SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Zaterdag 22 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeend.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
*schenkt wijntje in*quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef Tamashii het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeend.
PROOST![]()
![]()
![]()
Kvind er geen kut an.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
Toppertje ditSEX / Hoe kom je aan een sekspartner?
Hallo.quote:Rustig aan.![]()
Het was ook overladen met sarcasmequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind er geen kut an.
[..]
Hallo.
Avond trouwens
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
oh ja. of hallo idd. hallo kan ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind er geen kut an.
[..]
Hallo.seduco sum.en ben erg stout![]()
Zondag avond om 11 uur pasquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef Tamashii het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeend.en dan is het ook alleen maar omdat we met kerst niet mogen werken
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Avondquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het was ook overladen met sarcasme
Avond trouwens
Rustig aan.![]()
Godverquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
Toppertje ditSEX / Hoe kom je aan een sekspartner?
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik moet naar de wc. Maar ik wil niet want dan moet ik m'n bed uit en buiten m'n bed is het koud.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
![]()
Aan de ene kant fout... aan de andere kant als London liefhebber een toppertje...
skippen naar 0.28 trouwensDit account is niet meer in gebruik.![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
Ik moet naar de wc. Maar ik wil niet want dan moet ik m'n bed uit en buiten m'n bed is het koud.
Daarom blijf ik 's ochtends zo lang mogelijk liggen
![]()
![]()
Ik zou ze nog steeds geven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
De Olsen-twins waren leuk. Nu zijn het skeletten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
hoi kaneel, als een meisje foto's van de olson twins op haar facebook heeft, betekent dat iets?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ze nog steeds geven.seduco sum.en ben erg stout![]()
Gewoon in bed plassen, lekker warm.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
Rustig aan.![]()
Ik denk dat dat betekent dat ze de olson twins leuk vindt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kaneel, als een meisje foto's van de olson twins op haar facebook heeft, betekent dat iets?Rustig aan.![]()
Hoi Fluffy.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kaneel, als een meisje foto's van de olson twins op haar facebook heeft, betekent dat iets?
Ik weet het niet. Misschien vind ze ze leuk, of vond ze ze vroeger leuk. Misschien is het ironisch.
Hangt van het meisje af denk ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Of dat ze dol is op anale sex, je weet het niet hequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat betekent dat ze de olson twins leuk vindt.![]()
Oh, heb ik wat info gemist over de Olsen twins?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of dat ze dol is op anale sex, je weet het niet heDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik denk niet dat er een direct verband te vinden is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of dat ze dol is op anale sex, je weet het niet heRustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: