ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:10 schreef Nijna het volgende:
Veel plezier Spring, ik ben wel benieuwd naar je gedicht
zat dat al of toegevoegd?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef -Spring het volgende:
Dat van die Maya's zit in het gedicht uiteraard, Buuf.
Liggen ze niet bij die potloden uit dat bakje? (dat was bij jou toch?!)quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde bananencarameltaart maken en nu ben ik toch een hele tros bananen kwijt
volgens mij is mijn kind er mee vandoor (die had er een paar nodig voor de chocoladefondue gisteren)
haha nee, dat was lilyquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Liggen ze niet bij die potloden uit dat bakje? (dat was bij jou toch?!)
Dat was bij Lilyquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Liggen ze niet bij die potloden uit dat bakje? (dat was bij jou toch?!)
Hele dag stil gezeten waarvan een groot deel in de regen...dat wil wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:26 schreef Saffier het volgende:
Owwww Taart, dan ben je écht wel door en door bevroren!
Hopelijk betaal je daar morgen niet de tol voor
Huiskamer zó ontwerpen van je nieuwe hut dat je 'm kwijt kan. Lukt hier niet en zo'n kachel is zoooooo lekker! Vrienden van ons hebben er een!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh die kachel staat me wel aanDouchen bewaar ik nog even, kan ff niet zolang staan nu.. Ik ben helemaal verkrampt
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:31 schreef Saffier het volgende:
Wil íemand ff meejompelen met me?Ik zit helemaal te hyperen hier vanwege die mail!
was het wel leuk? het staat bij mij ook wel hoog op de verlanglijstquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ola! Vandaag dagje Valkenburg gedaan, we hebben 3 kerstmarkten bezocht
Het was ff vroeg opstaan maar dan heb je ook wat
En nu lig in onderkoeld onder een thermodeken
je bent aangenomen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:27 schreef Saffier het volgende:
Oeh oeh oeh ik zag net een hele leuke en positieve mail op een sollicitatie van me![]()
![]()
![]()
Dat biedt perspectieven
ik zat ff te piekeren wat slorten nou toch in vredesnaam was voordat het kwartje vielquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:35 schreef Vicky het volgende:
Jompel jompel Saffier..
Ik ga na het slorten douchen en daarna altijd in de sauna om.op te warmen..
Nou zóver wil ik nog niet gaan maar ben wél erg blij met het antwoord op mijn mail. Ben een stap (groooote stap), verder zeg maar. Verder durf ik er niet veel over te zeggen nogquote:
dan ga ik gewoon heel hard voor je duimen dat jij die baan gaat krijgen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:40 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nou zóver wil ik nog niet gaan maar ben wél erg blij met het antwoord op mijn mail. Ben een stap (groooote stap), verder zeg maar. Verder durf ik er niet veel over te zeggen nogIs voor 2e helft van 2013 en daar ben ik al zó blij mee!
whahahaha.. Ik zal het eens proberen..quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:42 schreef livelink het volgende:
Je moet je vingers ook een beetje meer laten sporten, Vicky.
Finger Wrestling bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Leve het internet, wij hebben er niet een...quote:
Die ligt voor pampus! 500 kilometer autorijden en mij 10 kilometer grotten doorduwen hebben ook bij hem zijn tol geeistquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:42 schreef YPPY het volgende:
Wat goed saffier!!!!!!!! Whiehaaaa!!!
En TF? Waarom warmt die vent van je je niet op? Daar zijn ze voor!
voor ons is het alleen nog een veel groter eind weg, dus ik denk niet dat het er snel van zal komenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die ligt voor pampus! 500 kilometer autorijden en mij 10 kilometer grotten doorduwen hebben ook bij hem zijn tol geeist
En ik lig liever ff mezelf in de weg nu
Lady het was erg mooi! Je moet er niet alleen maar kerstproducten verwachten want het leek ook wel een braderie, maar de kerstsfeer waa erg leuk. De fluweelgrot zou ik alleen wel overslaan, die is erg krap en daardoor heel eeg deuk. Maar als je tijd zat hebt kun je hem er wel bij doen
Saffier tof! Het is je van harte gegund!
nou ja dit jaar wordt niks meer. ik zie net dat het morgen sluit. ik ga eens mikken op volgend jaar dan maar. kan ik ook even verzinnen waar ik het kind ga laten.quote:
Haha, grappig. Ik vond het er zelf eigenlijk ook wel mooi staan.quote:Op maandag 24 december 2012 10:47 schreef livelink het volgende:
Jammer Spring, dat je het gewijzigd hebt. Het stond er eerst zo poetisch.
Zo fijn,
klein
overwinninkje
Goed van je!
Heb alles vrijdag al gehaald. Heb alleen de helft al opgevreten.quote:Op maandag 24 december 2012 11:28 schreef Luigi het volgende:
Mogguh! Net nog ff m'n leven gewaagd in de lokale super, ben er nu echt klaar mee geloof ik qua rommel in huis halen. Uk is nog een beetje ziek dus we doen vandaag ff rustig aan nog.
Serieus? Dus omdat het haar na het zwemmen niet goed gewassen is???quote:Op maandag 24 december 2012 13:50 schreef amaranta het volgende:
Hmm oke, oma gaat dus niet meer mee zwemmen...
Ja. Doe het dan gewoon niet. Maar je gaat toch niet shampoo in gevlochten haar smeren en het dan eruit knijpen?quote:Op maandag 24 december 2012 14:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Serieus? Dus omdat het haar na het zwemmen niet goed gewassen is???
Ik heb zo'n hekel aan het douchen na het zwemmen in een zwembad. Dat is koud en oncomfortabel. Die douche is om even af te spoelen en dan lekker thuis in de eigen douche die chloorlucht wegwerken.
Dit was idd een eenmalige uitzondering.quote:Op maandag 24 december 2012 14:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wees blij dat oma het gedaan heeft denk ik danAls je het er niet mee eens bent hoe een ander het doet moet je het zelf doen.
En?? Is het gelukt??quote:Op maandag 24 december 2012 11:38 schreef livelink het volgende:
Ik moet ook nog de stad in. Heb me voorgenomen om in totale zen-toestand te gaan. Geen rij kan me deren, drukte zie ik gewoon niet eens.
Ik ben benieuwd of ik dat kan volhouden
Oeh spannend. Wat laat je zetten? En waar (op je lichaam?)quote:Op maandag 24 december 2012 14:12 schreef Vicky het volgende:
Ik heb vrijdag alles gehaald. M is vanmorgen naar AH gegaan voor slagroom en kaas.. Wij hebben zo'n buurt AHtje.. Daar is het over het algemeen wat rustiger.
Hij moest eigenlijk ok naar de banketbakker maar daar stonden se drie rijen dik. Bij de bakker was het heel rustig.
Ik hoop dat de tatoo shop open is vanmiddag.. tatoo laten tekenen...
Ik heb de supermarkten ontweken en ben naar de speciaalzaken gegaan. Daar kan ik veel beter tegen de drukte en vind ik het zelfs wel gezellig. Ook omdat ik het dan fijn vind dat zo'n zaak het lekker druk heeft. Gek eigenlijk dat zo'n andere insteek zoveel helpt. Ik bedoel maar, ik kan het ook fijn vinden voor de AH dat ze goede zaken doen, maar toch werkt dat niet op die manier voor mij.quote:Op maandag 24 december 2012 14:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
En?? Is het gelukt??
Ik moet altijd denken bij de kerstdrukte aan een paar jaar geleden. Topdrukte in de AH en ik deed boodschappen met Sven. Bij het naar buiten gaan komt een kennis naar me toe: "ik heb net naar je staan kijken in de rij bij die kassa, iedereen gestressed vol chagrijn om je heen en jij helemaal relaxed aan het keuvelen met je zoon"
Ik kan dat!![]()
En hier was het vanmorgen loeidruk bij de AH toen ik er was. Gelukkig hoefde ik alleen maar wat laatste dingetjes, geen kar nodig en met de zelfscan stond ik binnen 15 minuten weer buiten
quote:Op maandag 24 december 2012 14:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oeh spannend. Wat laat je zetten? En waar (op je lichaam?)
quote:Op maandag 24 december 2012 13:50 schreef amaranta het volgende:
Eva volgt een snelzwemcursus, maar omdat ik vandaag echt super veel last heb van mijn maandelijkse ongemakken, en ik geen zin had om om het kwartier uit het water te moeten. Had ik mijn schoonma gevraagd of ze voor een keer meee wilde gaan.
Nou dat wilde ze wel. Dus met instructies naar het zwembad gestuurd. Dwz dat ze Evas haar moest wassen na het zwemmen. Met shampoo en zo.
Dus ik krijg Eva terug, met exact hetzelfde kapsel als waarmee ik haar weg had gestuurd. En ik vraan aan Eva of ze haar haar heeft gewasen. Waarop Eva ja zegt.maar ik denk, dat kan niet.
Dus ik vraag het aan mn schoonmoeder, ja, dat heb ik gedaan, met conditioner ook. Maar ik had echt geen puf om de vlechten eruit te halen, dus ik heb eht gewoon zo uitgeknepen.
Ik![]()
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Oh oke.
Zij: ja ik was echt moe hoor, en ik had het koud daar onder die douche enzo.... en bla bla bla...
Hmm oke, oma gaat dus niet meer mee zwemmen...
Haha, maar je kan, ondanks je hormonale gemoedstoestand, wel goed met "kritiek" omgaan.quote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef amaranta het volgende:
Thanx,
Ja wellicht dat ik misschien wel erg hormonaal ben danmaar ik vond het gewoon vervelend.
lolquote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik had bijna medelijden met J. Moesten een broek hebben, dus 2e broek paste. Dus ik wil nog even wat andere kleuren opzoeken, en dat gezicht!!! Nee, deze past toch?!?! Arme.
Ja het was echt bijna zielig. In z'n hokje.quote:Op maandag 24 december 2012 16:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
lol
Tattooshop is dicht... Donderdag maar langs.
lach me niet uitquote:Op maandag 24 december 2012 16:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
lol
Tattooshop is dicht... Donderdag maar langs.
Ik dacht dat je met J. je dochter bedoeldequote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik had bijna medelijden met J. Moesten een broek hebben, dus 2e broek paste. Dus ik wil nog even wat andere kleuren opzoeken, en dat gezicht!!! Nee, deze past toch?!?! Arme.
whahahahahahahahahahaquote:
ik ook, ik wou al zeggen dat dat typisch een mannenopmerking is, ik hoor 'm hier heel vaak, zowel bij L als bijquote:Op maandag 24 december 2012 16:23 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met J. je dochter bedoelde
Oh nee die noem ik hier gewoon bij naam hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 16:23 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met J. je dochter bedoelde
Nou zeker!quote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Haha, maar je kan, ondanks je hormonale gemoedstoestand, wel goed met "kritiek" omgaan.
Dat vind ik supertof! (Als in: geen lange tenen).
Proficiat met je verjaardag!
Vicky ook natuurlijk!
Ruilen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:55 schreef E.T. het volgende:
Ik ga zo m'n blouse aantrekken en richting werk.. En daar blijf ik tot een uur of 3 vannacht..
En morgenavond ben ik daar weer..
Anderen een fijne kerst bezorgen
Ja, maar morgen begint ze pas om 7 uur ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:32 schreef livelink het volgende:
E.T., heldin. Echt van nu tot 03.00 's nachts en dan morgen gewoon weer?
Bijzonder hoor.
Niet om 7 uur 's morgens mag ik hopen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar morgen begint ze pas om 7 uur ofzo
afterpartyquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Niet om 7 uur 's morgens mag ik hopen?
wat voor koekjes?quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij zijn weer op de terugweg naar huis! Hoeraaaaaa!Vanavond lekker pakjesavond met z'n vijven!
Morgenavond gourmetten bij m'n schoonouders, daar heb ik ook zin in.
Ik ga morgen overdag nog even een ladinkje koekjes bakken om mee te nemen.
ik ben heel nieuwsgierig naar de vlinders. welke set is dat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Jij ook fijne kerstdagen just me
Welke koekjes lady-wrb, ik denk toch de sneeuwvlokkoekjes. En de vlinders, want die heb ik nog niet uitgetest.
Jawel, hoezo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Niet om 7 uur 's morgens mag ik hopen?
quote:
Ziet er wel geinig uit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:02 schreef -Spring het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving.
http://www.theneocube.com/
Klinkt spannendquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:00 schreef Ticootje het volgende:
Oesters
Hier is 1e ketsdag zo goed als klaar.
nou 1e ketsdag is bijna voorbij en weinig spannends hoor!quote:
Weinig opwindends aan schoonmoeder bezoeken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:42 schreef livelink het volgende:
Er is altijd nog 2e ketsdag, gelukkig.
klopt ! Gelukkig ook nog ff samenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weinig opwindends aan schoonmoeder bezoeken.
Das ook regelmaat tf!quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n jaarlijke ketspartij vorige week al gehad, voor wat het apocalyptisch einde van de wereld had moeten zijn.
Dus volgend jaar met kerst ben ik weer van de partij
Hoofdpijn?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:49 schreef livelink het volgende:
Wel een goede manier om de ondergang van de wereld te vieren, TF.
Waarom had ik daar nu niet aan gedacht?
Zullen we voor de gelegenheid doen alsof vannacht de wereld vergaat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:49 schreef livelink het volgende:
Wel een goede manier om de ondergang van de wereld te vieren, TF.
Waarom had ik daar nu niet aan gedacht?
Was het zo erg? Rockaquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn elfjes hebben zich voorbeeldig gedragen (not..).
Nu ff santa slay kijken, ik ben er voor in de stemming!
Jij hebt ook de jaarlijke neukpartij achter de rug?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:54 schreef Luigi het volgende:
Zo, die ongein zijn we weer voor een jaar vanaf.
Whehehehequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij hebt ook de jaarlijke neukpartij achter de rug?
Na 100.000 waarschuwingen heb ik boos en verdrietig (ik keek er zo naar uit) de boel bij elkaar gepakt en zijn we voor het toetje weggegaan...quote:
Onbegonnen werk. Echtquote:Op woensdag 26 december 2012 02:35 schreef Gaoxing het volgende:
Tja dat hoofd van jou, Taart..... Moet je toch een mee praten hoor!
Like.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:35 schreef Ticootje het volgende:
Morgen zijn hier de kinderen ook mooi ff op de opvang. Rust! En kerstboom aftuigen. Opzouten met dat ding.
Hij staat al vanaf het begin zonder water dus branden gaat die wel.quote:
Hier staat ie al naast de open haard.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij staat al vanaf het begin zonder water dus branden gaat die wel.
Ik moet morgen weer werken dus de kerstboom en andere accessoires zijn al de deur uit deze ochtend.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:35 schreef Ticootje het volgende:
kerstboom aftuigen. Opzouten met dat ding.
broccolimouse met paling, komkommer-meloensoep met garnaatjs en een tompouce van tartaar (biefstuk, kappertjs, biesook, sjalotje, augurk op toast)quote:Op woensdag 26 december 2012 00:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vicky..wat is het? Mijn hoofd maakt er hele onsmakelijke dingen van
Dat ziet er vrij gezond,licht en smakelijk uit.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:13 schreef Vicky het volgende:
Hoi.. Wij zijn net thuis. De meiden slapen bij opa en oma. Ze hebben zich prima gedragen en zijn om 20.00 leg gaan slapen.
We hebben heerlijk gegeten. Ons voorgerecht was super goed gelukt.
![]()
het was echt heerlijk en idd licht..quote:Op woensdag 26 december 2012 13:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ziet er vrij gezond,licht en smakelijk uit.![]()
Iets zegt mij dat je een restaurant verleden hebt.
Maar wieltjes maken een tafel ook niet echt stabiel, toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Oke. Ben eigenlijk benieuwd wat de afmeting van deze tafel is.
Ik denk wat anders/korter in lengte en breder in de breedte dan de 2.20x0.8m die ik in gedachten heb...
Bij mij kan een blad nooit dik genoeg zijn. En de rest moet ongelooflijk stabiel zijn. Ik haat wiebeltafels. Been there, done that!
Jaa, als ze op slot kunnen wel!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Jawel. Dat zijn van die wieltjes die bij die steigers horen en die je op slot kunt zetten. Ideaal bij schoonmaakwerk!
Gaaf!quote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Mmm febreze, dat heb ik nou net niet in huis!
Ik wil trouwens een nieuwe tafel in de keuken en sta op het punt deze te bestellen met wieltjes eronder in white wash. Ben benieuwd naar meningen...
[ afbeelding ]
Dat kunnen zequote:Op woensdag 26 december 2012 20:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaa, als ze op slot kunnen wel!
Das enorm laag.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:52 schreef -Spring het volgende:
Vraagje. Mijn bloeddruk is 66 48. Zou dat kunnen verklaren waarom ik de laatste tijd al duizelig ben als ik mn ogen te snel beweeg?(serieus)
Oh wacht, ik kijk verkeerd.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Yep. ik heb dat ook met regelmaat, Spring. Enig idee hoe het komt dat je een lage druk hebt? Eet je zoutloos?
Oh dat klinkt wel gezonder ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:57 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh wacht, ik kijk verkeerd.Het is 111 68 nu. Die 48 is mn hartslag.
Ik knaag gemiddeld twee zakken gezouten zonnebloempitten per week weg.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb met regelmaat een te lage bloeddruk. Het hoeft niet perse een probleem te zijn, volgens mijn arts. Als je er geen last van hebt. Ik moet wel vaker zout nemen van hem.
Waar haal je de tijd vandaan?!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:07 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik knaag gemiddeld twee zakken gezouten zonnebloempitten per week weg.
Elke avond een bakje. Ik ben geoefend.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan?!
pepita's?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
Elke avond een bakje. Ik ben geoefend.
Die zijn er al aan gewend inmiddels. Hier bij de Dirk hebben ze grote zakken. Die zijn het lekkerst.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:25 schreef Vicky het volgende:
Die zijn lekkerrrr.. Alleen gaan je lippen er van naar de klote.
Ik.neem ze volgend jaar weer mee uit Gran Canaria.
prima bloeddruk. Beetje lage pols misschien. Maar als je je niet goed voelt misschien even naar de huisarts?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:57 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh wacht, ik kijk verkeerd.Het is 100 64 nu. Die 48 is mn hartslag.
geen Dirk hier...quote:Op woensdag 26 december 2012 21:30 schreef -Spring het volgende:
[..]
Die zijn er al aan gewend inmiddels. Hier bij de Dirk hebben ze grote zakken. Die zijn het lekkerst.
Dank. Ik voel me prima verder. Alleen af en toe duizelig dus. Vooral 's ochtends. Ik kijk het wel ff aan.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
prima bloeddruk. Beetje lage pols misschien. Maar als je je niet goed voelt misschien even naar de huisarts?
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
he hallo, hier kunnen jullie van leren: KLB / Mensen met kinderen
Al mijn fans welquote:Op woensdag 26 december 2012 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Like anyone cares... droeftoeter...
s ochtends is je bloeddruk meestal nog wat lager, en je hartslag ook. Kan wel een oorzaak zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dank. Ik voel me prima verder. Alleen af en toe duizelig dus. Vooral 's ochtends. Ik kijk het wel ff aan.
het topic is anders aardig rustigquote:
allebei z'n fans hadden al gepostquote:
Dat dacht ik al. Vind het alleen een beetje gek dat er ineens last van heb. Ik ontbijt voortaan wel met een zak drop.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
s ochtends is je bloeddruk meestal nog wat lager, en je hartslag ook. Kan wel een oorzaak zijn.
Grey!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat kunnen ze
BE, nu twijfel ik weer minder![]()
Wit of grey wash?
Wow, wat een kunststukjes. Ik zou ze niet durven eten, zo mooi zijn ze.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady-wrb, ik heb vanmiddag de vlinderkoekjes gemaakt!
[ afbeelding ]
Oeps, omdat mijn wanden al grijs zijn heb ik een witte besteld!quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady-wrb, ik heb vanmiddag de vlinderkoekjes gemaakt!
[ afbeelding ]
Verstandig een witte.combineert denk ik makkelijker,ook als je je muren bijv een x een ander kleurtje geeft.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oeps, omdat mijn wanden al grijs zijn heb ik een witte besteld!
3-5 weken... duurt wel effe! Ben al weken op die site aan het neuzen en had em eigenlijk al wel kunnen hebben. Zo sloom ben ik met wat grotere aanschaffen
Ja, maar dat is ook logisch dan. Dat zei je er niet bij.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oeps, omdat mijn wanden al grijs zijn heb ik een witte besteld!
3-5 weken... duurt wel effe! Ben al weken op die site aan het neuzen en had em eigenlijk al wel kunnen hebben. Zo sloom ben ik met wat grotere aanschaffen
Het is echt supersimpel, maar met een groot effect. Er zijn dus sets te koop van koekjesuitstekers met bijpassende reliëfmatjes. Je maakt koekjesdeeg, steekt koekjes uit en bakt die. Dan rol je fondant uit en maakt met behulp van die matjes reliëf erin. Dan steek je met de ondertussen afgewassen koekjesuitstekers het fondant uit en plakt met een heel klein beetje icing het fondant op het koekje. Daarna met wat eetbare verf (in mijn geval de kleur dark gold) de patroontjes verven en er als alles klaar is wat pearl spray overheen spuiten voor een nog luxueuzer effect en klaar zijn ze!quote:
quote:
Hier ook , er is nog iemand!quote:Op donderdag 27 december 2012 08:57 schreef Luigi het volgende:
Toch nog onverwachts veel collega´s aanwezig. Kut.
quote:Op donderdag 27 december 2012 08:57 schreef Luigi het volgende:
Mja, ik heb gewoon niet zo heel veel gevroten.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:04 schreef Vicky het volgende:
Ik ga de kerstkilo's erafknallen in de sportschool..
Geen Kilo's in elk geval.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja, ik heb gewoon niet zo heel veel gevroten.
Eerste KD bij ma gegeten, die had een jachtschotel gemaakt, prima voer maar niet iets waar je kilo's van eet nee. Gisteren hebben we ge-grillplaat (op verzoek van de uk) en toen zijn we ook maar halverwege ons lamme gourmetpakketje gestoptquote:
Netjesquote:Op donderdag 27 december 2012 09:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Eerste KD bij ma gegeten, die had een jachtschotel gemaakt, prima voer maar niet iets waar je kilo's van eet nee. Gisteren hebben we ge-grillplaat (op verzoek van de uk) en toen zijn we ook maar halverwege ons lamme gourmetpakketje gestopt.
Ik heb wel een zwak voor die besuikerde appel dingen. Die platte. Daar kan ik er wel een stuk of -tig van opquote:Op donderdag 27 december 2012 09:24 schreef Joene het volgende:
Nu alleen dat oliebollen festijn nog , ff 1oliebolletje eten en klaar denk ik ?
en ze blijven binnendruppelen ook hehquote:Op donderdag 27 december 2012 08:57 schreef Luigi het volgende:
Dit, dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:28 schreef lily het volgende:
[..]
ga weg!... ik kom hier voor mijn rust
Beignets zijn wel lekker ja, maar die laat ik ook wel ff liggenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor die besuikerde appel dingen. Die platte. Daar kan ik er wel een stuk of -tig van op. Oliebollen doen me niet veel nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |