SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al eens gedaan. Zullen we even snel imam nikahi doen en dan scheiden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm weet ik veel, ga scheiden ofzo?
Zou ik nog eerder met je ex doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan. Zullen we even snel imam nikahi doen en dan scheiden?
Oh. Oke. Nou, dan ga ik even fok hoppen op zoek naar een ander.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou ik nog eerder met je ex doen.
bewijst maar weer eens hoe goedkoop je bent?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Oke. Nou, dan ga ik even fok hoppen op zoek naar een ander.
Ja, snoesje.. Sws ben ik goedkoop.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
bewijst maar weer eens hoe goedkoop je bent?
Figures poekie, vandaar ook nog vrijgezel en gescheiden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, snoesje.. Sws ben ik goedkoop.
Ik ben gewoon te lelijk en te oud, om nog een man te vinden. Oh lord, mijn lot.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Figures poekie, vandaar ook nog vrijgezel en gescheiden.
Meld je aan bij brideimport nog wat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lelijk en te oud, om nog een man te vinden. Oh lord, mijn lot.
Nee snoesje, deze cheapass wacht op de dag, dat jij mij neemt. Love me.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meld je aan bij brideimport nog wat.
Sorry ik faal, je opfokken lukt niet. Je krijgt je maagdelijkheid wel terug, oohnee, was je al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee snoesje, deze cheapass wacht op de dag, dat jij mij neemt. Love me.
Ik wil mijn maagdelijkheid niet terug.. Je weet wellicht hoe lekker het is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry ik faal, je opfokken lukt niet. Je krijgt je maagdelijkheid wel terug, oohnee, was je al een tijdje niet meer![]()
Nope geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil mijn maagdelijkheid niet terug.. Je weet wellicht hoe lekker het is.
Mwuah, ik zou het wel kunnen maar dan zou ik mijn eigen grenzen en principes overschrijden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:27 schreef Ambipur het volgende:
Oh. Ok.
Tering, de goede oude tijden, dat ik mij stoorde aan jouw teksten zijn niet meer.
Jammer.
Goh. Dat jij die bezit. Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, ik zou het wel kunnen maar dan zou ik mijn eigen grenzen en principes overschrijden.
Ja hoor, wat je mij hebt verteld blijft bij mij, dat garanderen mijn principes je.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh. Dat jij die bezit. Had ik niet verwacht.
Maar ik krijg nog steeds geen kus van je? Want ontmaagd en zo?
Laat ook maar, we hebben hier beiden geen zin meer in geloof ik.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hoor, wat je mij hebt verteld blijft bij mij, dat garanderen mijn principes je.
maar zou voldoende zijn, meer dan voldoende om je op te fokken.
Neuh, zoals eerder gezegd, mijn grenzen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]Trigg, serieus, als je dingen wil vertellen, die ik je ooit heb verteld, ga je gang. Als je me zo graag wil opfokken, doe je ding. Vind het best.
Eey kleintjequote:
Tell me MOAR! Teach me master ;3quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, zoals eerder gezegd, mijn grenzen.
Do what ever you like, snoesje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, zoals eerder gezegd, mijn grenzen.
Ze heeft roos!quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tell me MOAR! Teach me master ;3
Ik wil van die sappige roddels, waarover ik 's avonds over kan dromen! tsss.quote:
Ik ben ontmaagd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil van die sappige roddels, waarover ik 's avonds over kan dromen! tsss.
Kon je niet sneller rennen dan de paus! Ach gosiequote:
Triggershot is schatting wanneer hij zo praatquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken te weten wat bij mij past, zou het bijna schattig vinden.
Tuurlijk niet. Ik ken je niet. De enige reden dat ik je nog enigszins aardig vind ken je. Voor de rest, boeie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken te weten wat bij mij past, zou het bijna schattig vinden.
Als jij een meisje was had ik het wel gewetenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Triggershot is schatting wanneer hij zo praat
Je laatste woord vat het goed samen, wat mijn kant betreft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik ken je niet. De enige reden dat ik je nog enigszins aardig vind ken je. Voor de rest, boeie.
