Ja want als je die Mini eenmaal hebt ga je dat grote logge ding echt niet meer gebruiken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ach, heb zelf al een iPad 3, zonde om een mini te kopen
Ik vind de grote toch iets fijner, maar dat is smaak.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja want als je die Mini eenmaal hebt ga je dat grote logge ding echt niet meer gebruiken.
Mwa. Lig vaak met die iPad op bed. Als je dan je benen omhoog doet en je rug ook dan heb je een soort laptop ideequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja want als je die Mini eenmaal hebt ga je dat grote logge ding echt niet meer gebruiken.
Ja, en tien minuten later is je rug stuk!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa. Lig vaak met die iPad op bed. Als je dan je benen omhoog doet en je rug ook dan heb je een soort laptop idee
Elektrisch bed jwzquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, en tien minuten later is je rug stuk!
en dat is een betrouwbare site?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als je ooit nog Mac hardware wilt verkopen: zet het op tweedehandsmac.nl voor een belachelijk hoge prijs en je raakt het nog kwijt ook.
Belachelijk is misschien overdreven, dat geeft je misschien de indruk dat je het dubbele van de marktwaarde krijgt. Maar ¤ 750 voor een drie-en-een-half jaar oude 15" instap MacBook Pro zonder dedicated videokaart lijkt me toch wat riant.quote:
ohja, zoquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Belachelijk is misschien overdreven, dat geeft je misschien de indruk dat je het dubbele van de marktwaarde krijgt. Maar ¤ 750 voor een drie-en-een-half jaar oude 15" instap MacBook Pro zonder dedicated videokaart lijkt me toch wat riant.
Het is trouwens gewoon een soort Marktplaats voor Apple-spul, maar dan zonder de analfabete debielen. Het is er dan ook wel een stuk rustiger.
Open Activiteitenweergave, selecteer "alle processen" en kijk of er iets veel CPU staat te gebruiken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand tipjes om mijn iMac wat sneller te krijgen? Is afgelopen dagen opeens een flinke hoop trager. Als ik bijvoorbeeld Photo Booth gebruik, heb ik echt 2 frames per second ofzo. Een hoop vertraging. Ook iets simpels als iPhoto opstarten duurt een seconde of 20.
Had ik al gedaan, niets bijzonders daar aan de hand op zich. Zat ruimte vrij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Open Activiteitenweergave, selecteer "alle processen" en kijk of er iets veel CPU staat te gebruiken.
Waar irriteer je je precies aan dan? En hoelang werk je al met een Mac?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:43 schreef Topicspace het volgende:
Ik zit sterk te twijfelen of ik mijn rMBP 15" wil houden, ik vervloek dagelijks het ding m.b.t. Navicat, PSpad, PhotoShop, Excel, Word, Windows netwerk en weet ik wat allemaal.
Misschien ben ik niet gemaakt om met een Mac te werken en moet ik maar terug gaan naar mijn roots.
(Ik ga dan wel de trackpad missen)
Gebraden_Wombat vroeg niet naar geheugengebruik maar naar processor gebruik (CPU %), sorteer het lijstje daar eens op en kijk wat er dan bovenaan staat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:32 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, niets bijzonders daar aan de hand op zich. Zat ruimte vrij.
[ afbeelding ]
Op Windows ook hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef TwyLight het volgende:
Waarom gebruiken mensen in godsnaam Firefox. Op Mac is dat echt een gedrocht
omdat greasemonkey.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef TwyLight het volgende:
Waarom gebruiken mensen in godsnaam Firefox. Op Mac is dat echt een gedrocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |