SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10 miljoen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:20 schreef Pedroso het volgende:
Mocht ik kiezen tussen Djuricic en Maher dan zou ik toch Djuricic nemen. Denk alleen niet dat ie minder dan 10 miljoen gaat kosten dus gaat niet naar een Nederlandse club.![]()
Nee, dat kan Heerenveen nooit vragen, dan loopt hij gratis weg. Behalve als Brands interesse toont, dan zou je het kunnen proberen.![]()
Maher 8miljoen en Djuricic 5,5 miljoen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:20 schreef Pedroso het volgende:
Mocht ik kiezen tussen Djuricic en Maher dan zou ik toch Djuricic nemen. Denk alleen niet dat ie minder dan 10 miljoen gaat kosten dus gaat niet naar een Nederlandse club.Wat ik ook van Maher vindt eigenlijk. Wel bij allebei 2 a 3 kut wedstrijden ertussen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, speelt het hele seizoen al uitstekend natuurlijk."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Heb ik al gezegd dat La Parra half broer is van Wijnaldum?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zit dat missen daar in het bloed ofzo
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Of je bedoelt geen hersenen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zit dat missen daar in het bloed ofzo"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
De halve Eredivisie is (half)broer van Wijnaldum.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:22 schreef mrstylo het volgende:
Heb ik al gezegd dat La Parra half broer is van Wijnaldum?![]()
Wijnaldum is dus echt een hoerenkind?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
De halve Eredivisie is (half)broer van Wijnaldum."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Djuricic 5,5 miljoen lijkt mij heel sterk. Is de enige klasse speler bij Heerenveen, die laten ze echt niet gaan voor dat bedrag.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maher 8miljoen en Djuricic 5,5 miljoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Contract is maar 1.5 jaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Djuricic 5,5 miljoen lijkt mij heel sterk. Is de enige klasse speler bij Heerenveen, die laten ze echt niet gaan voor dat bedrag."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gelijk, maar heerenveen had al wel minimaal vier keer moeten scoren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, Heerenveen staat voor. Dat is mooi.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ok, dan zal ie idd wel een stuk goedkoper zijn eind van dit seizoen. Die vertrekt dus waarschijnlijk naar PSV, Twente of Ajax.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Of naar Vitesse.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok, dan zal ie idd wel een stuk goedkoper zijn eind van dit seizoen. Die vertrekt dus waarschijnlijk naar PSV, Twente of Ajax."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hier ook, Van Ginkel + Kashiaquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
okéquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:29 schreef Ties02 het volgende:
rot alsjeblieft op met die manager van je![]()
![]()
Tering, Theo
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
nee sorryquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:29 schreef Ties02 het volgende:
rot alsjeblieft op met die manager van je
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Kansen, hersenen, eierstokken, alleszz.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Heerenveen maar 45% balbezit ? Dacht dat ze veel meer de bal hadden dan Vitesse.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |