Het probleem is dat dan 22 mensen niet op die categorie gestemd hebben en dat een deel het waarschijnlijk gaat missen/niet meer gaat doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan toch nog wel aanpassen tot nieuwjaar? Of worden stemmen ook al tussentijds geteld?
Dat bedoel ik niet. Heb nog niet in alle categorieen iemand kunnen kiezen dus als ik later toch nog tot een keuze kom is het wel handig als deze ook wordt meegeteld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het probleem is dat dan 22 mensen niet op die categorie gestemd hebben en dat een deel het waarschijnlijk gaat missen/niet meer gaat doen
Mocht je post op slot zitten (gaat automatisch na 48 uur geloof ik) dan kan een mod hem weer voor je open zetten, mocht je je stem nog willen aanpassen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan toch nog wel aanpassen tot nieuwjaar? Of worden stemmen ook al tussentijds geteld?
Dan maak ik ook nog een kansquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef Rawberry het volgende:
ik had nog gedacht aan de meest fruitige UI
met je klokhuisquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan maak ik ook nog een kans
Ze zijn jellyquote:Op zondag 23 december 2012 10:23 schreef sinepedraap het volgende:
Waarom noemt iedereen mij een troll en autist?
Ja daar dacht ik ook al aan!quote:
Haters zijn fans.quote:Op zondag 23 december 2012 10:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aan!
En sowieso is hoe negatiever hoe positiever in KLB dus eigenlijk win je dan hard, toch?
goede diss, maar ik word slechts gerespecteerd en val niet zo op denk ikquote:Op zondag 23 december 2012 11:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je moet wel een (eventueel leuke) KLB user zijn om kans te maken hè
No offence maar jij bent echt 1 van de meest insignificant users hier sry 2 break it 4 ya.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 11:17 schreef rosepetals het volgende:
Iedereen vind mij meelevend omg![]()
Als ik win ga ik voor mezelf echt een toffe prijs kopen. Een mooie tas om mezelf te bedanken
damnquote:Op zondag 23 december 2012 11:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
No offence maar jij bent echt 1 van de meest insignificant users hier sry 2 break it 4 ya.
Welke?quote:Op zondag 23 december 2012 11:17 schreef rosepetals het volgende:
Als ik win ga ik voor mezelf echt een toffe prijs kopen. Een mooie tas om mezelf te bedanken
Ja ik wil deze heel graag maar ga ik vast niet meer vindenquote:
Mooie tas ik heb op je gestemdquote:Op zondag 23 december 2012 12:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik wil deze heel graag maar ga ik vast niet meer vinden
[ afbeelding ]
Pretty prettyquote:Op zondag 23 december 2012 12:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik wil deze heel graag maar ga ik vast niet meer vinden
[ afbeelding ]
Het is de duivel vs Jezus. Ik hoop dat Jezus wint.quote:
Jezus doet niet mee aan zulks kleinzerig schouwspel.quote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef Akantha het volgende:
[..]
Het is de duivel vs Jezus. Ik hoop dat Jezus wint.
Hopelijk welquote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Jezus doet niet mee aan zulks kleinzerig schouwspel.
Nee, als Jezus hier wint dan is het geen Jezus maar een wolf in schaapskleren.quote:
De duivel zal zegenvieren.quote:Op zondag 23 december 2012 13:24 schreef Rawberry het volgende:
geen Jezus maar een wolf in schaapskleren.
Keep your heart to god, and your face to the rising sunquote:
Uiteraard maar het ziet er slecht voor mij uit, erg slecht.quote:Op zondag 23 december 2012 13:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Keep your heart to god, and your face to the rising sun
Face down ass up was het toch?quote:Op zondag 23 december 2012 13:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Keep your heart to god, and your face to the rising sun
quote:Op zondag 23 december 2012 11:17 schreef rosepetals het volgende:
Wil je me nemen met een strapon?quote:
that's the wayquote:
no problemo boxquote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef sinepedraap het volgende:
Mr. Cooper heeft mij meest intelligent gestemd
Werd tijd dat iemand mijn genialiteit inzag.
[..]
that's the way
No problema boi, stemme krijge betekent nurtje zijn manquote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef Nikmans het volgende:
Twee votes, liefde
En sorry Coop volgend jaar stem ik gewoon weer ergens op jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |