Toch niet. Al weken gereserveerd bij Lockwood, komen ze er na mn betaling achter dat ze ze pas vanaf US9 krijgen. Belgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef Cpt. het volgende:
Dan toch eindelijk. Copped:
[ afbeelding ]
Ukkels. Ik zal mijn ogen open houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:24 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Toch niet. Al weken gereserveerd bij Lockwood, komen ze er na mn betaling achter dat ze ze pas vanaf US9 krijgen. Belgen
Neeeeee is dat morgen? Moet de hele dag werken :/..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:07 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Morgen sale bij 24/7 in Nijmegen. Nadeel is altijd dat het erg druk is en ze iedereen naar binnen laten maar er ligt vrijwel altijd mooi spul.
Teaser shot hier beneden, ik ga sowieso voor die flows aan de linkerkant!
[ afbeelding ]
half 10 tot 6quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Gaan 10u al open, of moet je 's ochtends al beginnen?
Pfff maak me nog lekkerder manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Jammer man, foto's zien er veelbelovend uit
[ afbeelding ]
Morgen pas, met mijn eventuele pickupsquote:
Die camo(?) bordeelsluipers aan de linkerkant. Bazen schoenen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Jammer man, foto's zien er veelbelovend uit
[ afbeelding ]
Mocht je toevallig iets van vans x taka hayashi zien of die bordeelsluipers zijn irl tof. Holla at your boy.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zijn de enige foto's die ze vrijgegeven hebben.
Alle schoenen zijn trouwens 35 euro met uitzondering van degene die retail echt duurder waren, maar zijn er meestal niet zoveel. Asics vorige keer wel.
9/9,5 toch? Ik zal kijken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mocht je toevallig iets van vans x taka hayashi zien of die bordeelsluipers zijn irl tof. Holla at your boy.
Haha, dat heb ik ook al aan hem gevraagdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mocht je toevallig iets van vans x taka hayashi zien of die bordeelsluipers zijn irl tof. Holla at your boy.
Mooi, thnx! Je kunt me altijd een bericht sturen of zo morgen. Die bordeelsluipers zijn baas.quote:
Mochten ze er in us11 liggen dan neem ik ze voor je mee. Mocht ik die flows te pakken krijgen dan zijn die foto's van jouw paartje ook niet meer nodigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:12 schreef Bajskorv het volgende:
Yup, denk dat dat hem is. Zit helaas nog in de Alpen, komend weekend richting A'dam (shoppen, kroeg en hotelnacht).
Ga je minder kopen dit jaar jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:20 schreef Bajskorv het volgende:
Sorry voor dat... Laat paartje Asics maar zitten, moet mijn goede voornemen niet al op 5 januari breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |