SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al eens gedaan. Zullen we even snel imam nikahi doen en dan scheiden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm weet ik veel, ga scheiden ofzo?
Zou ik nog eerder met je ex doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan. Zullen we even snel imam nikahi doen en dan scheiden?
Oh. Oke. Nou, dan ga ik even fok hoppen op zoek naar een ander.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou ik nog eerder met je ex doen.
bewijst maar weer eens hoe goedkoop je bent?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Oke. Nou, dan ga ik even fok hoppen op zoek naar een ander.
Ja, snoesje.. Sws ben ik goedkoop.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
bewijst maar weer eens hoe goedkoop je bent?
Figures poekie, vandaar ook nog vrijgezel en gescheiden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, snoesje.. Sws ben ik goedkoop.
Ik ben gewoon te lelijk en te oud, om nog een man te vinden. Oh lord, mijn lot.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Figures poekie, vandaar ook nog vrijgezel en gescheiden.
Meld je aan bij brideimport nog wat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lelijk en te oud, om nog een man te vinden. Oh lord, mijn lot.
Nee snoesje, deze cheapass wacht op de dag, dat jij mij neemt. Love me.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meld je aan bij brideimport nog wat.
Sorry ik faal, je opfokken lukt niet. Je krijgt je maagdelijkheid wel terug, oohnee, was je al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee snoesje, deze cheapass wacht op de dag, dat jij mij neemt. Love me.
Ik wil mijn maagdelijkheid niet terug.. Je weet wellicht hoe lekker het is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry ik faal, je opfokken lukt niet. Je krijgt je maagdelijkheid wel terug, oohnee, was je al een tijdje niet meer![]()
Nope geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil mijn maagdelijkheid niet terug.. Je weet wellicht hoe lekker het is.
Mwuah, ik zou het wel kunnen maar dan zou ik mijn eigen grenzen en principes overschrijden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:27 schreef Ambipur het volgende:
Oh. Ok.
Tering, de goede oude tijden, dat ik mij stoorde aan jouw teksten zijn niet meer.
Jammer.
Goh. Dat jij die bezit. Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, ik zou het wel kunnen maar dan zou ik mijn eigen grenzen en principes overschrijden.
Ja hoor, wat je mij hebt verteld blijft bij mij, dat garanderen mijn principes je.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh. Dat jij die bezit. Had ik niet verwacht.
Maar ik krijg nog steeds geen kus van je? Want ontmaagd en zo?
Laat ook maar, we hebben hier beiden geen zin meer in geloof ik.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hoor, wat je mij hebt verteld blijft bij mij, dat garanderen mijn principes je.
maar zou voldoende zijn, meer dan voldoende om je op te fokken.
Neuh, zoals eerder gezegd, mijn grenzen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]Trigg, serieus, als je dingen wil vertellen, die ik je ooit heb verteld, ga je gang. Als je me zo graag wil opfokken, doe je ding. Vind het best.
Eey kleintjequote:
Tell me MOAR! Teach me master ;3quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, zoals eerder gezegd, mijn grenzen.
Do what ever you like, snoesje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, zoals eerder gezegd, mijn grenzen.
Ze heeft roos!quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tell me MOAR! Teach me master ;3
Ik wil van die sappige roddels, waarover ik 's avonds over kan dromen! tsss.quote:
Ik ben ontmaagd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil van die sappige roddels, waarover ik 's avonds over kan dromen! tsss.
Kon je niet sneller rennen dan de paus! Ach gosiequote:
Triggershot is schatting wanneer hij zo praatquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken te weten wat bij mij past, zou het bijna schattig vinden.
Tuurlijk niet. Ik ken je niet. De enige reden dat ik je nog enigszins aardig vind ken je. Voor de rest, boeie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken te weten wat bij mij past, zou het bijna schattig vinden.
Als jij een meisje was had ik het wel gewetenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Triggershot is schatting wanneer hij zo praat
Je laatste woord vat het goed samen, wat mijn kant betreft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik ken je niet. De enige reden dat ik je nog enigszins aardig vind ken je. Voor de rest, boeie.
Was je nu al in de keuken met mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij een meisje was had ik het wel geweten
In de keuken, tegen de muur, achter op station, who cares.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Was je nu al in de keuken met mij
Wat ben je nazli. Heerlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je laatste woord vat het goed samen, wat mijn kant betreft.
Sorry ik heb hoofdpijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de keuken, tegen de muur, achter op station, who cares.
Ayy kiz, kiskanma sanaquote:
En van blowjobs krijg je minder last van kots nijgingen!quote:
Ik kon nog net van de macquote:
quote:
Hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En van blowjobs krijg je minder last van kots nijgingen neigingen!
4chanquote:
Wat jij zeggen! het is niet haram als je er langer dan een uur over doetquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
haram, tovbe enzo, alleen met je eniste
een uur lukt me nooit, half minuut hoogstens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat jij zeggen! het is niet haram als je er langer dan een uur over doet
Mietjequote:Op zaterdag 22 december 2012 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een uur lukt me nooit, half minuut hoogstens.
Gewoon je spieren tussen je scrotum en billen trainen!quote:
daardoor al dus een upgrade tot halfminuut.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gewoon je spieren tussen je scrotum en billen trainen!
Gr gr geef je mobiel nummer en ik doe hetzelfdequote:
cock ring? reverse push?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
daardoor al dus een upgrade tot halfminuut.
Sorry, wat doe je dan? Anlamadim.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gr gr geef je mobiel nummer en ik doe hetzelfde
all included.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
cock ring? reverse push?
Huilen terwijl ik je belquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, wat doe je dan? Anlamadim.
Leugenaar!quote:
DM me jouw nummer, bellen, ophangen doe ik dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Huilen terwijl ik je bel
Mijn telefoon staat uit dus ga je gangquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
DM me jouw nummer, bellen, ophangen doe ik dan.
Sorry, ik heb zo mijn rare gewoontesquote:
soulmate, love, askim, bitanem, habibiquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sorry, ik heb zo mijn rare gewoontes
Jow, rustig aan. zG komt morgen hierquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
soulmate, love, askim, bitanem, habibi
Truste, ik vlucht ondertussen maar
Ik ga ook maar eens een ander half uur slapen en dan werken, rustig aan kleintjequote:Op zaterdag 22 december 2012 02:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dag lieverd, welterusten he! Kusje
wat doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jow, rustig aan. zG komt morgen hier!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een ander half uur slapen en dan werken, rustig aan kleintje
laat die emo niet alleen hier !quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een ander half uur slapen en dan werken, rustig aan kleintje
mooi dan ga ik kusje yavrumquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
laat maar, slaap wel over een half uur
Mij ophalen (en mijn zus) daarna gaan we naar mediamarkt in duitslandquote:
Go fapquote:
wat doen ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mij ophalen (en mijn zus) daarna gaan we naar mediamarkt in duitsland
Ik kan niet slapen, er zat te veel zout in mijn etenquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben levenloos. Maar ga maar slapen, hoor
Nieuwe mobiel bekijken dat al in Duitsland is, maar niet in Nederland ofzow.quote:
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen, er zat te veel zout in mijn eten!
Milkshake caramel groot, Ice tea groot, 2x van die grote bad ass burgersquote:
even morgen verhaal halen bij mijn liefje. veel plezier groeten aan zg en js enzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nieuwe mobiel bekijken dat al in Duitsland is, maar niet in Nederland ofzow.
Heb een bord macaroni gehad. Heb nu honger. Maar ben al dik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Milkshake caramel groot, Ice tea groot, 2x van die grote bad ass burgers
Mijn bronnen zijn vaak beterquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
even morgen verhaal halen bij mijn liefje. veel plezier groeten aan zg en js enzo.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb een bord macaroni gehad. Heb nu honger. Maar ben al dik.
Klein, dik en bruin! snookie!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb een bord macaroni gehad. Heb nu honger. Maar ben al dik.
Lang en blank en redelijk dik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
Klein, dik en bruin! snookie!!
AILFquote:
laat me slapenquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn bronnen zijn vaak beter
Over onze lengte enz.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
tuurlijk liefje, bij de meet wisselen we gegevens en zo uit, goed?
Ik heb veel roddels over zG, paas een paar centjes op mijn paypal account en je kunt weer lachenquote:
Okayquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
tuurlijk liefje, bij de meet wisselen we gegevens en zo uit, goed?
HarHarHar print een paar pedo pasjes alvast! voor jou en de restquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nee, laat maar....... Ik ga nu de grens van pedofilie over.
centjes? tonnen vriend!quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb veel roddels over zG, paas een paar centjes op mijn paypal account en je kunt weer lachen
Ik wek gevoelens op hierquote:
en hoe!quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wek gevoelens op hier
geef je e-mail adres zodat ik een payment request kans sturen via payalquote:
username @ hotmailquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
geef je e-mail adres zodat ik een payment request kans sturen via payal
iyi geceler.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik ga slapen mensen, tot zo.
quote:
Kusjes op je billenquote:
Klinkt iig een stuk beter.. Ik ga een poging wagen te slapen. Iyi geceler.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:52 schreef Bilge het volgende:
Ambi is zo onschuldig, lief en schoon als Bambi rijmt ook.
Awww succesquote:
Begin met een lach en show die losers wie die ekte baas is hequote:
Fok die kadootjes. Hele familie uitnodigen en met z'n allen cigkofte maken. Samen gezellig volksliederen zingen. Een op en top bir feest !quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo maar eens kerstpresentjes kopen voor de familie, leuk die drukke binnenstad van Amsterdam
Kerstmisquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:17 schreef xaban06 het volgende:
Hebben jullie ook een kerstboom staan thuis?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fok die kadootjes. Hele familie uitnodigen en met z'n allen cigkofte maken. Samen gezellig volksliederen zingen. Een op en top bir feest !
Nee. Maar eerste kerstdag heb ik wel eters. Vieren dat Jezus is geboren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:17 schreef xaban06 het volgende:
Hebben jullie ook een kerstboom staan thuis?
Je bedoelt dat ze eerder een feest vieren zoals de Grieken dat deden op de eiland lesbos. Genius hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Maar eerste kerstdag heb ik wel eters. Vieren dat Jezus is geboren.
quote:December 25, now thought the birth of Christ
Was Saturnalia, when men got drunk,
fucked each other then beat their wife
Fact is, it was still practiced, til they called it Christmas
Okayquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:40 schreef Ambipur het volgende:
Arcadia, be nice. Ik ga eens heerlijk ontbijten en dan naar mijn oma, haar es even doodknuffelen.
Beter dan dat Kerst-mag-niet gezeik
Dat is met vele dingen zo, tochquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Okay. Ging me er niet om dat kerst niet mag, vier wat je wilt, ging me er echter om dat de oorsprong niet is wat wij denken dat het is.
Ik denk niet dat het de bedoeling is van iftar om een huge tafel met allerlei soorten voedsel te hebben en dat zsm erin te mikken.quote:
Eens en dan met name die 'moderne' kut akp'ers met hun iftars van 200 tl de man in Turkije enzovoort.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de bedoeling is van iftar om een huge tafel met allerlei soorten voedsel te hebben en dat zsm erin te mikken.
Niets is meer zoals zijn oorsprong.
Raki voor iedereen abi!quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fok die kadootjes. Hele familie uitnodigen en met z'n allen cigkofte maken. Samen gezellig volksliederen zingen. Een op en top bir feest !![]()
Zoiets dus![]()
Jaaaaa, alles voor 't geloof, ehquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Eens en dan met name die 'moderne' kut akp'ers met hun iftars van 200 tl de man in Turkije enzovoort..
En dan met hun hoofddoek op, regenjas aan (trenchcoatsquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jaaaaa, alles voor 't geloof, eh![]()
Da's trouwens best duur eh....
Veel make-up en parfum, het type komt bekend voor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:25 schreef xminator het volgende:
[..]
En dan met hun hoofddoek op, regenjas aan (trenchcoatsen hun dure zonnebril op (expres zo eentje waarbij je de logo vet groot kunt zien
)
Die vind je in Erzincan veel... Dat, terwijl ze mij vals aankijken in m'n strapless top + spijkerbroek. Want ik ben de kafirquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:25 schreef xminator het volgende:
[..]
En dan met hun hoofddoek op, regenjas aan (trenchcoatsen hun dure zonnebril op (expres zo eentje waarbij je de logo vet groot kunt zien
)
Soms heb ik het gevoel dat die mensen zich zo gedragen omdat zij zich niet zo durven te kleden of dat hun partner zich niet zo durft te kleden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die vind je in Erzincan veel... Dat, terwijl ze mij vals aankijken in m'n strapless top + spijkerbroek. Want ik ben de kafir
Maar goed, ieder z'n ding.
Laat ik je 1 ding zeggen, die vind je in heel Turkije veel tegenwoordig. Komt door die kut AKP. Serieus. 5/6 jaar geleden waren ze op één hand te tellen en tegenwoordig zitten de straten vol met zequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die vind je in Erzincan veel... Dat, terwijl ze mij vals aankijken in m'n strapless top + spijkerbroek. Want ik ben de kafir
Maar goed, ieder z'n ding.
Stimmt, Erzincan was ooit mix van CHP en MHP. De stad zelf is nu alleen AKP.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Laat ik je 1 ding zeggen, die vind je in heel Turkije veel tegenwoordig. Komt door die kut AKP. Serieus. 5/6 jaar geleden waren ze op één hand te tellen en tegenwoordig zitten de straten vol met ze.
Dat is ook niet wat men denkt, yani men denkt niet verkeerd, met handelt verkeerd. Jij hebt het over de gedachte niet kennen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de bedoeling is van iftar om een huge tafel met allerlei soorten voedsel te hebben en dat zsm erin te mikken.
Niets is meer zoals zijn oorsprong.
Je handeling komt voort uit je denkwijze.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat men denkt, yani men denkt niet verkeerd, met handelt verkeerd. Jij hebt het over de gedachte niet kennen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je handeling komt voort uit je denkwijze.
Xaban gitmismidir aceba oyle yerlere?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:08 schreef xminator het volgende:
Maar vertel eens Xaban, waarom is Angara bekend om haar pavyonlar? Komt het door alle ambtenaren daaro?
Al mn vrienden van hiero die in Ankara wonen gitmisler, ken nu ook paar exchange studenten van daar bide onlara sorayim hoe ze erover denken..quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Xaban gitmismidir aceba oyle yerlere?
Meral is die krullenbol. Lief is zij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Doner en oude kaas, nu op Ned 2! Die Tokkie in Turkiye
Leuke vrouw ja, dat stel ik niet alleen omdat zij Turks is trouwens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meral is die krullenbol. Lief is zij.
Zij is een beauty with brains.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leuke vrouw ja, dat stel ik niet alleen omdat zij Turks is trouwens.
quote:Henk Bres gaat in de
nieuwe zesdelige NTR-
serie 'Oude kaas & döner
kebab' naar Turkije met
drie Turks-Nederlandse
vrouwen: Deniz Akkoyun, Meral Polat en Gülden
Ilmaz. Bres onderzoekt vooroordelen die bij hem leven over dit
land. Hebben wij het in Nederland eigenlijk wel zoveel
beter? 'Als je homo bent, kun je maar beter niet In Turkije
wonen', vindt Henk Bres. 'In Nederland kan je vrij voor je
geaardheid uitkomen en in Turkije ben je je leven dan
niet zeker', denkt hij ook. Samen met Deniz Akkoyun
gaat hij in Istanbul op zoek naar bevestiging van die
mening. Daarvoor heeft hij onder andere een ontmoeting met iemand van de Turkse homo belangenorganisatie
Lambda maar ook neemt hij een kijkje bij de bekende
Turkse, en openlijk homo, modeontwerper Cemil İpekçi. Tegelijkertijd onderzoeken Henk en Deniz of Nederland
wel zo tolerant is ten opzichte van homo's. Henk Bres (60) is radiopresentator. Zijn Haagse no-
nonsense houding, met name in het VARA-
debatprogramma 'Het Lagerhuis', bezorgde hem
landelijke bekendheid. Deniz Akkoyun (28) is meester in
de rechten en voormalig Miss Nederland (2008). Ze
woont in Istanbul. Meral Polat (30) is zangeres en actrice en speelde onder meer in de televisieserie 'Keyzer & De
Boer advocaten' en diverse theaterstukken. In 2008 won
zij de Guido de Moorprijs als talent van het Nationale
Toneel. Gülden Ilmaz (35) is verslaggever en
presentatrice bij de Amsterdamse lokale zender AT5. 'Oude kaas & döner kebab', vanaf zaterdag 15
december om 16.05 uur op Nederland 2. Tweet
Sws, hoeren + Turken is een mooie combi.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Al mn vrienden van hiero die in Ankara wonen gitmisler, ken nu ook paar exchange studenten van daar bide onlara sorayim hoe ze erover denken..
Acikcasi heb ik het idee dat xaban wel eens naar pavyon is geweest en vast ook naar de ramen ( no offence ). Doen de meeste Turken..
Nope, vind dat echt niets!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sws, hoeren + Turken is een mooie combi.Jij nooit geweest?
Ik nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, vind dat echt niets!
Ben er wel langsgelopen, maar wie is nog nooit langs de wallen wezen lopen?
Als men elkaar na de komende meet nog eens durft te zien/spreken, waarom niet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:32 schreef Ambipur het volgende:
Cool! Volgende meet langs de wallen?!
Ben wel geweest.
zoals het er nu uitziet, hopelijk 22.30-23.00quote:
Ooh nog tijd zat om aan te schuiven..quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zoals het er nu uitziet, hopelijk 22.30-23.00
Nog steeds tijd zat om aan te schuiven!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
naar huis gaan, douchen, omkleden, klaarmaken, reistijd. dan ist 00.30-00.45
"naar huis gaan" tot en met "klaarmaken" mag je best overslaan hoor...quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
naar huis gaan, douchen, omkleden, klaarmaken, reistijd. dan ist 00.30-00.45
Ik zei al eerder dat ik mijn best zou doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Nog steeds tijd zat om aan te schuiven!
Maar tis goed, dan nicht.
Yeah surequote:Op zaterdag 22 december 2012 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat ik mijn best zou doen.
tsusssch lan.
Verkocht!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
Foto's verkrijgbaar voor een miezerige tien euro.
:3 ik stuur vandaag wel bank rekening nummerquote:
Ik app je welquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
:3 ik stuur vandaag wel bank rekening nummer
moet je wel appen :3quote:
okayquote:
Ik doe aan 2, wellicht ook nog uit, maar denk het niet. En heb besloten mee te doen aan nieuwjaarsduik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor oudejaarsavond? Ik weet het nog niet...
Opties:
1) thuis met m'n katjes zitten
2) een meet met m'n ouders, broers en zussen (incl. aanhang...) onder het genot van cigkofte / kisir![]()
3) chillen met vrienden
4) een date regelen (dan moet ik wel opschieten)
Voor een meet m'n familie moet ik naar Nijmegen (ik woon in Utrecht). Daarna nog even uitgaan wordt lastig, tenzij ik in m'n eentje wil.. Alle vrienden en kennissen wonen inmiddels niet meer in Nijmegen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doe aan 2, wellicht ook nog uit, maar denk het niet. En heb besloten mee te doen aan nieuwjaarsduik.
Waarom?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Mensen, ik ben bang dat ik ook moet afhaken tot mijn grote spijt.. :/
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Tenzij iemand een slaapplek voor mij kan arrangeren..
Als je het niet erg vindt om de woonkamer met twee katten te delen, dan zou ik je een slaapplek in Utrecht kunnen aanbieden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Tenzij iemand een slaapplek voor mij kan arrangeren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om de woonkamer met twee katten te delen, dan zou ik je een slaapplek in Utrecht kunnen aanbieden.
Als je dat aandurft... Uiteraard afhankelijk van of je aardig bent.
Thanks, but nahh.. blijf liever toch in R'dam, dan nog eens reizen naar Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Wie komt er uit R'dam dan op Weiss na?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thanks, but nahh.. blijf liever toch in R'dam, dan nog eens reizen naar Utrecht.
En ik maar hopen dat ik niet alleen hoef te reizen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thanks, but nahh.. blijf liever toch in R'dam, dan nog eens reizen naar Utrecht.
Ja of iemand uit de buurt van R'damquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wie komt er uit R'dam dan op Weiss na?
Voor mij is dat de trein van 23:55 vanaf Rotterdam Centraal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Of je pakt de laatste trein.
Met de NS zou ik niet op de laatste trein gokken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor mij is dat de trein van 23:55 vanaf Rotterdam Centraal.
Ik zie net dat er ieder uur een IC naar Utrecht CS rijdt (het doet er wel 1 uur en 49 minuten overquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Mercan het volgende:
[..]
Met de NS zou ik niet op de laatste trein gokken.
Hij moet gewoon opwarmenquote:
Bingoquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hij moet gewoon opwarmen
Ik warm hem wel lekker op met mijn twee handen en 3 benenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik warm hem wel lekker op met mijn twee handen en 3 benen
Niet zo verlegen jijquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik warm hem wel lekker op met mijn twee handen en 3 benen
Geen dank, bedankt voor de slavernij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt voor het ontstaan van de turkse pizza.
gr gr
een tevreden surinamer.
Heb je ooit -quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je ooit -
Een vreemde gekust:
Alcohol gedronken:
Gerookt:
Iemand zijn hart gebroken:
- Voorkomen -
Haarkleur:
Haarlengte:
Kleur ogen:
Lengte:
Beugel:
Bril:
Tattoos:
Piercing:
Rechtshandig of linkshandig:
Verliefd ja / nee zoja op wie:
-Mijn eerste-
De eerste sport die je volgde:
Eerste huisdier:
Eerste echte vakantie:
Eerste vriend (in):
Eerste zoen ja/nee zoja met wie:
-Favoriete-
Film:
Kleur:
Woord:
Dier:
Schoenen:
(vakantie)land:
Liefste troetelnaam:
Favoriet stuk fruit:
Lievelingsijs:
Kleuren of zwart-wit foto's:
Zonsopgang of -ondergang:
lachen of dromen:
Niezen of hoesten:
Coca cola of pepsi:
Voeten of nek:
Jeans of stof:
Zwembad of sauna:
Vanille of chocola:
Een taxi of een rit met een onbekende:
Chat of telefoon:
Pasta of pizza:
Aardbeien of slagroom:
Met twee of met drie:
Cinema of sofa thuis:
In de dancing uitdagen of op de achtergrond:
-Mijn toekomst is-
Wil kinderen zoja, hoeveel:
Wil trouwen:
Wat voor huis:
-Welk verkies je in het andere geslacht-
Haar kleur:
Haar lengte:
Cute of Sexy:
Ogen of lippen:
Knuffels of kussen:
Klein of groot:
Romantisch of spontaan:
-Geloof je in-
God:
Mirakels:
Liefde op het eerste gezicht
wat ben jij toch topquote:
Hij vindt de turkse pizza lekker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Geen dank, bedankt voor de slavernij.
een tevreden Turk.
Wacht maar totdat ik jou ga scharenquote:
Een groeiende welvaart in der Nederlanden, waardoor we deze zorg staat tot stand konden brengenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:06 schreef Mercan het volgende:
[..]
Hij vindt de turkse pizza lekker.
Wat heeft slavernij jou gebracht???
Maakt de zorg staat jou een gelukkiger mens?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Een groeiende welvaart in der Nederlanden, waardoor we deze zorg staat tot stand konden brengen
Wat is top?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik jou ga scharen
Er in geloven dat men elkaar helpt, ja, eigenlijk wel. Jou niet dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:09 schreef Mercan het volgende:
[..]
Maakt de zorg staat jou een gelukkiger mens?
http://bit.ly/104qORequote:
Nee, mijn geluk heeft weinig te maken met een goede verzorging staat/land waarin ik woon.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Er in geloven dat men elkaar helpt, ja, eigenlijk wel. Jou niet dan?
Niet zo op de man spelen. Uw geluk is gebaseerd op een illusie dat niet tot stand kan worden gebracht door tekort aan vertrouwenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nee, mijn geluk heeft weinig te maken met een goede verzorging staat/land waarin ik woon.
En al helemaal niet als dat gerealiseerd is door een slavernij verleden.
quote:
Een paar suggestiesquote:
Kayseriquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Ambipur het volgende:
Mercan,
Had je al eerder gevraagd nerelisin diye. Maar je ontwijkt het
Dus vertel wat je wil vertellen?
Komsum aklima geldi. Ozledim kariyi be.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef Mercan het volgende:
[..]
Kayseri
Jij?
(Gesprekken hier gaan zo snel, kan niet alles bijhouden (en al helemaal niet als ik online ben via de iphone))
Je mist de geur van pastirma zeker....quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Komsum aklima geldi. Ozledim kariyi be.
Erzincanli.
Niet zeiken, ben online via BB![]()
Je bent gewoon oud.
Koolrabi abi!!quote:
yumurtali acik parstirma pidesiquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:27 schreef Mercan het volgende:
[..]
Je mist de geur van pastirma zeker....
Laatste keer dat ik die gegeten heb was 3 jaar terug in Goreme....zo lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
yumurtali acik parstirma pidesi
Of in Nijmegen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
kunnen we niet gewoon in Amsterdam Afspreken?
moequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:34 schreef Mercan het volgende:
[..]
Simdi mi?
Het is zaterdag broeder.
Zeg zeur.. Ik kom uit Alkmaar.. Waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tis wel Rotterdam he, hmmmmmmmmmmmmmmmm
ik denk het niet
Nee, gatver, wat is dat vies.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:27 schreef Mercan het volgende:
[..]
Je mist de geur van pastirma zeker....
Geloof je niet..quote:
Echt he.... alsof ik Rotterdam om de hoek vind.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef xminator het volgende:
Al die mensen die het niet in Amsterdam wilden en nu vervolgens niet komen opdagen... Geen woorden voor. Neyse ik kom wel, maar dit zal dan denk ik ook de laatste meet zijn voor mij.
Straks, ben me aan het volproppen met noodles.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef Karzai het volgende:
Ik wel een beetje feedback anders word ik heel vervelend
Nee, ik dwing niemand.. Leuk als je komt, anders nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef Karzai het volgende:
tsja ik kom echt hoor daag me niet uit,
Ok., dacht dat het een jaarlijks terugkerend ding was.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, als het zo doorgaat blivjen er trouwens maar 5 mensen over
3 komen er sowiesoquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, als het zo doorgaat blivjen er trouwens maar 5 mensen over
Neem mij mee in de auto dan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mensen die zeuren dat het ver weg is! Ik kom helemaal van Duitsland!
Ik heb OV dus trein it isquote:
Ja, heb er zelf ook niet veel zin in, maar beloofd is beloofd toch. Tis maar ruim een uur rijden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mensen die zeuren dat het ver weg is! Ik kom helemaal van Duitsland!
Boyle oldu artik, napalimquote:Op zondag 23 december 2012 00:00 schreef xminator het volgende:
Nu zijn het er nog 10. Ik moet ook 2 uur reizen.
Hadden we het maar in Adam gedaan dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |