Zo, ook meteen maar even stemmen, heb ik dat maar gehad en ben ik klaar voor deze maand.
13 Aspergermeisje: Poezenfoto’s zijn mijn ding. En dan die mooie snorharen.
12 andreas612: Fijne lijnen, goed HDR effect.
11 Sjiep: Goed dat je gekozen hebt voor zwart wit, werkt erg goed in deze foto.
10 Boy_Snakeye: Mooi moment, al had ik die paar lichtvlekjes even weggewerkt.
9 Orbox: Mooie silhouetten, ik zou hem iets minder warm hebben gemaakt.
8 Schanulleke: Het licht op de blaadjes van het boek vind ik erg mooi. Toch had hij beter gewerkt met een vrouw en misschien was strijklicht van achter je mooier geweest, i.p.v. licht vol in je gezicht.
7 Stefan: Mooie foto. Doet me denken aan al die middagen, in mijn geval verplicht en tegen mijn zin in, schaatsen met school, maar vooral aan de warme chocomelk in je koude handjes na het ‘glijden op de binnenkant van je voeten, vastklampend aan een stoel’.
6 TheoddDutchGuy: Ik zie de toegevoegde waarde van de lichtkringels om de koe niet zo, maar het is een goedgemaakte foto.
5 Scarlet_Dragonfly: Niet heel bijzonder, tijdens het thema ‘in het donker’ ook langs zien komen.
4 C_S: De streepsterren storen mij en het gebouw lijkt niet scherp.
3 kanovinnie: Ik vind het een enge foto. Die gast heeft een eng lijf en gezichtsuitdrukking, de foto is een rare fletse kleur en de bewegingsonscherpte doet me denken aan een ziel die door een dementor wordt uitgezogen. Het zal wel aan mij liggen.
2 denaamishenk: Het onderwerp was licht, niet het ontbreken van licht. Leuke poes verder, grote poezenpupillen betekenen nooit veel goeds.
1 BrandX: Onscherp, niet pakkend onderwerp en ik vind de lichtspeling van de karaf juist storend. Wellicht was dat anders als hij op de juiste plek scherp was.