Clarks DB niet kennenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef matthijst het volgende:
En dat is een sneaker?
Of een "enzo".
Zeg anders iig even wat het is, voor als iemand morgen naar de winkel wil rennen.
Ken alleen Wallabees.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:27 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Clarks DB niet kennen
En lekker schoentje Remco! Heb zelf de sand kleur, en meer dan tevreden mee.
Nja voor mij klonk het alsof je een beetje uit de hoge deed tegen Remco, terwijl je de schoen helemaal niet kende. Het is een klassieker, die door meerdere mensen in dit topic wordt gedragen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ken alleen Wallabees.
Clarks staat nergens op die schoen heh, en niet iedereen ligt de hele dag in een schoenenwinkel![]()
Dus niet meteen janken. Lijkt me toch niet teveel gevraagd om op zijn minst even te noemen wat het is als er nergens een label te zien is
Hehe, dat was niet de bedoeling hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:19 schreef xSanjay het volgende:
Nja voor mij klonk het alsof je een beetje uit de hoge deed tegen Remco, terwijl je de schoen helemaal niet kende. Het is een klassieker, die door meerdere mensen in dit topic wordt gedragen.
Footlocker heeft een groot assortiment, lunarglide, free run etc..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef Push. het volgende:
[..]
Ze zeiden 3 posts hieronder dat ik bij een hardloopwinkel moest zijn, ging er maar van uit dat het voor al dit soort type schoenen telde haha.
Niet gek. Wil zeker een keer een paar gepast hebben om het verschil te ervaren met de gewone AF1.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Footlocker heeft een groot assortiment, lunarglide, free run etc..
FL heeft trouwens ook de white/white Lunarforce 1, 135 euro dacht ik.
[ afbeelding ]
Al mijn vans zijn zo n beetje allemaal afgetrapt en zat er al een tijdje aan te denken om die zx500 consortium te kopen, dus dit lijkt me een mooi momentquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Goede aankoop, sowieso goede aankopen de laatste tijd van jouw kant.
De sale van End is trouwens vrij nice. Die zx500 OG consortium zitten ook in die sale, zit erover te denken een tweede paar te halen zodat ik mijn huidige kan beaten.
Zitten zeker erg fijn. Het is wel meer een zomer- dan een winterschoen qua materiaal maar ik zelf heb ik er geen koude voeten in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef edwwally het volgende:
[..]
Al mijn vans zijn zo n beetje allemaal afgetrapt en zat er al een tijdje aan te denken om die zx500 consortium te kopen, dus dit lijkt me een mooi moment. Zitten zeker erg fijn? Ik heb normaal 10,5us dus deze ook gewoon 10,5 nemen of vallen ze klein/groot uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:03 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Overigens in de hoop die Nike SB mid Icy Green te kunnen rocken de onderstaande trui gekocht, kijken of het werkt. Misschien wordt het juist helemaal te veel mint. Ach en anders sowieso tevreden over die trui.
[ afbeelding ]
De schoen:Leuke trui, waar gehaald? Gisteren en vandaag beetje rondgekeken op diverse sites naar sale, maar eig niets kunnen vinden wat ik zou willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Ik verwacht een caliroots bestelling 1 deze dagen... ga misschien nog een keer bestellen als een mee vriend iets wilquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke trui, waar gehaald? Gisteren en vandaag beetje rondgekeken op diverse sites naar sale, maar eig niets kunnen vinden wat ik zou willen.
Gewoon Freshcotton. Na wat mailtjes 10 euro extra korting gekregen op de huidige sale, gratis verzending, en nog 7 euro korting. Komt uiteindelijk voor 43 euro naar mij toequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke trui, waar gehaald? Gisteren en vandaag beetje rondgekeken op diverse sites naar sale, maar eig niets kunnen vinden wat ik zou willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |