Dan laat je je nagels toch thuis!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik haal het wel, weet alleen niet of mijn nagels het halen.
Hij ziet dat Barney m laat hangen op het ogenblik...quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:30 schreef Jian het volgende:
Oop geeft commentaar en natuurlijk de reply van Oma: ongelofelijk hè ......
je krijgt dan een flesje wijn van Liesjequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:29 schreef Jian het volgende:
Nooit begrepen dat mensen altijd juichen bij Fipo, wat krijg je dan, fok spaarpunten, één note aftrek, een kaart ubanned zonder te betalen, een schouderklopje van Danny, wat????
Pietje staat standbyquote:
Dat zou te toevallig zijnquote:
Ik hoop voor oma van niet want dan krijgt ze het weer zwaar te verdurenquote:
Ik hou ook niet van die zoete troepquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je krijgt dan een flesje wijn van Liesje
We gaan bloemetjesjurken verbrandenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We leggen Lijn 3 op z'n kant
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:39 schreef pullup het volgende:
Opa zou morgen eindelijk echt verse groentesoep soep krijgen maar nu was alle groente al uitverkocht beweerde oma
Coos heeft beloofd dat ie Gert binnen een half uur volgiet en daarna nog een heerlijke joint erin en daar heb je dus de hele avond geen kind meer aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:34 schreef Toverheks het volgende:
ho even, denken jullie nou echt dat Gert niet af en toe komt koekeloeren hoe het met zijn RLS gaat
Gert houd alles in de gaten en heeft zijn bezem ook meegenomen naar zijn minimeet
Kan dat zwaaien wat minder? Het is hier niet écht zo leuk nog namelijk, en er toch geen moderatie las ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef jacqhassel het volgende:
vond het in de weinkels vandaag niet eens druk..
ik ga morgen bij de makro nog wat inkopen halen voor de kerst...
eerste heb ik vrij tweede moet ik werken dan om half 5 thuis![]()
![]()
![]()
eerste gaan we naar schoonouders![]()
![]()
dus ik heb mazzel dit jaar thuis kerst en op werk ook kerst met mijn bewoners![]()
![]()
En morgen is-ie nog de hele dag ziek van die zoete troep van Liesje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Coos heeft beloofd dat ie Gert binnen een half uur volgiet en daarna nog een heerlijke joint erin en daar heb je dus de hele avond geen kind meer aan.
Precies en tegen die tijd zijn de kruitdampen hier al weer lang en breed opgetrokken en spelen wij weer lief met opa.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En morgen is-ie nog de hele dag ziek van die zoete troep van Liesje.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft opa al voorspeld dat het geen gelijkspel wordt?
Er komen volgens opa ook geen wisselsquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft opa al voorspeld dat het geen gelijkspel wordt?
Ik weet ondertussen wel waarom opa zo graag met Hop klept. Hop is nog behoorlijk wat dommer zodat opa hem alles steeds kan uitleggen en volgende week weer opnieuw.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:49 schreef Jian het volgende:
Kijkt Hop ook naar darten of snapt ie de spelregels niet ?
Opa voelt zich een beetje de Sensei van grassHOPperquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet ondertussen wel waarom opa zo graag met Hop klept. Hop is nog behoorlijk wat dommer zodat opa hem alles steeds kan uitleggen en volgende week weer opnieuw.
Barney is een feederquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik meende trouwens gelezen te hebben dat die vrouw van Barney er vandoor was? Of gaat-ie nou met haar dikkere zusje?
Hij weet dat Gert direct komt belletje trekken en is zich alvast wat aan het indrinken voor de confrontatie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is al vroeg dronken vandaag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |