Any excuse will do. Of het ligt aan de scheids. Zo voorspelbaar.quote:Op zondag 23 december 2012 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
En als ze laat hadden moeten spelen was het volgens die ouwe lul natuurlijk wel een hele lange dag geworden voor Ajax en waren ze ook in het nadeel.
Hoe kan dat nu, lees net in de krant dat Ajax in de eerste helft Utrecht van de mat heeft gespeelt?quote:Op zondag 23 december 2012 13:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
tssss tis nog harstikke vroeg voor opa, en doe maar 2-0 als voorsprong dan
Proost! Ik ga boodschappen doenquote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Any excuse will do. Of het ligt aan de scheids. Zo voorspelbaar.
Ik ga me bezatten bij mijn pa. Met echte wijn. Laterzzzz.![]()
sjatoo Lejooquote:Op zondag 23 december 2012 15:59 schreef beequeen het volgende:
Met de kerst wordt er een mooi wijntje van een goed chateau geschonken.
Canei van Leo. Er worden kosten nog moeite gespaard.
[ afbeelding ]
Hij is gewoon sjaggie dat hij nu zelf zo vroeg op moetquote:Op zondag 23 december 2012 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als ze laat hadden moeten spelen was het volgens die ouwe lul natuurlijk wel een hele lange dag geworden voor Ajax en waren ze ook in het nadeel.
Volgens mij stonden er op dat moment nog gewoon 11 van Utrecht hoorquote:Op zondag 23 december 2012 16:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu, lees net in de krant dat Ajax in de eerste helft Utrecht van de mat heeft gespeelt?
Tenminste dat zei De Boer
Volgens Hopjes is feyenoord amateurclub uit Rotterdam, toch knap van dat amateurclupje evenveel punten heeft als die miljoenenclub uit Amsterdamquote:Op zondag 23 december 2012 16:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens mij stonden er op dat moment nog gewoon 11 van Utrecht hoor
Dat was lang geleden denk ikquote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Volgens Hopjes is feyenoord amateurclub uit Rotterdam, toch knap van dat amateurclupje evenveel punten heeft als die miljoenenclub uit Amsterdam![]()
Toen kon ajax nog meer kopenquote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Volgens Hopjes is feyenoord amateurclub uit Rotterdam, toch knap van dat amateurclupje evenveel punten heeft als die miljoenenclub uit Amsterdam![]()
We verzamelen om 17.00 bij Leoquote:Op zondag 23 december 2012 17:41 schreef Coos het volgende:
We moeten nog even afspreken waar en hoelaat we verzamelen als we 2e kerstdag naar opa gaan.
Ik versta: grezawalazoniezadandieba.quote:Op zondag 23 december 2012 17:47 schreef pullup het volgende:
ik snap nu wel waarom opa zo goed was in darts vroeger als ik zo naar hem luister.
Hij heeft er echt verstand van:" Je moet iedere wedstrijd zien als een nieuw toernooi" is een van die wijsheden die ik hem de ether in hoor gooien.
Volgens mij zag ik ook nog een restje van dat blik Bonzobrokken op zijn lepel op de onderste cap.quote:
"Die KopieKut luistert ook voor geen meter hè. Verse soep van Oma. Niks blik! Kuttekop!"quote:Op zondag 23 december 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een feest!
Twee koppen bliksoep op zondag. De Bourgondiër.
Zolang Leo door de klandizie van Oop tweemaal per jaar een Polynesische cruise van zes weken kan maken, zal het hem aan zijn reet roesten of hij een Michelinster heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 18:11 schreef Coos het volgende:
Het is toch godgeklaagd dat Leo nog geen Michlin ster heeft.
Schilderswijkhumor?quote:
Leo zal ons met open armen ontvangen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:23 schreef pullup het volgende:
ik snap trouwens niet waarom hij denkt dat we Leo gaan lastigvallen. We hebben gewoon van alles besteld voor de avond bij opa.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op zondag 23 december 2012 18:23 schreef pullup het volgende:
ik snap trouwens niet waarom hij denkt dat we Leo gaan lastigvallen. We hebben gewoon van alles besteld voor de avond bij opa.
"Als je even zegt hoe laat je komt, ontvangen we je met open armen. Ken je zo de vriezer in!", aldus Oopquote:Op zondag 23 december 2012 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leo zal ons met open armen ontvangen.
Je kan dat nu wel weer neerzetten maar over 2 minuten is die Darwinreject het toch weer vergeten.quote:Op zondag 23 december 2012 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa kan ook echt niet lezen, hè? 17.00 uur, heikneuter!