Was je nu al in de keuken met mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij een meisje was had ik het wel geweten
In de keuken, tegen de muur, achter op station, who cares.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Was je nu al in de keuken met mij
Wat ben je nazli. Heerlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je laatste woord vat het goed samen, wat mijn kant betreft.
Sorry ik heb hoofdpijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de keuken, tegen de muur, achter op station, who cares.
Ayy kiz, kiskanma sanaquote:
En van blowjobs krijg je minder last van kots nijgingen!quote:
Ik kon nog net van de macquote:
quote:
Hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En van blowjobs krijg je minder last van kots nijgingen neigingen!
4chanquote:
Wat jij zeggen! het is niet haram als je er langer dan een uur over doetquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
haram, tovbe enzo, alleen met je eniste
een uur lukt me nooit, half minuut hoogstens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat jij zeggen! het is niet haram als je er langer dan een uur over doet
Mietjequote:Op zaterdag 22 december 2012 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een uur lukt me nooit, half minuut hoogstens.
Gewoon je spieren tussen je scrotum en billen trainen!quote:
daardoor al dus een upgrade tot halfminuut.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gewoon je spieren tussen je scrotum en billen trainen!
Gr gr geef je mobiel nummer en ik doe hetzelfdequote:
cock ring? reverse push?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
daardoor al dus een upgrade tot halfminuut.
Sorry, wat doe je dan? Anlamadim.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gr gr geef je mobiel nummer en ik doe hetzelfde
all included.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
cock ring? reverse push?
Huilen terwijl ik je belquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, wat doe je dan? Anlamadim.
Leugenaar!quote:
DM me jouw nummer, bellen, ophangen doe ik dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Huilen terwijl ik je bel
Mijn telefoon staat uit dus ga je gangquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
DM me jouw nummer, bellen, ophangen doe ik dan.
Sorry, ik heb zo mijn rare gewoontesquote:
soulmate, love, askim, bitanem, habibiquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sorry, ik heb zo mijn rare gewoontes
Jow, rustig aan. zG komt morgen hierquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
soulmate, love, askim, bitanem, habibi
Truste, ik vlucht ondertussen maar
Ik ga ook maar eens een ander half uur slapen en dan werken, rustig aan kleintjequote:Op zaterdag 22 december 2012 02:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dag lieverd, welterusten he! Kusje
wat doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jow, rustig aan. zG komt morgen hier!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een ander half uur slapen en dan werken, rustig aan kleintje
laat die emo niet alleen hier !quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een ander half uur slapen en dan werken, rustig aan kleintje
mooi dan ga ik kusje yavrumquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
laat maar, slaap wel over een half uur
Mij ophalen (en mijn zus) daarna gaan we naar mediamarkt in duitslandquote:
Go fapquote:
wat doen ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mij ophalen (en mijn zus) daarna gaan we naar mediamarkt in duitsland
Ik kan niet slapen, er zat te veel zout in mijn etenquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben levenloos. Maar ga maar slapen, hoor
Nieuwe mobiel bekijken dat al in Duitsland is, maar niet in Nederland ofzow.quote:
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen, er zat te veel zout in mijn eten!
Milkshake caramel groot, Ice tea groot, 2x van die grote bad ass burgersquote:
even morgen verhaal halen bij mijn liefje. veel plezier groeten aan zg en js enzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nieuwe mobiel bekijken dat al in Duitsland is, maar niet in Nederland ofzow.
Heb een bord macaroni gehad. Heb nu honger. Maar ben al dik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Milkshake caramel groot, Ice tea groot, 2x van die grote bad ass burgers
Mijn bronnen zijn vaak beterquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
even morgen verhaal halen bij mijn liefje. veel plezier groeten aan zg en js enzo.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb een bord macaroni gehad. Heb nu honger. Maar ben al dik.
Klein, dik en bruin! snookie!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb een bord macaroni gehad. Heb nu honger. Maar ben al dik.
Lang en blank en redelijk dik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
Klein, dik en bruin! snookie!!
AILFquote:
laat me slapenquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn bronnen zijn vaak beter
Over onze lengte enz.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
tuurlijk liefje, bij de meet wisselen we gegevens en zo uit, goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |