8 TheoddDutchGuy: Ik had wellicht het scherptepunt wat meer in de hand/op de vingers gelegd. Maar ik vind de bokeh mooi en het idee erg leuk. Ook het uiteenlopende kleurenpallet bevalt mij erg.
7 Schanulleke: Ik kan zien wat je bedoeld met dat je de belichting niet helemaal goed kreeg, maar foto’s maken in het donker is ook verdraaid lastig. Leuke kerstboompjes, goed gelukt, niet kartelig enzo. Wellicht een beetje kitch.
6 Arachide: Leuk dat er zoveel moeite in ander vormige bokeh gestopt is. Sneewbal is echter niet scherp en onderbelicht. Punten voor de creativiteit dus!
5 Sjiep: Mooie kleur, heel anders dan de andere foto’s, omdat het zo één kleur is. Dat maakt hem meteen ook een tikkeltje saai. Toen ik op de foto klikte zag ik meer foto’s staan met de titel Bokeh. Eén daarvan heb ik als favoriet gemaakt, waarom heb je die niet gekozen?
4 Stefan: Knap gedaan qua bewegingsonscherpte met al die bewegende objecten en weinig licht. Jammer dat er duidelijk vlekken zijn in bvb het turqouise en blauw in het midden waar informatie mist en dat de bokehbollen op de achtergrond niet groter zijn.
3 FalleNk810i: Eerlijk gezegd vind ik dit de mooiste foto van het hele stel. De kleuren, het landschap, het licht in de ogen van de hond die daardoor helemaal oplichten, echt prachtig. Het is jammer dat hij niet doorlinkt naar flickr, want dan had ik hem zeker favoriet gemaakt. Alleen conformeert hij voor mij niet aan het idee dat ik voor deze wedstrijd had over bokeh. De vorige wedstrijd was hij zeker mijn nummer één geweest.
2 DJSmiley: Knap hoe je in de vlam toch voldoende informatie hebt weten te krijgen en ik vind de korreligheid echt goed voor deze belichting. Echter vind ik de bokeh niet mooi. Ik vind het zonde dat je niet de ander hebt gekozen. Die was voor mij veel hoger geëindigd. Deze doet heel druk en chaotisch aan, waar die ander rust uitstraalde. Als je die ander net iets meer naar links of naar rechts had gemaakt, zou je vlam vrij zijn van bokeh op de achtergrond en zou het echt een zeer goede foto zijn geweest.
1 BakkerL: Mooi plaatje dat veel liefde uitstraalt, ondanks dat er geen gezichten zichtbaar zijn. Kijkt lekker weg doordat de mensen de ene schuine helft van de foto innemen en de achtergrond de andere helft, Helaas net als bij FallenK zie ik niet de bokeh die ik graag zie en ook op hoopte met deze wedstrijd.
Zo.

Leuke plaatjes, leuke mensen, tijd om iemand wakker te smsen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rebubbled op 24-12-2012 00:24:43 ]