Gelukkig is oma wat scherper dan hij.quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is wat in verwarring. Hij dacht een lekker wijf op tv te zien maar dat blijkt een kerel te zijn.
En dat terwijl ik dacht dat oma een kerel was toen ik haar voor het eerst op de stream zagquote:Op zondag 23 december 2012 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig is oma wat scherper dan hij.
Ik sluit die mogelijkheid nog steeds niet uitquote:Op zondag 23 december 2012 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat terwijl ik dacht dat oma een kerel was toen ik haar voor het eerst op de stream zag
Eén van ons moet tijdens de kerst direct na haar naar de wc gaan om te kijken of de bril omhoog staat.quote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sluit die mogelijkheid nog steeds niet uit
Utrecht - Ajax .....sollyquote:Op zondag 23 december 2012 19:02 schreef pullup het volgende:
Opa gaat nog maar eens naar Ajax - Utrecht kijken in de hoop dat ze nu wel winnen.
quote:
Die Kopiekut kan ook echt niet luisteren! Groentesoep was het!quote:Op zondag 23 december 2012 19:08 schreef Copycat het volgende:
Alsof zo'n misogynist met een vrouw kan samenleven.
Die luistert niet zei ze zelf al, die leestquote:Op zondag 23 december 2012 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Kopiekut kan ook echt niet luisteren! Groentesoep was het!
quote:Op zondag 23 december 2012 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Kopiekut kan ook echt niet luisteren! Groentesoep was het!
Nee, ik reageerde even in zijn naam. Dat mag ik omdat ik zijn beste vriend ben.quote:Op zondag 23 december 2012 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die man denkt nog steeds dat ik stream?
Dat verdwalen op weg naar het podium vind ik zo grappig.quote:Heb net Spinal Tap weer eens gekeken. Blijft écht leuk.
Opa gebruikt gelukkig alleen maar goedkope woorden.quote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef pullup het volgende:
Opa vond dat die kopiekut intelligent probeerde te doen door dure woorden te gebruiken
Hij is even pissen met de deur open, hij doet ons dus een plezier.quote:Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef Jian het volgende:
Oh, hij zit weer in whisper-modus met het geluid uit![]()
Ik snap niet dat ie geheimen heeft voor zijn vrienden ......
Oop drinkt alleen maar bier of rode wijn en heeeeel af en toe een medicinaal borreltje, omdat het goed voor hem is.quote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef Jian het volgende:
Hij zit lekker te smekken bij z'n kopje koffie, zal dus ook wel weer een scheut alcohol inzitten
Oop weet wel wat ze met die inbrekers moeten doen..quote:Op zondag 23 december 2012 20:33 schreef Coos het volgende:
Net politie aan de deur. Voor de zoveelste keer ingebroken in de wijk. Gisteren in de tijd dat wij uit eten waren precies hier aan de overkant.
En.......... heeft hij zijn handen gewassen daarnaquote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is even pissen met de deur open, hij doet ons dus een plezier.
Zeker net op het moment dat opa offline was.quote:Op zondag 23 december 2012 20:33 schreef Coos het volgende:
Net politie aan de deur. Voor de zoveelste keer ingebroken in de wijk. Gisteren in de tijd dat wij uit eten waren precies hier aan de overkant.
Hoi Jacq,quote:
Iets met tyfus?quote:Op zondag 23 december 2012 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop weet wel wat ze met die inbrekers moeten doen..
Dom is ie niet héquote:Op zondag 23 december 2012 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zei het al: als-ie niet wint dan verliest-ie.
En als je de dubbels niet raakt dan mis je zequote:Op zondag 23 december 2012 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zei het al: als-ie niet wint dan verliest-ie.
Ik dacht dat dat meer met zijn manboobs te maken had.quote:Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij werd vroeger dan ook al de Helga van Leur van de dartvereniging genoemd.
Dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat meer met zijn manboobs te maken had.
Je mag door voor de magnetron!quote:
Opa drinkt de hele avond dubbels.quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef pullup het volgende:
Opa filosofeert wat over hoe je je biertjes goed naar binnen kunt werken als je zo intensief aan het darten bent.
Ustream weer aan het kloten?quote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft niet door dat hij aan het vliegen is op zijn chat
quote:
Geinig een half uurtje geleden had Van Gerwen te vroeg lopen piekenquote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa had het al gezegd, hè? Van Gerwen is enorm in vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |