Zul je zien dat-ie morgen wéér eten krijgt dat-ie moet kauwen. Als-ie niet oppast is-ie al uitgeput voor het kerstdiner.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:10 schreef pullup het volgende:
Hij baalt nu al een beetje dat hij morgen geen groentesoep krijgt.
Dat zal dan wel 1963 zijn geweestquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat-ie ooit naar z'n werk geschaatst is. Dus hij heeft ooit een winter gewerkt.
Hij deed nauwelijks onder voor Ard Schenk en Kees Verkerk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal dan wel 1963 zijn geweest
Hij probeerde vast tegelijkertijd z'n neus uit te baggeren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:17 schreef QuarterBack het volgende:
Dat upperclass arrogante pinkie omhoog doet het echt
[ afbeelding ]
Ze noemden hem toen al dankzij zijn techniek de kleine Bob de Jong van de club.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij deed nauwelijks onder voor Ard Schenk en Kees Verkerk.
Preciesquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze noemden hem toen al dankzij zijn techniek al de kleine Bob de Jong van de club.
Zij werk was aan de andere kant van de boerensloot ........ ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat-ie ooit naar z'n werk geschaatst is. Dus hij heeft ooit een winter gewerkt.
Bartlehiem.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Zij werk was aan de andere kant van de boerensloot ........ ?
Nog even, om de omissie in de OP goed te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:25 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
[ afbeelding ]
las iets over een tram, maar het is weekend dus nemen we de metroquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:38 schreef Jian het volgende:
[..]
We gaan bloemetjesjurken verbranden![]()
(jurken hè, ik zei jurken, geen mensen, voordat de hysterie weer toeslaat)
Gelukkig, ik miste al watquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog even, om de omissie in de OP goed te maken.
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.
[ afbeelding ]
Verder heeft Opa drie katten, die respectievelijk hun oortjes spitsen bij het horen van de namen Beer, Sloerie en Pebbles.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.
[ afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.onzechats.tk/
[ afbeelding ]
Bezoek Opaatje op YouTube: http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
Opaatje op Twitter: http://twitter.com/ditisopaatje
[ afbeelding ]
Ojee die omega-3 shot van Oma gaat Opa duur komen te staan, dat betekend verplicht neuken straksquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma zegt dat ze het hele halve pond sprotjes opgegeten heeft. Opa is daar blij mee want nu is ze dus weer een kilo aangekomen.
doodzonde van de internetruimtequote:Op zaterdag 22 december 2012 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog even, om de omissie in de OP goed te maken.
[ afbeelding ]
Ik heb er al een automatische scrollfunctie voor geinstalleeerdquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met mijn laser-gestuurde muis scroll ik daar in een fractie van een seconde overheen.
Hij las 't en ging meteen rechtop zitten. Hij vindt het belangrijk dat jij je goedkeuring aan hem geeft, hoe komt dat toch ..?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa verdwijnt nu bijna volledig onder uit beeld.
Hij wil geen ruzie met mij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij las 't en ging meteen rechtop zitten. Hij vindt het belangrijk dat jij je goedkeuring aan hem geeft, hoe komt dat toch ..?
De OP is mede bedoeld om uitleg te geven over waar het in het topic over gaat. Eventuele nieuwkomers weten zo waar zij zijn terechtgekomen en worden op die manier een beetje op de hoogte gebracht.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:39 schreef beequeen het volgende:
Laat dat toch eens Pb. Dat doen anderen toch ook niet als jij TS bent. Zo kinderachtig.
Een goed topic heeft de Op die de topicstarter er aan geeft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De OP is mede bedoeld om uitleg te geven over waar het in het topic over gaat. Eventuele nieuwkomers weten zo waar zij zijn terechtgekomen en worden op die manier een beetje op de hoogte gebracht.
Een goed topic heeft een volledige OP, zoals menig goed boek een inleiding heeft.
Die herdershond is ook al lang dood. Hij heeft hem zelfs al bijna helemaal opgegeten er liggen nog maar een paar stukjes van in de diepvries.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:52 schreef QuarterBack het volgende:
Ik zie dat Opa nog steeds zijn offline plaatjes niet aangepast heeft, die papegaai is toch allang weg?
[ afbeelding ]
Opa heeft ook een hond gehad? dat wist ik nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die herdershond is ook al lang dood. Hij heeft hem zelfs al bijna helemaal opgegeten er liggen nog maar een paar stukjes van in de diepvries.
En de laatste keer dat opa 180 gooide vielen de Batavieren nog het land binnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die herdershond is ook al lang dood. Hij heeft hem zelfs al bijna helemaal opgegeten er liggen nog maar een paar stukjes van in de diepvries.
Jouw ban op de chat wordt voorlopig nog niet opgeheven denk ik zomaar..quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:52 schreef QuarterBack het volgende:
Ik zie dat Opa nog steeds zijn offline plaatjes niet aangepast heeft, die papegaai is toch allang weg?
[ afbeelding ]
Ja joh, die hond deed vrijwel niet onder voor Lassie en Commissaris Rex.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:55 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Opa heeft ook een hond gehad? dat wist ik niet
Hij is zelfs malser.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja joh, die hond deed vrijwel niet onder voor Lassie en Commissaris Rex.
Ik heb wel pogingen gedaan, maar die Opa chat werkt helemaal nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jouw ban op de chat wordt voorlopig nog niet opgeheven denk ik zomaar..
en darten dat ie kon, hij was nog beter dan Co Stompè, nou ja, dat is bijna iedereen, maar tochquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja joh, die hond deed vrijwel niet onder voor Lassie en Commissaris Rex.
Wist ook niet dat deze opa zangtalent heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:52 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
De hele wereld + eventuele astronauten die zich in de ruimte bevinden zijn bij voorbaat geband op zijn chat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:57 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik heb wel pogingen gedaan, maar die Opa chat werkt helemaal niet
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Een goed topic heeft de Op die de topicstarter er aan geeft.
Van darten naar voetbal. Wat een verwennerij weer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa trakteert oma weer op een potje voetbal kijken op tv.
Okeeeeaajjj, ongelovulijk hè ..quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa trakteert oma weer op een potje voetbal kijken op tv.
Dat komt dan vooral omdat menig echte Fokker daar al tegen en ban is aangelopen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef Jian het volgende:
Een echte Fokker vertoont zich niet op de Opa-chat, .... het idee alleen al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |