SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad veel kleine maten. Atta en Vault zouden zonder meer slagenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:10 schreef xSanjay het volgende:
Ah schade, is niet anders.
Veel kleine maten?
Puma's zijn nice en makkelijk.
Idd, maakt ook niet zoveel uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:10 schreef xSanjay het volgende:
Ah schade, is niet anders.
Veel kleine maten?
Puma's zijn nice en makkelijk.
De 8113 kan ik je echt aanraden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:03 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dit is als het goed trouwens een van de laatste sneaker pick-ups voorlopig.
Wil qua schoeisel zo'n zelfde paar Iron Rangers als don.
Ga hetzelfde regime volgen als Basj, dus alleen dingen die ik écht wil.
Uitzondering worden gemaakt voor:
-Flyknits
-Zwarte mesh Roshe's
(-En misschien zwart/mint Janoski's)
Al dat perforated spul enzo word ik ook niet blij van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil ook brick and mortar pack... Komen goede schoenen uit de komende maanden. Ben zelf wel helemaal klaar met janoskis. Ben wel blij dat ik zoveel met suede heb. Wat ze nu met de janoski doen kan ik echt niet aan zien.
Dit dus. Runners kan ik tegenwoordig meer waarderen. Geld gaat nu ook richting bearbricks ipv schoenenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Al dat perforated spul enzo word ik ook niet blij van.
Sowieso vrijwel alle nieuwe releases zijn het niet voor me, die zwart/mint is eigenlijk het enige paartje wat ik nog wil van Janoski. Mogelijk ooit een uit de sale maar ga denk ik nergens meer retail voor betalen.
Don't get your hopes up, Ronnie Fieg betekent vrijwel zeker gelimiteerd en ontzettend duur via ebay.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Sokz het volgende:
Die RFxGTIII 'Super Green' zijn trouwens zwaar dope. Is me alleen niet duidelijk hoe/wat/of ze in de gewone sale komen?
[ afbeelding ]
Zijn toch charity onlyquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, Ronnie Fieg betekent vrijwel zeker gelimiteerd en ontzettend duur via ebay.
Dacht eerst dat de opbrengsten naar het goede doel gingen, wat ik overigens veel logischer zou vinden. Met het geld dat die dingen opbrengen kan je toch veel meer doen dan 300 mensen schoenen geven?quote:
Oke thanks.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb normaal in nike us7 maar dat zit in nb best wel ruim, ik zou dus voor de kleinere kiezen.
Ah ok, tijdje terug hadden ze die nog. Zelf erg lang over getwijfeld en doe ik nu nogquote:Op zondag 6 januari 2013 05:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Niet de CW de ik wil, zoek naar black/white.
Oke thnx man!quote:Op zondag 6 januari 2013 07:56 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ah ok, tijdje terug hadden ze die nog. Zelf erg lang over getwijfeld en doe ik nu nog![]()
@Robben Je moet goed naar de feedback van een verkoper kijken en de belangrijkste regel is waarschijnlijk: if it looks to good to be true, it probably is. Mensen die 23 paar kakkerlaks aanbieden voor 70 euro per stuk zijn natuurlijk niet betrouwbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |