Moet alleen nog meer leren mee te verdedigen. Of iniedergeval een paar meters terug te lopen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Is echt veruit de beste speler op dit moment in de eredivisie.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Djuricic laat het alleen in topwedstrijden nooit zien.
Heb ik niet gezien maar is ook een groot talent natuurlijk. Is alleen dit seizoen nog niet zo beslissend.quote:
13 miljoen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Djuricic en Maher, hoeveel zouden zij samen kosten?
20 miljoen?
Meer dan Ajax heeft iigquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Djuricic en Maher, hoeveel zouden zij samen kosten?
20 miljoen?
Omdat iedereen om zich heen zwaar ruk is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien maar is ook een groot talent natuurlijk. Is alleen dit seizoen nog niet zo beslissend.
Ajax vangt nog 17 miljoen euro van de CL hèquote:
Droom maar lekker verderquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon Eriksen verkopen, dan halen we ze beiden en houden we geld over.
Net als bij Djuracic.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat iedereen om zich heen zwaar ruk is.
Oh je was serieus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is echt zo hoor. Tegen PSV en ook Ajax vond ik hem echt tegenvallen
Ja maar vind het raar om te zeggen dat Djuracic meer laat zien alleen door deze doelpunt.quote:
Bij heerenveen niet ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat iedereen om zich heen zwaar ruk is.
Mwa, speelt het hele seizoen al uitstekend natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar vind het raar om te zeggen dat Djuracic meer laat zien alleen door deze doelpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |