oh ik geloof je zomaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je scherp gesteld op de verkeerde muur
thanks!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
De originaliteit spat er vanaf.![]()
Maar toffe foto.Veel lijnen... houd ik van.
In mijn ogen ontkrachten je foto's die uitspraakquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh ik geloof je zomaar
Van het voorjaar ga ik een fotocursus nemen met een vriendin samen. Heb een mega mooie spiegelreflex, klik me suf en knutsel me suf maar 0,0 verstand ervan
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:18 schreef Ssytse het volgende:
[..]
In mijn ogen ontkrachten je foto's die uitspraak
Geloof me... van klikken en knutselen leer je misschien wel meer dan van zo'n cursus. Maar het is altijd handig om even de techniek erachter te weten. Dan kun je het ook bewust in gaan zetten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh ik geloof je zomaar
Van het voorjaar ga ik een fotocursus nemen met een vriendin samen. Heb een mega mooie spiegelreflex, klik me suf en knutsel me suf maar 0,0 verstand ervan
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Geloof me... van klikken en knutselen leer je misschien wel meer dan van zo'n cursus. Maar het is altijd handig om even de techniek erachter te weten. Dan kun je het ook bewust in gaan zetten.
Je kan t zien, de muur met de silhouhetten is onscherp maar muur om de hoek wel scherpquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh ik geloof je zomaar
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kan t zien, de muur met de silhouhetten is onscherp maar muur om de hoek wel scherp
Ja die zie ik idd, ik ga het uitproberen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
Kijk eens hoe je de focuspunten van je camera kan veranderenJe ziet toch rode puntjes door je zoeker als je scherpstelt? Je kan ook kiezen dat je camera maar op 1 punt gaat focussen.
Wat een prachtige foto!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef andreas612 het volgende:
Vandaag even het strand op geweest, nog net voor sluitingstijd dus nog even meedingen
[ afbeelding ]
Lekker! HDR?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef andreas612 het volgende:
Vandaag even het strand op geweest, nog net voor sluitingstijd dus nog even meedingen
[ afbeelding ]
Daar de werkdag weer begonnen is, zal ik mijn baas zijn kostbare tijd hier eens aan wijden. Geef me een minuutje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:35 schreef Schanulleke het volgende:
Inzendingstermijn gesloten. Vanavond kan ik alles op een rijtje zetten. Als iemand daar al eerder tijd voor heeft: graag.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:16 schreef Rebubbled het volgende:
3 kanovinnie: Ik vind het een enge foto. Die gast heeft een eng lijf en gezichtsuitdrukking, de foto is een rare fletse kleur en de bewegingsonscherpte doet me denken aan een ziel die door een dementor wordt uitgezogen. Het zal wel aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |