Oepsie, misschien wat voor de eerste maandag van april.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb jij inderdaad een punt, die zijn we helemaal vergeten.
Toevoegen dan er hebben nu niet zoveel mensen gestemd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb jij inderdaad een punt, die zijn we helemaal vergeten.
Mmm, kweenie of het handig is om dat opnieuw om te gooien. Het is misschien idee om bij beste user dan een beste user neer te zetten en dan een tweede naam met tussen haakjes beste user die nieuw is of zo? Ik noem maar wat hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Regel dat en dan heb jij een grote kans op mijn stem.. iets met vriendjespolitiek
Zo doen wij dat hier in het Zuiden met Palermo aan de Maas
Je moet het ook wat tijd geven natuurlijk. Sowieso is het nu weekend en bepaalde gebruikens loggen alleen doordeweeks in.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef Akantha het volgende:
[..]
Toevoegen dan er hebben nu niet zoveel mensen gestemd.
Ik bedoel als je nog wat moet veranderen kan het nu nog prima.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm, kweenie of het handig is om dat opnieuw om te gooien. Het is misschien idee om bij beste user dan een beste user neer te zetten en dan een tweede naam met tussen haakjes beste user die nieuw is of zo? Ik noem maar wat hoor.
[..]
Je moet het ook wat tijd geven natuurlijk. Sowieso is het nu weekend en bepaalde gebruikens loggen alleen doordeweeks in.
Kijk maar eens naar die stemronde in ONZ, daar hebben ook niet zo gek veel mensen gereageerd.
Dat ben ik met je eens, het zou nog wel kunnen om die erbij te zetten, kweenie hoe de rest daarover denkt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:15 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik bedoel als je nog wat moet veranderen kan het nu nog prima.
iddquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Is er nog iets van een lijstje met "beste, slechtste user", leukste nieuwkomer ernz enz????
Ik zie alleen een flut OP nu
Ik zou zeggen, laat het lekker zoals het nu is, volgend jaar nieuwe kansen om het te verbeteren. (grootste duim award mis ik ook nog trouwens)quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Is er nog iets van een lijstje met "beste, slechtste user", leukste nieuwkomer ernz enz????
Je kan toch het lijstje hier terugvinden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Echte liefde, man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:50 schreef sinepedraap het volgende:
Mooi idee roosje, en wat was Knaller er weer snel bij
Het lot, een onoverkomelijk treffen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:50 schreef sinepedraap het volgende:
Mooi idee roosje, en wat was Knaller er weer snel bij
"Beste eenzijdige liefde: "quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgende jaar dan ook maar een Cupido Award er in.
Nou, ik ga er niet alleen over hoor. En ik ben het met Pharkus eens, dit is de poll en daar doen we het maar mee dit jaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:41 schreef rosepetals het volgende:
Of Frank moet het oneens zijn, dan veranderd hij het een en ander maar
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:32 schreef Knaller het volgende:
[..]
Je kan toch het lijstje hier terugvinden?
KLB / KLB verkiezingen 2012
Ja die zocht ik, thnx.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat het lekker zoals het nu is, volgend jaar nieuwe kansen om het te verbeteren. (grootste duim award mis ik ook nog trouwens)
Dan wint Sinos.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef Rawberry het volgende:
ik had nog gedacht aan de meest fruitige UI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |