Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Dit is wel krap geschat als ik zo reken. Ik verwacht ze hier om kwart over 2, volgens mij ben je niet met 3 kwartier in Enschede
Met een beetje doorrijden wel. En dan moeten jullie nog naar het centrum. Reken er maar op dat jullie pas tussen half 4/4 uur zijn. Ik moet om half 5 weg
What you forget, you are gonna repeat. || justdiggit.org ||
Met een beetje doorrijden wel. En dan moeten jullie nog naar het centrum. Reken er maar op dat jullie pas tussen half 4/4 uur zijn. Ik moet om half 5 weg
Daarom ook, met de trein had ik geen rekening gehouden nog. Oh, dat is wel jammer
Daarom ook, met de trein had ik geen rekening gehouden nog. Oh, dat is wel jammer
Dan word 't 'm niet voor mij. Misschien als jullie er rond half 10/10 uur nog zijn, maar dan ben ik met andere mensen. Denk niet dat ik jullie dan nog ga vinden.
What you forget, you are gonna repeat. || justdiggit.org ||