quote:Op zondag 23 december 2012 11:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog een klein uurtje en dan kunnen we genieten van de wedstrijd Utrecht - Ajax. Natuurlijk voorzien van het onnavolgbare, doch immer deskundige en objectieve commentaar van Oop. Hij moet hiervoor in het holst van de nacht zijn bed uit, maar dat doet hij in dit geval graag.
Toch zet Oop zijn vraagtekens bij het aanvangsuur van de wedstrijd. Zo is het opvallend dat Ajax tegen Utrecht altijd 's morgens vroeg moet aantreden.
[ afbeelding ]
Beleef het live mee vanaf 12.30 uur via www.ditisopaatje.tk
die moet dan ook maar de tyfus geschopt worden lijkt mequote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is maar matig tevreden met Makkelie als scheidsrechter..
[ afbeelding ]
Een handje pammetjes ... Heeft dat hetzelfde effect als zo'n pil die niet genoemd mag worden?quote:Op zondag 23 december 2012 12:50 schreef Jian het volgende:
Dat geblèr van die man af en toe, echtZe zouden 'm voor de wedstrijd een handje pammetjes moeten geven.
Ik weet 't niet, ... maar hoop doet levenquote:Op zondag 23 december 2012 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een handje pammetjes ... Heeft dat hetzelfde effect als zo'n pil die niet genoemd mag worden?
ik vind hem juist erg mak vandaag. Wellicht zou een 1-0 voorsprong voor 030 hem wat scherper maken..quote:Op zondag 23 december 2012 13:04 schreef Jian het volgende:
En maar discussiëren met die commentator. Zou ie nou echt niet beseffen dat die man 'm niet hoort
Ik gok dat-ie het tegen zijn vrouw heeft. Die uiteraard ademloos aan zijn lippen hangt.quote:Op zondag 23 december 2012 13:04 schreef Jian het volgende:
En maar discussiëren met die commentator. Zou ie nou echt niet beseffen dat die man 'm niet hoort
tssss tis nog harstikke vroeg voor opa, en doe maar 2-0 als voorsprong danquote:Op zondag 23 december 2012 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik vind hem juist erg mak vandaag. Wellicht zou een 1-0 voorsprong voor 030 hem wat scherper maken..
Kalm aan, de Bond tegen Vloeken kijkt meequote:Op zondag 23 december 2012 13:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
tssss tis nog harstikke vroeg voor opa, en doe maar 2-0 als voorsprong dan
Als het zo blijft is opa ook wel tevreden denk, kan 010 langs ajax komen, gaan ze lekker de winterstop inquote:Op zondag 23 december 2012 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kalm aan, de Bond tegen Vloeken kijkt mee
Kan die mini meet niet in de sc? ow sorry ben geen modquote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Coos heb je al ctrl + geprobeerd?Al dacht ik dat ik dat ook al had gedaan. Geen idee, want ik heb gewoon % in mijn werkbalk staan waar ik op kan klikken, maar dat had jij niet.
En ik heb een kater
Ziet hij er blij uit?quote:
oeps, beetje rood onder de ogen, geen zakdoek gezien?quote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ziet hij er blij uit?
[ afbeelding ]
Bijna goed heksquote:Op zondag 23 december 2012 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik en mijn zonnetje zitten er klaar voor, die kleine heeft ook al het AJAX Virus, hoe zou dat nu komen
1-4 voor me cluppie
Das niet sfeervolquote:Op zondag 23 december 2012 14:59 schreef ZOA het volgende:
0-0 Ze hadden net zo goed zonder publiek kunnen spelen ....
Ja maar, ja maar, Utreg speelt geen Europa Liek.quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ajax moest om half één spelen? En de tegenstander mocht zeker uitslapen? Wat een klootzakken ook bij de KNVB
En als ze laat hadden moeten spelen was het volgens die ouwe lul natuurlijk wel een hele lange dag geworden voor Ajax en waren ze ook in het nadeel.quote:Op zondag 23 december 2012 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, Utreg speelt geen Europa Liek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |