ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:10 schreef Nijna het volgende:
Veel plezier Spring, ik ben wel benieuwd naar je gedicht
zat dat al of toegevoegd?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef -Spring het volgende:
Dat van die Maya's zit in het gedicht uiteraard, Buuf.
Liggen ze niet bij die potloden uit dat bakje? (dat was bij jou toch?!)quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde bananencarameltaart maken en nu ben ik toch een hele tros bananen kwijt
volgens mij is mijn kind er mee vandoor (die had er een paar nodig voor de chocoladefondue gisteren)
haha nee, dat was lilyquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Liggen ze niet bij die potloden uit dat bakje? (dat was bij jou toch?!)
Dat was bij Lilyquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Liggen ze niet bij die potloden uit dat bakje? (dat was bij jou toch?!)
Hele dag stil gezeten waarvan een groot deel in de regen...dat wil wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:26 schreef Saffier het volgende:
Owwww Taart, dan ben je écht wel door en door bevroren!
Hopelijk betaal je daar morgen niet de tol voor
Huiskamer zó ontwerpen van je nieuwe hut dat je 'm kwijt kan. Lukt hier niet en zo'n kachel is zoooooo lekker! Vrienden van ons hebben er een!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh die kachel staat me wel aanDouchen bewaar ik nog even, kan ff niet zolang staan nu.. Ik ben helemaal verkrampt
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:31 schreef Saffier het volgende:
Wil íemand ff meejompelen met me?Ik zit helemaal te hyperen hier vanwege die mail!
was het wel leuk? het staat bij mij ook wel hoog op de verlanglijstquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ola! Vandaag dagje Valkenburg gedaan, we hebben 3 kerstmarkten bezocht
Het was ff vroeg opstaan maar dan heb je ook wat
En nu lig in onderkoeld onder een thermodeken
je bent aangenomen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:27 schreef Saffier het volgende:
Oeh oeh oeh ik zag net een hele leuke en positieve mail op een sollicitatie van me![]()
![]()
![]()
Dat biedt perspectieven
ik zat ff te piekeren wat slorten nou toch in vredesnaam was voordat het kwartje vielquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:35 schreef Vicky het volgende:
Jompel jompel Saffier..
Ik ga na het slorten douchen en daarna altijd in de sauna om.op te warmen..
Nou zóver wil ik nog niet gaan maar ben wél erg blij met het antwoord op mijn mail. Ben een stap (groooote stap), verder zeg maar. Verder durf ik er niet veel over te zeggen nogquote:
dan ga ik gewoon heel hard voor je duimen dat jij die baan gaat krijgen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:40 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nou zóver wil ik nog niet gaan maar ben wél erg blij met het antwoord op mijn mail. Ben een stap (groooote stap), verder zeg maar. Verder durf ik er niet veel over te zeggen nogIs voor 2e helft van 2013 en daar ben ik al zó blij mee!
whahahaha.. Ik zal het eens proberen..quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:42 schreef livelink het volgende:
Je moet je vingers ook een beetje meer laten sporten, Vicky.
Finger Wrestling bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Leve het internet, wij hebben er niet een...quote:
Die ligt voor pampus! 500 kilometer autorijden en mij 10 kilometer grotten doorduwen hebben ook bij hem zijn tol geeistquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:42 schreef YPPY het volgende:
Wat goed saffier!!!!!!!! Whiehaaaa!!!
En TF? Waarom warmt die vent van je je niet op? Daar zijn ze voor!
voor ons is het alleen nog een veel groter eind weg, dus ik denk niet dat het er snel van zal komenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die ligt voor pampus! 500 kilometer autorijden en mij 10 kilometer grotten doorduwen hebben ook bij hem zijn tol geeist
En ik lig liever ff mezelf in de weg nu
Lady het was erg mooi! Je moet er niet alleen maar kerstproducten verwachten want het leek ook wel een braderie, maar de kerstsfeer waa erg leuk. De fluweelgrot zou ik alleen wel overslaan, die is erg krap en daardoor heel eeg deuk. Maar als je tijd zat hebt kun je hem er wel bij doen
Saffier tof! Het is je van harte gegund!
nou ja dit jaar wordt niks meer. ik zie net dat het morgen sluit. ik ga eens mikken op volgend jaar dan maar. kan ik ook even verzinnen waar ik het kind ga laten.quote:
Haha, grappig. Ik vond het er zelf eigenlijk ook wel mooi staan.quote:Op maandag 24 december 2012 10:47 schreef livelink het volgende:
Jammer Spring, dat je het gewijzigd hebt. Het stond er eerst zo poetisch.
Zo fijn,
klein
overwinninkje
Goed van je!
Heb alles vrijdag al gehaald. Heb alleen de helft al opgevreten.quote:Op maandag 24 december 2012 11:28 schreef Luigi het volgende:
Mogguh! Net nog ff m'n leven gewaagd in de lokale super, ben er nu echt klaar mee geloof ik qua rommel in huis halen. Uk is nog een beetje ziek dus we doen vandaag ff rustig aan nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |