zo aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je niet mag reageren
[..]
Nee ik vind het overdfreven negatief dat je op een ludieke post laatdunkend reageert, vervolgens leg ik nog uit dat ik het niet verzonnen heb, waarna je NOG een keer laatdunkend post EN selectief quote.
Dat lokt duidelijk irritatie uit, waarna je, als mod, met termen als "raar manntje" gaat gooien en wanneer je dan NOGMAALS wordt aangesproken op reactie uitlokkend gedrag begin je met wat dooddoeners te smijten.
Ik ben wel klaar met je, maar ik denk dat je er verstandig aan doet je kleurtje in te leveren want je bent duidelijk niet geschikt.
Je kan beter je collega op zijn vingers tikken die het nodig vind om NOG een keer te sneren... Misschien moet DIE het zich niet zo aantrekken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Trekt het je niet zo aan.
GSM Lewis.
laat gaan johquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan beter je collega op zijn vingers tikken die het nodig vind om NOG een keer te sneren...
Nou je het zegt je heb helemaal gelijk zeg, met die 2 kenmerken lijkt hij er echt sprekend op.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef luckass het volgende:
Stand van de ogen, en die wallen eronder.
Nee, dat was Frenkie...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef GGMM het volgende:
Is Koert niet de bedenker van FC Dartmund?
Pipequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
13.40 Justin Pipe v Mark Walsh
15.00 Dean Winstanley v Vincent van der Voort
16.20 James Wade v Steve Beaton
20.10 Michael van Gerwen v Peter Wright
21.30 Andy Hamilton v Terry Jenkins
22.50 Phil Taylor - Robert Thornton
ik ga met je meequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Pipe
Winstanley
Wade
Van Gerwen
Hamilton
Thornton
Ik ga voor (hoop op) Jenkins.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Pipe
Winstanley
Wade
Van Gerwen
Hamilton
Thornton
Waarom geen Taylor?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Pipe
Winstanley
Wade
Van Gerwen
Hamilton
Thornton
Hoop ook Jenkins maar denk dat die geniepige Hamilton het weer gaat redden met z'n finishesquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ga voor (hoop op) Jenkins.
En die laatste wedstrijd zou ik niet durven zeggen.
Hij bewaart vaak z'n beste darts voor de beste tegenstanders maar gok erop dat het morgen niet lukt. Thornton heeft hem ook al twee of drie keer verslagen op een tv-toernooi dit jaar, in een finale zelfs.quote:
Taylor heeft een slecht 2e half jaar.quote:
Oke, dat laatste wist ik niet. Hij zal z'n niveau sowieso moeten opkrikken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:56 schreef Szura het volgende:
[..] Hij bewaart vaak z'n beste darts voor de beste tegenstanders maar gok erop dat het morgen niet lukt. Thornton heeft hem ook al twee of drie keer verslagen op een tv-toernooi dit jaar, in een finale zelfs.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |