sorry van de late antwoord, ik moet alles doen met de telefoon, omdat de laptop er mee is opgehouden.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:55 schreef daNpy het volgende:
Dit is linksvoor bij de deur/wielkast toch?
Hoe ga je de holle ruimte behandelen waar je nu overheen hebt gelast? Kun je daar nog bij?
Waarom is je bodem zo zwart geblakkerd? Heb je met een fohn de bitumen proberen te verwijderen?
Op de bodem kun je dit namelijk koud afbikken (hakkse schroevendraaier en hamer), dan breekt het er in stukken af met weinig resten. Tegen de firewall, waar het schuin begint te lopen, en op de tunnel moet je het wel met de fohn en een plamuurmes afsteken.
Resten kun je simpel verwijderen met thinner en een doek (en evt schuurspons), het is alleen wat werk.
Bij mij heb ik het ook geprobeerd met fohn en dan afsteken, zie aan de rechterzijde voor het stoelframe. Achter het stoelframe heb ik hetkoud afgestoken. Wat je nog ziet liggen zijn resten.
[ afbeelding ]
Daarna met thinner de hele bodem schoongemaakt en dan ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef CafeRoker het volgende:
Ik vind dat reparatiestuk van de kokerbalk wat link, omdat je die vervuilde naad van de bodemreparatie in een stuk overlap ingesloten hebt. Dikke kans dat dat gaat roesten. Had je al iets in gedachten om dat te beschermen?
er kruisen een paar posts geloof ik..quote:
heb ik ook jaren gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:32 schreef daNpy het volgende:
Je gaat toch niet de binnenkant van de auto in de bitumen zetten![]()
Niet echt slim als je de auto nog wil spuiten van binnen....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:00 schreef T42 het volgende:
[..]
heb ik ook jaren gedaangeen witte schoenen dragen in mijn auto's
ow dat wil ik niet dus geen probleemquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet echt slim als je de auto nog wil spuiten van binnen....
waar komt de kit opeens vandaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef SelimGTI het volgende:
Hmm waar komt die Bitumen opeens vandaan?..
Uhh.. Als je goed gelezen had Charged, dan had je wel gelezen dat er een Mk3 GTI front op zou komen met een RS bumper..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:03 schreef Charged het volgende:
De Mk3 grille op de 2-de foto is een geintje,hoop ik?
Voor de rest,lekker bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
lol.. wacht ff een oude photoshop boven water halen.. ff zoeken..quote:
Thanks,quote:Op zondag 24 februari 2013 12:53 schreef steeez het volgende:
Respect voor wat je allemaal zelf doet, alleen op iedere foto is álles wat je ziet een grote rotzooi en zowat alles is kapot, hoe kun je in godsnaam zo werken
Al geregistreerd op volksforum.com (en wellicht vwforum.nl)? Ik denk namelijk dat de kans aanwezig is dat men daar wat gerichter kan helpen...quote:Morgen ga ik aan de slag met het op maat maken van een Mk4 Golf dashboard voor in mijn Mk2 met Mk3 kabelboom. Kan iemand mij meer informatie verschaffen met het omstekkeren/omsolderen v.d. stekkers en knoppen zoals verlichting, gevarenlichten. achterruitverwarming, etc?
Ken iemand misschien een How to? Ik zoek me rot op Google, maar kijk denk ik verkeerd? :/
Thanks, ik ben ook heel erg benieuwd en ik geef er weinig om hoe of wat mensen denken hoe het er verder uit ziet, als je alles spik en span wilt hebben moet je maar gaan naar de Volkswagen Dealer.. Dit is een perfecte klus/beun/hobby omgeving..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:23 schreef green_power het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.. want je werkwijze is een ... uhm ... aparte zeg maar (maar goed, jij bent dan ook de enige echte Turqwauz). Godsmejakke wat een kolere bende!!!![]()
Auto word gewoon normaal gespoten in een spuitcabine, geen gerol of gestuntel met kwasten..quote:Maar goed, het eindresultaat telt natuurlijk, de weg er naar toe is overigens wel vermakelijk om te zien heur![]()
![]()
![]()
Ga je het "ding" ook verf rolleren of spuiten met een stofzuiger (kan dat? ja, dat kan, zoek maar eens op youtube naar zo'n amerikaan die zijn auto's voorziet van plasticdip).
Ja, past NET..quote:
Nee, de Golf wordt gewoon wit gespoten, misschien dat het later een keer gewrapt word met een leuk kleurtje..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:12 schreef Charged het volgende:
Komt dat dashboard nou veel verder naar binnen of lijkt dat maar zo op de foto's?
En de binnenkant van het rechterportier,is dat de kleur wat ie uiteindelijk gaat krijgen?
Vind het wel een mooi kleurtje.
De dashboard hangt een beetje scheef op de foto, hij leunt te ver naar voren, hij moet nog een beetje naar achteren gekanteld worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kunnen je knieën nog wel onder dat dashboard of hak je je benen er gewoon af.
Volkswagen Transporter JA!.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
Naais, met een setje Mercedes koelsleuven die er scheef in zitten zo te zien
Ah, heeft die ze tegenwoordig ook? 10 jaar geleden werden ze massaal uit MB Sprinters gehakt om auto's te verkutten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, heeft die ze tegenwoordig ook? 10 jaar geleden werden ze massaal uit MB Sprinters gehakt om auto's te verkutten.
Transporter t4, dus ook meer dan 10jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoezo verkutten? Bij mijn auto heeft het ook eens nut. Itt tot een Opel Astra met z3 kieuwen..![]()
En hij is niet scheef, al helemaal niet 'teringscheef'..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
Wat voor nut gaat het hebben dan? zit volgens mij nog een binnenscherm overheen, dus het is geen doorgang naar de motorruimte voor zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |